Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گلو درد و تب کودک
ازبترومایسین ۲۰۰ بهکودک دوسال و چهار ماه باوزن ۱۱کیلو چند سی سی بدهم
- سلام موقع گریه نفسش بالا نمیاد
سلام بچم دو سالشه دختره موقع گریه نفسش بالا نمیاد بمدت ده ثانیه کمتر یا بیشتر خیلی استرس میگیریم چند بار اینطوری شده علتش چیه؟بعدشم یه سوالی دارم بچم موقع گریه وسط گریه خمیازه میکشه علتش چیه
- شیر نخوردن کودک
با سلام پسرم 3 ماهشه فقط شیر خودم رو میخوره وزن گیریش تا الان خوب بوده ولی مدتیه که شیر با فشار وارد دهنش میشه نمیتونه قورت بده گریه میکنه و سرشو عقب میکشه میخوام بدونم به مرور زمان بهتر میشه و آیا تولید شیر با نیاز کودک هماهنگ میشه یا نه
- سرفه
سلام دخترم ۳ماهشه سرماخوردگی ویروسی گرفته سینش خس خس داره و سرفه های خشک میکنه چه دارویی بهش بدم خوبه
- شربت آزیترومایسین
سلام. آقای دکتر پسرمن چندروزه سرماخورده بدن درد وتب داشت و بی اشتها خودمون دارو گرفتیم براش شربت آزیترومایسین ۲۰۰ از اونایی کا آماده شده است پودرنیست گرفتیم نمیدونم باید چقدر بدم بهش هفت ساله است و ۲۰ کیلو وزن داره
- آنفولانزا
با سلام دختر پنج ساله ام یک هفته هستش با علائم تب کم و آبریزش بینی و سرفه شدید هستش. چیکار کنم سرفه اش قطع بشه؟ ممنون
- جوش
سلام .دختر من ۸ ساله هست و چند وقته رو نوک سینه سمت چپش جوش میزنم و درد میکنه خواستم بپرسم علتش چیه؟
- گرم بودن بیش ازحد پاهای دختر۷سالم مخصوصا شبا ازچیه
- آزیترومایسین
سلام دکتر واسه دختر شش ماهه ام شربت آزیترومایسین ۱۰۰نوشته اما طریقه مصرف رو نگفته چقدر باید بهش بدم
- شربت
سلام اقای دکتر فاصله کتوتیفن با کلاریترومایسین چقدر باید باشه ت. دستورش نوشته ۴ ساعت
- اسهال
سلام خسته نباشید مپسر ۴ساله دارم ۵روزه که اسهال شدید آبکی داره دکتر بردم ولی خوب نشده غذاهم نمیخوره فقد آب میخوره چیکارکنم کمکم کن لطفان
- از شیر گرفتن کودک به همراه مدفوع زیاد
با سلام وخسته نباشید خدمت شما پسرم 19ماهشه ازشیر گرفتمش خیلی شکمش کار میکنه روزی ۵ دفعه بیرون روی داره ایا طبیعی هست؟ و اینکه خیلی برنده است، بااینکه تند تند عوضش میکنم بازهم باسنش خیلی سوخته لطفا کمکم کنید، ممنونم ازشما🌹
- شماره1رو به کودک 9ماهه میشه داد؟؟
سلام کودکم 9ماهشه شیرخشک شماره 2رو نمیخوره بزور باید بهش بدم اما شماره 1 رو خیلی خوب میخوره آیا اشکالی نداره که شماره 1 رو تا آخر شیردهی بهش بدم
- كم آبي
باسلام .دخترم تازه وارد يك سالگي شده و الرژي غذايي داره و فقط شيرخشك ميخوره در كل روز.وزنش ١٢و نيم كيلو وزن تولد ٤٢٠٠..دخترم چندروز إسهال داشت حتي آب هم ميخورد إسهال ميشد..الان اسهالش خوب شده خيلي بي قرارم همش اب ميخواد من كلي بهش اب ميدم انا بعضي وقتا حتي يك روز كامل ادرار نميكنه.ديروز ادرار كرد بشدت دزد و بد بو بود..شبا هم تو خواب گريه ميكنه اب ميدم ميخوابه..يعني مشكل كم آبي داره؟روي بدنش هم جوش هاي قرمز زده
- پروتیین وی
سلام
آیا پروتیین وی مناسب است؟ من میخواهم بخرم.
با تشکر
- دندان
سلام وقت بخیر دختر من ۱۴ماهش تموم شده ۸ماهگی فک پایین و ده ماهگی دندان فک بالا رشد کرده الان فقط همین ۴دندان داره آبریزش از دهان و گاهی ورم لثه داره این تاخیر رشد دندان مشکلی نداره ؟؟
- افتادن ناخن خود به خود دست و پا
سلام . دخترم 6سالشه و یکی از ناخن های دستش چند روزی میشه افتاد . و الان دوباره ناخن شصت پاش کنده شده و زیرش ناخن جدید درمیاد. علت چی میتونه باشه
- شیر خوردن شب
سلام آقای دکتر پسرم ۲۳ ماهشه هنوز شبها دوبار برای شیر خوردن بیدار میشه در طول روز هم شیر میخوره چند بار آلرژی به پروتئین گاوی داره و شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره بهش بدم یا باید قطع کنم؟
- خس خس سینه
باسلام پسرم ۱۰ ماهشه چندروز گلوش عفونت کرده دکتر بهش شربت فارمتین ولوارتادین واسپری سالبتول داده الان ۶ روزه دارو رومصرف میکنم ازدیروز پسرم اسهال گرفته نمیدونم دارورو ادامه بدم یانه؟ درروز چهاربار بیرون روی داره.درضمن سرفش بهترشده ولی خس خس داره چکارکنم .داروهارو چندروز باید بدم تا کاملا خوب بشه؟.ممتون
- واکسن آنفولانزا
سلام بچم ۶ سالشه ۱۶ کیلو هست. معمولا پاییز زمستون زیاد مریض میشه تا حالا واکسن آنفولانزا نزده. الانم مریض شده. واکسن انفولانزا تاثیری تو کمتر مریض شدن داره؟ براش بزنیم؟ چه مارکی و چند دوز باید بزنیم؟ چند وقت بعد از خوب شدن بزنه؟

