Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلامپسرم۵سالدارداموکسیلینچندباربدموچندسیسیوزنشم۱۵کیلو
- کرونا
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسری دارم ۷ساله و دخترم ۴ساله ب مدت ۴روز پیش مامانم بودن بعد از گذشت یک هفته مامانم آزمایش داد که کرونا داره. ۵روز از آزمایش میگذره پسرم میگه گلوم درد میکنه و دمای بدنش ۳۷هست یکمم حالت تهوع داره. چی داروی بهش بدم
- سرما
سلام دکتر جان بچم ۵ سالسه لوزه و کمی آسم داره سرمای خفیف خورده دکترش تهران میگفت چون لوزه و آسم داره داروی گیاهی مثل پلارژین و ... خوب نیست کوریزان یا سیتریزین بده بنظر شما این بهتره یا سیموسپان و پلاررین؟
- ز
سلام خسته نباشید،کارن کرفی از مراجعین شماست دیروز فرمودین بهش شربت ازیترومایسین بدم از بعدظهر آبریزش بینی شروع شده چی بهش بدم ممنون، زنده باشید
- سنگکلیه
دخترم دوسال و نیمشه سنگ کلیه داشت سنگ شکن کرد و بعد از سنگ شکن دکتر پای سیترات پتاسیم داد حالا بورس باید عمل بشه...عمل لوزه اشکالی ندارد ؟ و اینکه چند روز داروی کلیش بخاطر عملش قطع میشه اشکالی نداره؟
- اشتها
با سلام خدمت شما دکتر گرانقدر پسر ۴ساله ام از مراجعین شماست مدتیه کم اشتهاست بیزحمت یه دارو یا قرص معرفی میکنید که بی ضرر باشه و همچنین مولتی ویتامین ، میتونه از کپسول و قرص هم استفاده کنه.
- ترشح بینی
سلام آقای دکترخسته نباشید پسرمن دوسال ونیمه ست وهیچ علاعم سرماخوردگی نداره ولی همیشه وقتی گریه میکنه بیشترتوبینی ش ترشح جمع میشه که رنگش گاهی سفیدیازیادبمونه سبزهم میشه البته ابریزش نداره اصلافقط گاهی بینی ش داخلش ترشح جمع میشه خواستم ببینم واسه سرماخوردگی یااینکه ترشح عادی بینیش هست ازبچگی همین بودیعنی خیلی وقته
- سرماخوردگی
پسرم دو ماهشه خس خس سینه داره با سرفه کم اما خلط دار یه دکتر شربت ازیترومایسین نوشت و اونیکی اموکسی سیلین کدومش بهتره بدم و مقدارش چقدر؟!
- عرق کردن سر
سلام . آقای دکتر بچه 6 ماهه دارم سرش خیلی عرق میکنه انگار بدنش همیشه گرمه بیشتر سر . ماه پیش ازمایش خون وادرار هم داد البته نه بخاطر عرق همینطوری آزمایش دادیم سالم بود . چیکار باید بکنم؟
- بزرگ بودن سینه
سلام بچم ۲سالشه یکی از سینه هاش بزرگتر از دیگری بچم دختر آیا لازمه پیگیری کنم؟
- سرما
سلام خسته تباشید اقای دکتر گرامی پسر ۵ ساله دارم لوزه داره و دکتر فرمودند وقتی سرمامیخوره تا سه روز اول اگر مشول خاد نداره دارو بدین . کمی سرفه داره و ابریزش بینی شربت پلارژین بدم خوبه ؟ هانی تیم و برم هگزین رو ازکی شروع کنم ؟ چون سری قبل دکتر داده بودن
- دورسر
سلام اقای دکترپرسیدم دخترم ۱۲ماهه بادورسر۳۳.۵دنیااومدالان دورسرش ۴۴باوزن ۸۲۰۰وقد۷۲ سانت ازهفت ماهگی دورسرش رشدنکرده گفتبن نگران نباش یعنی بایدمتخصص ببرم یانه همه کارای تکاملیشم زودبودآیارشدش یانرماله خیلی استرس دارم اجرتون باخدا
- تغذیه
باسلام..دخترم هشت ماه و چهارده روزشه وزنش هفت کیلووسیصد گرمه وقتی بدنیا اومد سه کیلونیم بود ..بنظرتون وزنش کمه؟دندونم درنیاورده
- گرفتن کودک از پوشک
من پسری دام حدود 2سال و 10ماه جیش شو هنوز نمیگه خیلی اذیت میکنه الان 5ماهه هنوز موفق نشدم باهاش ارتباط برقرار کنم که قبل اینکه شلوارشو خیس کنه بهم بگه؟؟؟
- دل پیچه واسهال
سلام دخترم 8ماهشه اسهالش زرد و آبکیه تقریبا روزی شاید 10بار خیلی بی قراری میکنه اشتهاش و چیزای دیگش خوبه چهاردست و پا میره بازیگوشی میکنه بی حال نیس فقط اسهال داره که همون باعث شده جای مقعد به سمت جلو بسوزه چیکار کنم دکتر چه دارویی بدم سریع خوب بشه
- سرفه بیماری
سلام وقت بخیر انروز پسرم بردیا رو اوردم خدمتتون انفلانزا کرده بود سرفه هاش مونده شما ازیترومایسین ۲۰۰ هم دادین و دکسترومتورفان فارمنتین هم از قبل میخورد ولی به هیچ وجه سرفه هاش خوب نشده و یکسره سرفه میکنه سالباتومول هم زدم صبح شما فرمودین به ریه نزده و خلط پشت حلق داره ممکنه به ریه الان زده باشه که انقدر سرفه داره یا نه؟
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- قطره پدی لاکت
سلام و خسته نباشد،اقای دکتر پسرم دو سال داره،اسهال داشت ماه پیش بردم دکتر پدی لاکت داد،روزی ۶ قطره،دکتر گفت اسهالش خوب شد بازم پدی لاکت رو ادامه بدید اما نپرسیدم تا کی؟؟الان یک ماه و سه روزه من دارم پدی لاکت رو میدم حالا دوشنبه و سه شنبه به زور و با گریه مدفوع کرد که خیلی سفت بود،از دیروز یعنی چهارشنبه زور میزنم خیلی اما نمیتونه مدفوع کنه،ایا بازم باید پدی لاکت روزی ۶ قطره بدم یا قطع کنم؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- خراب شدن سینه
دخترم ۶ سالشه از وقتی که به مهد میره کلا سینش خرابه و خلط با عفونت داره هر دو هفته پیش دکتر اطفال هستم انتی بیوتیک و هیدروکورتیزون میده یه هفته خوبه دوباره مریض میشه
- سرما خودگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم پیش شما پرونده داره از امروز بعضی وقتا آب ریزش داره بعضی وقتا بینیش میگیره کلافه میکنه چه داروی بهش بدمکه زود خوب بشه ۶ سالشه وزنش هم ۱۶ کیلو هستش واکسن آنفولانزا هم زده

