Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمان اسهال کودک یک ساله
پسرم ۱۴ماهه است و سه روزه اسهال شده علایم دیگه ای هم نداره کیدی لاکت دادم تاثیر نداشت
- سلام دکتر سوالم درباره قده لفاوین
پسرم ۸ماهو نیم هست تو خواب شب همش بدنشو کش میده دسشو میاره پیشش گوشش و کمرو پاهاشو قوس میده رفلاکس داره وزنش ۱۰ونیم هست وزن تولد۴کیلو از شیر خودم میخوره از ابتدای تولد این کارو میکرد تو ۶ماه نشست ولی اصلا چهاردسو پا نرفت و نمیره زود گردن گرفت و چندبار فقط خودشو ب پهلو انداخت هربارم رو شکم میذارمش بعد چند دیقه گریه میکنه برش دارم خیلی استرس دارم ارتباط چشمی خوبی داره سریع میخنده صداهارو زود دنبال میکنه ب اسمش سریع واکنش نشون میده منو پدرشو کاملا میشناسه دس میزنه و چندکلمه حرف میزنه مث ماما بابا عمو من از اوتیسم و نرمی استخوان میترسم استرسم برای این بیماریاس توروخدا منو راهنمایی کنید
- احتمال ابتلا به کرونا در نوزاد یک ماهه
- نوزاد
سلام . اقای دکتر نوزاد یک ماهه رو چن بار در هفته باید حمام کرد؟
- مدفوع
سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه ازدیروز روزی سه بار مدفوع میکنه اشکالی نداره
- مالیدن پاهای کودک
با سلام کودکی ۱۷ ماهه دارم که پاهایش را به هم میمالد علت چیست؟
- یبوست کودک ۱۴ماهه
با سلام کودکی ۱۴ ماهه دختر دارم که ۲ روز هست که شکمش کار نمیکند بعضی وقتا حالتش را دارد ولی از دفع خودداری کند وگریه میکند شیر خشک مصرفی sma میباشد . تمام چیزهایی که باعث به کار افتادن شکمش لازم هست را انجام داده ام ولی فایده ایی ندارد . در مورد مصرف دارویا شیر خشک دیگه لطفا راهنمایی بفرمایید .در صمن من ترکیه هستم . ممنون از لطف شما
- پماد کالامین
سلام آقای دکتر خسته نباشید آیا پماد کالامین هشت درصد کورتون دارد؟ میخوام برای اگزمای دختر شش ماهه ام استفاده کنم
- .شربت آموکسی سیلین
سلام. پسرم دوماه وسه روزست.با ۵و۶۰۰ وزن.هر ۱۲ساعت.چند سیسی آموکسی ۱۲۵ بدم .
- زردی پای کودک
دختری ۶ ساله دارم نزدیک یک ماه همش سرما خورده است دکتر بردم نیگه ویروس خیلی سرفه می کنه تا دیشب دیدم پاهاش بیش از حد زرد شده دلیلش چیه ؟
- کم خونی
ته ناخن های نوزادم ب صورتی پر رنگ میزنه البته تو هر دستش دوتا انگشتش بیشتر مشخصه ایا طبیعیه؟
- اسهال ابکی زرد رنگ
کودک ۱۵ماهه دختر که یک هفته است اسهال ابکی داره و زدر رنگ که بدبو هم هست و تواین یک هفته خوب نشده دکتر هم رفته و شیر خشک هم میخوره اصلا شیر مادر نخورده
- عسل برای کودک
با عرض سلام وخسته. نباشید خدمت شما.من یه دختر 17 ماه دارم می خواستم بدونم می تونه عسل بخوره واگر نه سرلاک که حاوی عسل باشه هم ضرر داره. چون شنیدم که خوردن عسل برای کودکان زیر دوسال مناسب نیست .ممنون میشم از پاسخ شما.
- قطره چشم
سلام دكتر خسته نباشيد قطره چشم سولفاستاميد١٠٪هر ٨ ساعت يكبار براي دخترم كه چشماش قي ميكنه و مجراش بستس استفاده ميكنم سوالم اينه كه تا چند روز ميتوان استفاده كرد اگر طولاني شود ضرر داره؟؟
- سلام مدتی است دست وپای پسرم زرد است ۶ سال داره چه کا ر کنم
- بزرگی اندام تناسلی دختر
سلام . نوزاد ۶ ماه ام اندام تناسلی بزرگی داره و لابیا ماژور بهم چسبیده و کمی زاید روی اندام تناسلی داره
- علت بیقراری نوزاد 7 ماهه ؟
با سلام. نوزاد 7 ماهه ای دارم که از 20 روزگی بیقراری داره ، خواب کوتاهی داره و زود به زود بیدار میشه . همیشه خواب آلوده.بعد از سه ماهگی وزن گیری خوبی نداره . از سه ماهگی تا الان شربت رانتیدین میخوره ولی با این حال بازم بیقراری داره و خوابش کوتاهه .بعضی وقتا محتویات معده اش میاد داخل دهنش و قورت میده.غذای کمکی فرنی و سوپ میدم که به زور میخوره و بعد خوردن غذای کمکی معمولا دل درد میگیره و گریه میکنه.لطفا راهنماییم کنید . ممنون
- دورو. پسر بچه ۶ ماه سرما خوردگی دارد .دماغشان کیپ شد .آیا می شود از شربت پدی کلد بهش بدهم ۲ سی سی .؟ از راهنمای متشکرم .
- شیر خشک
- سودوکرم
سلام وقت بخیر، آقای دکتر برای پیشگیری از سوختگی پای نوزاد میشه روزانه مقدار کمی سودوکرم روی پوست نوزاد زد؟

