Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اقای دکتر تزریق امپول ۴ میل بتامتازون برای کودک ۸ ساله مضر میباشد؟
- لرزش سر و بدن کود
با سلام و خسته نباشید🌸 پسرم شش ماه و نیمشه و خداروشکر هییچ مشکلی از بدو تولد نداشته ، دیروز عصر بعد از بیدار شدن از خواب یکساعته همونطور که دمر بود و سرش رو بلند کرده بود یکهو شروع به لرزیدن کرد طوری که من از راه دور لرزش سرش رو دیدم، سه چهار ثانیه ای هم طول کشید حالتش عادی بود فقط وقتی نزدیک شدم احساس کردم کمی رنگش زرد شده بود، علتش چیه آقای دکتر؟ افت قند خون؟
- ایا شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۲ سال ونیم که یه بار سابقه تشنج دارد ضرردارد
ایا شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودکی که سابقه تشنج دارد و کودک ۲سال نیم است یه بار تشنج کرده ضرر دارد
- سرفه کودک
سلام فرزند ۲۰ ماهه دارم آبریزش بینی وتا الان دو شب تب در هنگام خواب دارد که با استامینوفن کنترل میشود و سرفه های اذیت کننده ابتدا خلطی و حالا کمی به سمت خشکی می رود .خواستم راهنمايي بگیرم . دکترشون که تلفنی ویزیت کردن شربت سالبوتامول دادن و شربت کوریزان اولا نیاز به عوض کردن دارو هست یا نه واگر خیر اینکه مقدار مصرف دارو ها رو بفرمایید
- سلام من باری زردی نوزادان قرص فنوربیتالین دادن ولی خیلی میخوابه امروز ندادنش ولی بازم خوابش زیاده خیلی ترسیدم آیا قرص ادامه بدم ؟؟
- تغذیه
با سلام خدمت اقای دکتر نوزاد ی دارم که هشت روز است واردهشت ماهگی شده هر موقع ای که یک تکه نان به دست او میدهیم استفراغ میکند و اصلا نمیتواند بخورد چگونه میتوانیم او را به خوردن نان عادت دهیم غذای کمکی او از هفت ماهگی شروع شده است
- قطره استامینوفن
سلام. امروز پسر من واکسن ۶ ماهگی زد من هر ۴ ساعت با توجه به وزنش باید ۱۴ قطره استامینوفن میدادم اما چون با قطره چکون قبلا اندازه گرفته بودم تو سرنگ به اشتباه دو برابر دادم یعنی ۲۸ قطره یکبار ۱۲ یکبار ۴ بعد از دو سه ساعت بالا اورد و من تازه متوجه اشتباه شدم بردم بیمارستان گفتن مشکلی نیست. قطره ترندیول از آمریکا برام آورده بودن
- سلام دخترم یک ماه شکمش درد میکنه اوایل کم بودالان شدیدشده اولش یکی دوبار مدفوع سخت داشت ولی امروز اسهال شده دلیل یانشانه چیه ممنون
- تغذیه
سلام جناب دکتر.وقت بخیر شرمنده یه سوال داشتم ممنون میشم که لطف کنین و پاسخ بدین.🌹 من پسر ۷ ماهه دارم بهش موز دادم رگه های ریز نخ مانند سیاه توی مدفوعش دیدم.آیا دیگه بهش موز ندم؟یا طبیعی هست؟
- ابله
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهشه ابله مرغان گرفته چ پمادی بزنم خوبه؟ بتامتازون خوبه یا ن؟؟
- ورم ناحیه تناسلی
سلام خسته نباشید. پسرم هشت ماهشه و ختنه نشده شیر مادر میخوره. یک روزه که از زیر پوست قسمت نزدیک به سرِ ناحیه ی تناسلی اس یکم ورم کرده. جوش ماننده. اما قرمز نیست. انگار از داخل دونه زده؟ مشکل داره؟
- پسرم دوسال نیم اسهال استفراغ و شکم درد بردم دکتر بهش شربت سفکسیم داده خوبه برای اسهال یا ن بدترش میکنه الان سه روز اسهالِ لصفاً کمکم کنید چیزی هم نمیخوره
- سلام وقت بخیر دخترم ۶سال داره دوروزه تب بالا داشت وگلو درد و سرفه و دانه های قرمز جوش مانند با خارش دکتر دو رو آمپول پنی سیاست نوشت و شربت سفیکسیم…الان یه روز گذشته دانه ها از دستاش قطع شده کف پاهاش شروع کرده با خارش دانه های قرمز درمیاد.چی کار کنم چند تا از فامیل ها بچه هامون این طوری بود قرص اسکیلوویر خوبن با هیدروکسیزین خوب شدن…آیا با پنی سیاست یا سفیکسیم تداخل داره این قرص یا نه
- قسمت پیشانی دخترم توت فرنگی یا تومور خونی هستش ۱۰ماهه
دخترم وسط پیشانیش یک قسمت خونین برجسته دارد ووقتی با آب خیس میشه بزرک نشون میده در حالت طبیعب اندازش کوچکه ...خوب میشه ومیشه درش آورد
- سلام مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
پسرم ۸ سالشه سینوساش عفونت داره شربت سفکسیم ۱۰۰ خریدم چه مقدار باید مصرف کنه؟
- امپرازول
سلام بخشید من یه دختر سه ماه دارم بهش قرص امپرازل میدم گفتن باید 28عدد تو ماست مخلوط کنی بش بدی الان دخترم شیکمش به سختی کار میکنه وه اشتها نداره
- عدم وزنگیری
سلام خسته نباشید دخترم ۵ ماهشه وزن تولدش۳کیلو بود بعد از دوهفته چون نمی تونست شیر خودم رو بخوره وزنس به دو ونیم رسید بهش شیر خشک دادم وزن گیریش خوب شد تا دو ماهگی به۴ودویست رسید ولی در دو ماه بعدیعنی ۴ماهگی یک کیلو ونیم وزن گرفت .وبعد واکسن ۴ ماهگی هم وزنش همون پنج ونیم مونده وثابت شده وتا دو هفته پیش اشتهاش خیلیییی کم شد وادرارش بد بو وتیره بودوتب کرد پیش پزشک بردم آموکسی سیلین تجویز کرد البته برا گوشش که التهاب داشت ومن فکر کردم واسه همون شیر نمی خورد العان شیر خوردنش یکم بهتر شد ولی وزن گیریش بازم ثابته ...کشت ادرار انجام دادم موقع ادرار یه چیز سفید تو کیسه ادرار شناور بود که به نظر خودم عفونت ادرار داشت ولی جواب آزمایش منفی بود العان به نظر شما باید چیکار کنم از نظر خودم عفونت ادرار داره
- وزن
سلام خسته نباشیدکدوک من یک سال و۲ماه هست ۱۲ماهگی درمانگاه بردم۷کیلوپنصدبودالان نبردم برای وزن همه بهم میگم وزن دخترم کمه به نظرتون وزنش کمه بایدبه غذاهایی بدم شیرخشک هم نمیدم وزن اگه کمه بالابره ممنون میشم راهنمایی ام کنین
- مصرف کرفس در غذای کودک ۱۶ ماهه
آیا مصرف کرفس در وعده های غذایی کودک زیر ۲ سال مشکلی دارد یا خیر؟
متشکرم - ممنوعه بودن دارو
سلام داروی دکسترومتورفان جز دارو های ممنوعه ی فابیسم هست یا نه؟

