Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فرزندم کم خون هست یکسال وپنج ماه است
- خرخر بینی،
آقای دکتر سلام ببخشید که دوباره میپرسم شیرخشک ای آر رو دادم حالا خلط پشت حلق داره.این یعنی حساسیت یا سرماخورده؟
- شربت ازیترومایسین ۲۰۰واسه کودک هفت ماهه چقد بدم
- عصب
سلام آقای دکتر بچه ایی که تا دوسال پای تلویزیون بوده حالا بعضی چیزاش غیر عادی بود بردن دکتر نوار مغز گرف گفته بود اعصاب حسیش از کار افتاده سوال من اینه میشه عصبی که از کار بیفته درمان شه یا برا همیشه از بین میره
- مصرف سفیکسیم برای کودک ۱۰ ساله
- سلام پسر من ۱۴ ماهشه بعضی وقتا میکوبه تو سر و پیشونیش میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه
- بالابودن گلبول سفید
توجواب آزمایش دختر4.5سالم لنفوسیت 60درصدونوترفیل 30درصدزده هیچگونه علائمی هم نداشت فقط چندوقت بوددل درد میشد بابت همین یه ازمایش دادیم که دلیل دل دردمشخص بشه میخواستم بدونم بالابودن گلبول سفید ازنظرشماچیه؟ممنون
- شیرخشک
سلام ببخشید دختر من یک سال و پنج ماهه هست همه ازمایشاتش خوبه . خیلی کم وزنه شیرخشک نیدو بدم یا سرلاک . شیرخشک نیدرگو تو داروخانه ها نیست از شیرینی فوشی ها باید بگیرم ممنون
- درمان اسهال کودک ۱ سال و ۵ ماهه
سلام ببخسید پسرم ۱ سال و ۵ ماهشه ...الان ۵ روزه که اسهال داره و روزی ۵ الی ۶ باز اسهال آبکی داره ..۲ روز پیش دکتر متخصص بردمش و آزمایش مدفوع براش نوشت ولی دکتر دگفت چیزی نیست ولی متاسفانه هنوزم اسهال داره ...میخواست بدونم چکار کنم ..ایا پودر پدی لاکت زینک بهش بدم یا نه ..الان چندتا از دندوناشم داره در میاد میتونه از اون باشه یا نه ...لطف راهنمایم بکنید ..اگه دارویی نیاز داره بگید تا بهش بدم ...بهدغیر از اسهال هیچ گونه علائمی مثل تب و استراغ و بی حالی نداره و فقط روزی ۵ الی ۶ بار اسهال داره و بعثی موقعه ها کمی مدفوعش سفتره و بیشتر اسهال آبکی داره ...تو ندفوعشم خون نیست ... ممنون
- تب ولرز
تب 38و 39 ابریزش بینی کودک 18 ماهه
- کرونا و فاویسم
با سلام ببخشید میخواستم بدونم بیماری کرونا در فاویسم ها خطرناک تره؟واینکه اگه واکسنی برای کرونا ساخته بشه فاویسمی ها هم میتونن استفاده کنن؟؟
- دوز مصرفی آزیترومایسین یرای کودک ۹ ساله ۲۵ کیلو.ممنون
- حساسیت به موز
سلام آقای دکتر من دیروز به بچم موز دادم گلاب به روتون ببخشید ۳بار دفع داشت به رنگ تیره با رگه های سیاه امروز هم یک بار که امروز یکم خلطی بود. دیگه بهش ندادم موز رو این میتونه حساسیت باشه؟؟
- ازمایش
سلام واحترام.پسرم ۱۸ماهشه برای وزنش کم بود آزمایش نوشتن ..چندروز قبل از آزمایش باید مولتی ویتامین واهن مصرف نکنه!؟وآیابایدناشتاباشه؟
- سرفه با تهوع
پسرم الان دو هفته هست سرفه زیاد با تهوع داره.دکتر بردم ولی خوب نشده.۳ روز پیش هم بردم بیمارستان کودکان عکس انداختن که ریه عفونت داره و دارو دادن.ولی خوب نشده.چکار باید بکنیم تا خوب بشه
- بی خوابی کودک
با سلام. من یک پسر8ماهه دارم. که همه چیزش نرماله. فقط شبها هر نیم ساعت یا یک ساعت بیدار میشه. قبلا کولیک داشت ولی الان که دیگه نباید کولیک داشته باشه. روزها وقتی میخوابه حداقل 1ساعت رو کامل میخوابه ولی شبها موقع خواب توی 1ساعت اول 3بار بیدار میشه. چکار کنم
- اسهال کودک
سلام دکتر جان وقت بخیر پسرم دو سال و نیم و یازده و نیم کیلو هست از بعدازظهر اسهال داره پنج شش بار شکمش کار کرده و انگار رفلکس داره با بوی بد لثه هاش سفید شده جای دندان اسیاب ایا دلیل دراوردن دندان هست؟چیکار کنم نگران شدم
- یبوست
سلام اقای دکتر دخترم دوسالشه یبوست گرفته گریه میکنه شکمش کار نمیکنه چی بدم خوبه الو دادم پودر پیدرولاکسم دادم بهش دیگ چیکار کنم
- واکسن انفولانزا
سلام آقای دکتر خسته نباشید من یه دختر ۶ ساله و یه دختر ۶ ماهه دارم آیا براشون واکسن آنفولانزا بزنم؟
- مقدار دوز سفکسیم 100 برای کودک 19 ماهه؟
ساعت و مقدار دوز سفکسیم 100 برای کودک 19 ماهه چقدره ؟

