Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن اضافه نکردن
دخترم هشت سالشه خیلی ضعیفه وبدغذا الان سه ساله وزنش بیست کیلوهستش توروخدا راهنماییم کنیدچکارکنم علتش چیه
- ابتلای دوباره به آبله مرغان
باسلام آیاخانم۵۸ ساله باسیستم ایمنی ضعیف درصورت تماس بایک کودک مبتلابه آبله مرغان درحالی که خود دربچگی مبتلاشده می توانددوباره این ویروس راتجربه کند
- گلودرد
سلام .پسرم ۴/۵ داره مخملک گرفت دکتر بهش سفکسیم داد خوب شد ولی دوره داروش تمام نشد ، بعد از سه روز دوباره گلودرد گرفته دکتر گفت اول گلودرد شه بهش ازیترومایسین داده ولی بعد دوروز دکتر گفته یه مقدار بدتر شده ، باید همون دارو رو ادامه بدیم یا دار عوض بشه؟
- سرماخوردگی کودکان
سلام اقای دکتر دخترم ۴ ساله سرما خورده تب لرز داشته با استامیوفن هرهشت ساعت وازیترو مناسب باوزنش روزانه دارو گرفته خداروشکر تب لرز قطع شده ولی سینش صدا میده خسس میکنه خلط داره.ازیترو تمام شده میخوام اموکسی ۲۵۰ ..اکسپکتورانت.. بهش ازفردا بدم ممنون راهنمایی کنید.
- اسهال
مدت زمان اسهال موقع دراوردن دندان چند روز است
- شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم
شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم؟
- تیرگی واژن
سلام دختره من هشت سالش هست کناره واژن یعنی پوستش سیاه شده مو هاش هم سیاه البته نصفش انجوری شده علتش چی هست؟
- افت دهان
سلام خسته نباشیددخترم دوسال ودوماهشه بعدگلودردوتب تودهنش خیلی افت زدنوک زبونشم هست بعددارودادن تب وگلودردش خوب شدولی بااونکه دیفن هیدرامین ونیستاتین میدم بعدسه روزهنوزافتش خوب نشده غذاهم نمیتونه بخوره خیلی عذاب میکشم اگه دارویی یاقرصی هست که حالش خوب میشه بهم معرفی کنیدلطفافاویسم هم هست
- ارشیو
- شیر نخوردن کودک
با سلام پسرم 3 ماهشه فقط شیر خودم رو میخوره وزن گیریش تا الان خوب بوده ولی مدتیه که شیر با فشار وارد دهنش میشه نمیتونه قورت بده گریه میکنه و سرشو عقب میکشه میخوام بدونم به مرور زمان بهتر میشه و آیا تولید شیر با نیاز کودک هماهنگ میشه یا نه
- اسهال و شربت سفیکسیم
سلام وقت بخیر دختر ٣ساله دارم ديروز تب و اسهال و استفراغ داشت بردم دکتر براش سرم تزریق شده و شربت سفیکسیم ١٠٠_ایبوپروفن _دمیترن داده ٠ الان فقط اسهال داره چیکار کنم اونم قطع بشه؟؟؟
- پارگی داخل دهان لپ
خون نمیاد و پارگی در حد یک سانت هست غذا میخوره میگه سوزش نداره
- سلام وقت بخیر دخترم یک سال و ده ماهشه مبخوام شیر خشک رو قطع کنم سیر گاو بهش بدم ولی نمی خوره باهم مخلوط کنم میشه راهنمایی کنید
- شربت تقویتی
سلام پسرم یکسال یک ماهش کم وزن براش ش بت مولتی ویتامین زینگ پلاس سانستول خریدم. آیا در کنار این شربت باید مولتی ویتامین رو که بهداری میده رو هم به پسرم بدم؟
- غذای کمکی
شروع غذای کمکی برای کودک رفلاکسی از چند ماهگی باشه؟ و با چی شروع بشه؟شیرخشک نمیخوره شیر مادر هم کمه .وزنش هم کمه ممنونم
- دخترم اصلا پانمیگیره .فقط علت میزنه یک سالهشه خیلی نگرانم
دخترم اصلا پانمیگره خیلی نگرانم تو یک ساله
- تفسیر آزمایش کودک ۵سال
سلام وقت بخیر من دختر ۵ساله دارم ک تکرر ادرار زیاد دارهآزمایش گرفتم wbc12.5وlym8.8وmlx1.00وneutrophils21.1وlymphocytes70.6وقندناشنا ۱۰۶ آیا مشکلی داره آقای دکتر؟خیلی نگرانم باتشکر
- شربت افا کلاو
پسرم اصلا سرفه نمیکرد با مصرف این شربت سرفه های شدید میکنه و احساس میکنم که بعد از مصرف تبش زیاد میشه از عوارض دارو هست یا نه ممنون میشم پاسخ بدین تقریباً ۲ روزه که تب کرده و مریض شده
- کوریزان
سلام.وقت بخیر.برای واکسن ۱۸ ماهگی میتونم شربت کوریزان به بچه بدم؟۱۱.۵ وزنشه چقدر باید بدم از دارو؟
- سرفه خلط دار طولانی مدت
سلام خسته نباشین میخاستم بپرسم دخترم که 4سالشه دو ماهه سرفه هاش خلط داره برمش رادیولوژی عکس از قفسه سینه گرف دکتر شربتت فارمنتین داد و دو تا اسپری یکی سالباتامول و یکی نارنجی و گف ده روز دگ آمپول آنفولانزا رو بگیر بزن سرفه هاش مدام نیس ولی خیلی خلط داره تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون

