Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دختر من ۶سالشه با وزن ۲۸
- خارش پا
سلام ۲ روزه سرما خوردم الان بهترم تب کردم بعد از تب پاهام کهیر زده
- وزن کم
سلام آقای دکتر پسرم نه ونیم ماهشه وزنش ۸۵۰۰،برا افزایش وزنش چی بهش بدم؟قبلا بهتون گفتم تولیداری اصلا شیر نمیخوره چون میرم سرکار پرستارش بهش. شیشه میداده الان چیکار کنم؟
- بیرون ریختن
پسر۱۰ماهم یکی ازپاهاش ریخته بیرون وخیلی هم میخاره
- مدفوع سبز رنگ و شل و بسیار بد بو طفل ۲۰ماهه
سلام کلا مدفوع پسرم سبز و شل و بدبو هست و وزن روی خط نرمال داره خیلی ناراحتم علتش چیه و درمان داره یا طبیعی هست؟
- شربت زیترومکس خارجی 300دوز
سلام دکتر وقت بخیر بچم سه روزه تب داره امروز تبش یکم بهتر شده ولی گلو دردو سرفه ش همچنان هس به نظر شما شربت زیترومکس خارجی دوز 300بهش بدم خوبه آیا بدنشو مقاوم نمیکنه
- قطره پدی لاکت،
سلام.پسرم دو روزه که آنفولانزا گرفته.بردمش پیش دکتر بهش انتی بیوتیک داده و گفت احتمال داره که اسهال هم بشه(آزیترومایسین .پلارژین کیدز،استامینوفن)مصرف میکنه. من تو خونه قطره پدی لاکت دارم. امروز از صبح پسرم با اینکه اصلا اشتهایی نداره و به زور یه مقدار کم بهش غذا میدم دو بار شکمش کار کرده و مدفوعش تقریبا شل و بلغمی هست . میخواستم ببینم میتونم از این قطره بهش بدم؟آيا برای این وضعیتش مؤثره؟پسرم ۲ سال و ۱۰ ماهشه و ۱۲ کیلو و۸۵۰ گرم وزنشه اگر این قطره براش خوبه میشه لطف کنید مقدار و نحوه مصرفش رو بهم بگید؟
- خوردن تخم مرغ
سلام دکتر دختر ۲۳ ماهه ای دارم روزی یک عدد تخم مرغ میخوره یا نیمرو یا املت یا آبپز آیا مشکلی نداره ضرر نکنه؟؟؟
- کلاویسیلین
سلام دخترم ۴ساله ۱۳ کیلو گوشش درد میکرد دکتر کلاویسیلین ۴۵۷ براش داده با تجویز هر ۸ ساعت یک قاشق ۵میلی.. آیا مقدار تجویز مناسبه
- شربت۱
سلام واحترام. پسرم ۲ سال و۸ ماهش. بدغذا وبی اشتها. برای جبران از مولتی کیندریوروویتال.وشربت فروگلوبین واستوکر استفاده میکنم. برای جبران کمبود..این سه تاشربت میگن چون بعضی ویتامیناش شبیه هم هستن دادنش خطرناک. درسته؟ازاول میدادم سه تاش وباهم. درتایم های متفاوت البته. میگن دوز ویتامیناش بالامیره آیا درسته یا یکی استفاده کنم تموم شد بعدیش...چون یکیش آهن ویکی کلسیم ویکی مولتی ویتامین
- تب و سرماخوردگی
سلام دخترم الان 2سال و دوماهشه الان دو روزه تبش 37.5هستش صداش گرفته .سرفه ها خلط داره اما بیرون نمیتونه بده بینیشم گیب شده چی باید بهش بدم
- سرفه
سلام آقای دکتر. روز بخیر.دخترم مرداد ۴ساله میشه باوزن ۱۴کیلو از چهارشنبه عطسه و آبریزش و سرفه داشت شبها ۳سی سی آزیترومایسین۲۰۰به مدت ۵شب و غروبهاپودر ایروکاست و شبی ۳ سی سی سیتریزین و اسپری سالبوتامول و فلوهیل استفاده کرده الان سرفه خلط دار داره میخواستم از حضورتون بپرسم آیا باید زمان بدم خوب بشه یا اینکه معاینه شود؟ممنون از لطف شما
- خلط و سرفه
با سلام خدمت شما دکتر عزیز و گرامی من یه پسر 3سال ونمیم دارم که سه ماه پیش سرما خوردن و همراه با تب بود و خلط الان هنوز بعد از سه ماه کاملا خلط دارن شیش دوره آنتی بیوتیک از همه مدل استفاده کردن اصلا جوابی نگرفتیم موقع خواب هم پشت حلق و بینی پر از خلط و خیلی زیاد خر خر میکنه ممنون میشم بابت راهنماییتون
- قد دختر چهار ساله
باسلام دختری چهار ساله دارم ک از یکسالگی تا الان قدش ب کندی پیش میره بطوری ک الان ک چهارسالشه قدش ۹۰سانت هست وقد تولدش ۴۷سانت بود واینک دستها و پاهاش هم خیلی کوچولو مونده پدرش در بچگی خیلی ریز بوده دکتر بردمش و آزمایشاتکلی ازش گرفتن مشکلی نداشت خیلی نگرانم قد من ۱۵۹و پدرش۱۷۰ ودقعا دیگ کلافه شدم بنظرتون دیگ کی رشد میکنه
- آلرژی
سلام آقای دکتر آیا رفلاکس آلرژیک هم مانند رفلاکس های دیگه به مرور زمان درست میشه؟ منظورمان ۶ماه
- یبوست کودک۱۸ماهه
سلام دکتر دخترم برای یبوستش بهش پودرپیدرولاکس تجویز کرده میخوام ببینم آیا میشه این پودرو با شیرخشکش مخلوط کنم بهش بدم آیا ضرری نداره چون خالی یا با آبمیوه نمیخوره
- معرفی شربت براکودکان
سلام خسته نباشید.. یه دختر ۲سال ونیم دارم که دندون هاش پوسیدگی پیدا کرده.. میخاستم یه مولتی ویتامین خیلی خوب ک بیشتر حاوی کلسیم و ویتامین دی باشه و برای سلامت دندون هاش موثر باشه معرفی کنید ممنون و مچکر
- عرق کف دست
سلام اقای دکتر دختره من ۲۲ماهشه ویه ۴.۵روزه ک کف دستش عرق میکنه زیادم مشتاق غذا خوردن نیست با کلی سرگرمی بهش عذا میدم میخوره
- شیر پر چرب
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسرم دو سال و سه ماه دارد. شیر پاستوریزه کم جرب میخورد. از چه سنی باید پر جرب میل کند؟ متشکرم
- پسرم تب داره
باعرض سلام وادب واحترام...پسرم 2/5ساله هست11/5کیلو وزنش هست...دوشب هست تب میکنه..استامینوفن وشیاف گذاشتم..ولی بازم تب داره...به نظرتون آزیروسین 200خوبه یا آموکسی سیلین 400

