Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن یکسالگی
سلام آقای دکتر فردا واکسن یکسالگی دخترم رو باید بزنم سرما خورده و داره دارو مصرف میکنه آموکسیسیلین و سیتریزن مشکلی نداره واکسنش رو بزنم
- ناخن شصت پای کودکم شکسته و آسیب دیده چه کار کنم تا خوب شود
- ادزیر
سلام اقای دکتر مولتی ویتامین ادزیر را یک سی سی به بچه 18 ماهه بدم؟
- استامینفن
سلام دکترپسرم۳روزه دیگه واکسن۱۸ماهگی داره قطره یاشربت استامینفن بخرم؟قبل اززدن واکسن استامینفن بهش بدم؟ممنونم ازراهنماییتون
- سرفه
سلام وقت بخیر.دخترم ۴سالشه..چندروزه سرفه خشک میکنه و ابریزش بینی گاهی عطسه.اسپری سالبوتامول هماستفاده میکنه..سرفه هاش شدید شده .انتی بیوتیک لازمه بدم؟
- گرفتگی گلو
سلام من دوتا کودک یکی دو سال و ده ماهه و یکی هم یک ساله و ده ماهه من هفته پیش سرعین بودم و بچه ها رو داخل استخر اب گرم بردم الان دو سه روزی هست که گلو بچه هام خیلی بعد خلت اور شده مدام سرفه میکنن چند بار هم به دکتر بردم ولی فایده نداشته سوال من اینه که احتما داره که این گرفتگی گلو برای گوگرد داخل اب گرم باشه؟ اگر همین هست شما چه تجویزی میکنید؟
- مدفوع سفید
سلام اقای دکتر دخترم چند روز پیش تب کرد بعد چند روز مدفوعش اسهالی سفید شد ب کیدی لاکت دادم اسهال خوب شد ولی رنگش همچنان سفیده علتش چیه؟؟؟
- خوابببب
سلام اقای دکتر پسرم ۲۷ ماهه هستش و خواب بشدت بهم ریخته اس هرکار کنم بازم همونه قبلا باز ساعت ۱،۲ میخوابید الان شده ۳،۴ نمیدونم از دندون دراوردنه کلافس یا چی بلند میشه چراغارو روشن میکنه یا یجوری نمیزاره مام بخوابیم چیزی هس من بدم بهش ک خوابش تنظیم شه خسته شدم دیگ
- سلام .دخترم۷,ماهشه خیلی چشماشو بهم میماله و صبحها چشماش باورم کلابسته میشه البته دو روزه اینطوری شده میشه از قطره باکتری ماید استفاده کنم براش
- بالابودن wbc
سلام .دخترم۶ساله wbcآن ۱۲۹۰۰شده قبل آزمایش آمپول دیسیکلومین زده ویه آب پرتقال خورده موقع آزمایش ازترس آمپول زردوسفیدمیشد بعدگلودردوسرفه واستفراغ وشکم درد هم داشت که بعدزدن آمپول دردشکم واستفراغش ۸۰درصدخوب شدراهنمایی کنید لطفن..ممنون
- سرفه خلط
سلام پسر یکسال و نیمه دارم چندروزه سرماخورده دکار بردم و دارو دادن الان تب نداره فقط سرفه خلط دار شروع شده چه دارویی بدم خوب بشه؟
- روغن زرد
سلام دکتر وقتتون بخیر ب بچه یک ماهه روغن زرد بدیم اشکال داره ؟,کولیک داره
- ناپروکسین۲۵۰
سلام پسر ۱۰ ساله من امروز تب ۳۸ درجه داره و کمی سوزش چشم و گلودرد و سردرد داره بهش قرص سرماخوردگی بزرگسالان دادم میشه قرص ناپروکسین هم برای تبش بدم؟مشکلی که با قرص سرماخوردگی بزرگسالان نداره؟
- پوست
سلام خواهر زاده من ۷ سالشه و دختر هست چند روزه مادرش متوجه شده پوست بدنش چند جاش لکه های سفید زده میخواستم بدونم آیا قابل درمان هست
- شکم درد
بردمش دکتربهش داروداد واسه يبوستش پيدرولاکس دادخوب بودتاوقتي ميخوردولي وقتي داروش تموم شددوباره يبوستش برگشت شکم دردنداشت الان اينجوري شده
- سلام دختر من نزدیک َس ساله نوک سینه سمت چب عین جوش خون میافته فشار میدی خون در میره دوباره پر میشه
- سرماخوردگی کودکان
سلام اقای دکتر من دختر ۴ساله دارم دوروزه سرما خورده الان تب لرز شبانه داره استامیوفن هشت ساعته ازیترو ۲۰۰ دوازده ساعته میدم بهش ولی بعد دوروز هنوز تب داره ممنون راهنمایی دارویی ضمنا وزنش ۱۴کیلو لاغراندام..باتشکر
- مقدار مصرف شربت سفکسیم
برای ۱۵ کیلو چند سیسی شربت سفکسیم باید داد کودک ۳ونیم ساله
- گوش درد کودک
سلام خدا قوت. مدتی هستش دخترم بیشتراوقات شبها موقع خواب گوشش رو میخارونه ودستش رو گوشش میزاره وهروقت انگشت میزارم روی قسمت خارجی گوشش! واکنش نشون میده وسرش رو تو خواب برمیگردونه! امروز بردم دکتر! دو تا شربت داد کو_اموکسی کلاو داده و ایبوپروفن
- آزمایش مدفوع
پسر سه ساله درآزمایش مدفوعWBC 1_2و RBC0_1بوده است آیا نرمال است؟

