Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دکترمن بچه ام ۳ماهشه ده روزمدفع نکردبردمش دکترشیاف باشربت سناگل بهش داداگرواسش شیاف بزارم مدفع میکنه
سلام من بچه ام دوهفته مدفع نکردبردمش دکترشیاباشربت سناگل بهش داد باشیاف مدفع میکنه
- مقدار مصرف شیر خشک
سلام نوزاد ما سه ماهه با وزن 3/5 میباشد و نارس بوده مقدار شیر خشکش باید چند سی سی باشد قانونی وجود دارد یا باید انقدر بدهی تا سیر شود
- افت قند خون نوزاد
سلام خواهر زاده بنده قند خونش ۲۷ شد و کبود شد و حالت تشنج گرفت و به بیمارستان منتقل شد و بعد از سرم سریع بالا رفت و بستریش کردن . سوالم اینه که میگن افت قند خون موجب فلج مغزی میشود آیا نوزادی که این حالت شد دچار آسیب های مغزی میشود ؟
- اسهال
پسرم سه ماهشه ۳روزه که مدفوع دیر دیر میکرد مثلا یه روز نکرد بعدش یکبار مدفوع کرد امروز از صبح که ۴بار اسهال رفته از ساعت ۱۰صبح که الان ساعت ۱۱:۴۲دقیقس ۴یا۵بار اسهال رفته چیکار کنم
- مشکل بعد از ختنه
سلام آقای دکتر. ضمن تشکر از شما . پسرم را در ۴۵ روزگی ختنه کردیم و الان بعد از ۵۰ روز که از ختنه شدن میگذره سر آلتش و اطراف محل ختنه کبود به رنگ بنفش هست . میخواستم بپرسم آیا مشکل داره. ممنون از شما
- گرفته گی صدا
سلام خسته نباشید پسرم ۴ماهو ۱۰روزه اس از دیشب تابه الان صداش گرفته علائم سرما خوردگیو نداره
- سرماخوردگی خفیف
سلام دکتر دخترم سرماخورده بردم دکتر شربت سفکسیم داده مقدار مصرف رونگفته دخترم یکساله وسه ماهشه؟
- تیروییدکودک
سلام دخترم ۱۷ روز به دنیا امده بردیمش غربالگری برای بار اول سالم بوده بار چون وزن دخترم ۴.۱۰۰ بود به ما گفتن دوباره باید برا غربالگری بیاری ما هم بردیم الان میگن دخترم کم کاری تیرویید داره تیروییدش۶.۴ ما باید چه کار کنیم
- سلام شربت سفیکسیم ۱۰۰ داده به بچه ام ۴ ماه هست باید سی سی بش بدم وچند روز باید بدم
پسرم سه ماهشه شش کیلو و خورده ایی وزن شربت سفیکسیم چقد بهش بدم
- چشم
سلام خسته نباشیددکتردلیل انحراف چشم یاهمون ناهماهنگ بودنش اززمان تولدچیه پسرم نه ماهشه موقه تولداینجوربوده هنوخوب نشده ایادرمانی ک بدون جراحی کردن باش براش هست تواین سن ممنون
- سرفه نوزادسه ماهه
باسلام پسرم ۵روزه سرفه میکنه بردم دکترسوپانسیون کلاویسیلین۴۵۷دادندولی فرقی نکرده چی براش خوبه
- غذا
سلامآقای دکتر فرمودید سرلاک برنج با موز جدا جدا بدم اما نمیخوره جدا.اما ترکیب میکنم میخوره.حتما باید جدا بدم؟
- پوسته سر نوزاد
- شیاف
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم آمپول۴ماهگی داره استامینوفن نمیخوره استفراغ می کنه اشکالی نداره شیاف استفاده کنه ممنون
- اسهال در نوزاد 12روزه
بانوزادی که اسهال داشته باشد چه باید کرد ایا می شود او ار اس بهش داد
- Budget friendly marine tours around South Florida recommendations
- سرماخوردگی کودکان
برای نوازد 6ماه چه شربتی بدم سینه اش خیلی خزخز سرفه خشک داره
- شربت ستیریزین برای کودک فاویسمی
خوبه یا نه
- چپ حوابیدن
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم دوماهشه ازاول فقط یا به چپ خوابید یا راست خیلیا میگن گردنش کچ میشه سرش دراز میشه نگرانم میشه راهنمایی کنید ممنو ن
- دیدن تلوزیون و نشستن
سلام خسته نباشید من میتونم نوزاد6ماهه خودمو بزارم برنامه کودک ببینه.؟

