Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- oشیرخشک
سلام اقای دکتر ب نوزادم ک دوازده ماهشه گفتید شیرخشک سه بگیرم الان داره دو میخوره وزن تولد 3200ولی الان کمبود وزن داره وزنش7900هسش با این وجود شیرخشک دو باید بدهم یا سه؟
- کم اشتهایی
سلام اقای دکتر یه پسر ۶ ماهه دارم بهش روزانه دووعده فرنی ارد برنج رقیق سه قاشق مربا خوری صبح و غروب میدم شب که خوابه قبلا بیشتر شیر میخورد الان کمتر میخوره دلیلش چی میتونه باشه؟
- واژن کودک
با سلام و عرض ادب واژن کودک هشت ماهه من سفیدک میزنه و بو میره هربار میشورم دوباره میاد. کودکم تب نداره وزن گیریش خوب است فقط مشکل همین سفیدک واژن است آیا طبیعیه؟
- سرفه
سلام دختر ۸ ساله من سرفه خشک میکنه خیلی کم ، دو روزهست، هیچ علامت دیگه ای نداره این سرفه ها زمانی است که میخواهد سرش را روی بالشش بگذارد وقتی دوتا بالش میگذاره دیگه سرفه قطع میشه به نظر شما میتونه علامت کرونا باشه ؟
- سلام آقای دکتر من نوزادم دوماه هستش و شکمشکار نمیکنه چه داردی بهش بدم
- سلام برای دختر م که ۱۰ سالش هست ووزنش ۳۲ است کپسول سفالکسین چند وهر چند ساعت
- نوزاد دو ماهه
سلام دخترم دو ماهشه سرفه زیاد میکنه گاهی تا ۳۰ تا که کاملا قرمز میشه نمیتونه خلت بده بیرون ، دکتر آزیترومایسین برم هگزین و آمیتن نوشته
- قرص دانا گروث ژل
سلام اقای دکتر خسته نباشید دکتر به پسرم قرص دانا گروث ژل دادن الان سرما خوردن باید قطع کنند یا مانعی ندارند ممنون
- داخلی
سلام دختر من دو سال و نیمه است جدیدا متوجه شدم داخل واژنش میسوزه و ملتهبه . البته عفونت ادرار نداره. میخواستم راهنمایی بفرمایید اگر هم داروی خارجی داره من مشکلی ندارم خیلی ممنونم.
- تغذیه کودک رفلاکسی
دختر من 4 ماهش هست اصلا شیر مادر نمیخوره شیشه شیر هم نمیگیره چیکارکنم
- دفع مدفوع نوزاد
نوزادم وارد ۴ ماهگی شده همیشه شکمش بعد از ۴ روز کار میکند اما این سری یه هفته هست کار نکرده آیا طبیعی است؟
- سینوزیت برونشیت بدون تب
سلام من پسرم سه سالو ده ماهش هست بعضی وقتا که ویروس میگره اگر سرماهم بخوره سینوزیتش عود میکنه و میریزه تو سینش الان ده روزه خلط زرد داره و سرفه خشک میکنه چه انتی بیوتیکی بدم بهش دکتر خودش نیست دکترش کلیندامایسنین میداد ایا انتی بیوتیک دیگه ای میشه دادص یا فقط همین کلیندامایسین ؟؟؟مقدارش رو بادم رفته پسرم ۱۲ کیلو هست
- سلام خسته نباشید پسرم 5ماهش و دستو پاش مثل گزیده شده راه چاره ای هست برای درمانش
- زور زدن پسر ی ماهه
سلام اقای دکتر پسرم ی ماه و ۴روزشه،،خییلی زور میزنع تو خوابرو بیداری چی کار کنم
- واکسن ١٨ ماهگی
پسرم شنبه واکسن ١٨ ماهگی زد. همون روز خوب بود. فردا صبحش تب کرد اما تبش اومد پایین با استامینوفن. اما علایم سرماخوردگی بروز کرد. عطسه آبریزش و بیحالی. که تا امروز یعنی دوشنبه ادامه داره. یکی دوتا هم دون روی سینه زده که البته قرمز رنگ نیست. دارویی باید بدم؟؟؟
- “
درود، کارن کرفی هستم چند روز قبل سرما خورده بود آوردم پیش شما الان خوب شده الان خلط داره که میریزه چه شربتی بهش بدم خلط خوب شه شما نیوتادین استامینوفن بهش دادن ، ممنون.
- تب
سلام بچم ۵سالشه دوهفته اسهال شده حالا از دیروز تو مدفوعش قطره قطره خون میاد حتی دفه ی آخر خون لخته مدفوع کرده صورتش خیلی ورم کرده دهنشم آفت زده چیکار کنم خواهشا راهنمایی کنید ۳تا دکتر بردم نفهمیدن آزمایش هم نبردم چیکار کنم
- ریفلاکس
سلام پسر من 3 ماهشه و مدام بالا میاره یعنی بین هر شیر خوردنش حدودا 5_6بار.اما خداروشکر وزنگیریش طبیعی و خوبه.میخواستم بپرسم ایا درمان داره؟و اینکه با توجه به وزنگیریش ریفلاکس داره؟درضمن خیلیییی هم کم خوابه.خیلی متشکرم از پاسخگوییتون
- شربت ستادین دی
آیا شربت ستادین دی برای کودکان یکساله ودوساله ضرر ندارد
- قرمز شدن پوست صورت و جاهایی از بدن
از شربت نئوتادین برای کودک دوساله چقدر مصرف شود

