Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بد غذایی شیرخوار
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر من 8ماهشه وزنشم حدود 10 کیلو هست از شیش ماهگی ک من غذای کمکی براش شروع کردم اصلا نمیخورد هیچ علاقه ای نداره به غذا تا میخام قاشق بزارم دهنش یا با دست بدم صورتشو بر میگردونه و دهنشو محکم میگیره که بهش ندن شیرخوردنش خوبه شیرخشک نان2 میخوره نمیدونم چیکار کنم که غذا بخوره سر هر وعده من حدود نیم ساعت یک ساعت باهاش بازی میکنم ک هر موقع دهنش باز شد سریع یک لقمه غذا بزارم دهنش وقتی هم که توی دهنش میزارم اوق میزنه با زبونش هل میده بیرون
- اسهال و دل درد
آقای دکتر سلام دخترم ۶سالشه الان حدود ده روزه تعداد دفعات مدفوع زیاد شده ب روزی ۶بار هم رسیده داخل مدفوع خلط هست الان دوروزه اسهال هم گرفته ولی لساال کم حجم بود اسهال خوب شد ولی دوباره خلط داخل مدفوع هست میشه بفرمایید چکار بکنم واینکه قبلش اموکسی سیلین و میترانیدازول مصرف کرد ب خاطر عفونت گوشش تا دارو قطع شد این مشکل پیش اومد
- درمورد پادرد
سلام دختر من ۴ ونیم داره هرروز گریه میکنه که کف پاهام صافه خیلی اذیت میشه باید جوراب بپوشه یا با چیزی بپوشونم یا اینکه بمالم خیلی گریه میکنه حالا تازگی دستاش هم اینجوری شده میشه بی زحمت راهنمایی کنید چکار کنم، ممنون .
- رشد کودک
با سلام و عرض ادب خدمت شما کودک من امروز که شش ماهش تموم شده قدش ۶۹
وزنش ۷۸۰۰
دور سرش ۴۳ هست وزن موقع تولد ۳۲۰۰
قد ۴۸
و دور سر ۳۳ آیا نرمال است؟ - ازمایش کلی
سلام اقای دکتر، پسرم دوسال و دو ماههشه، ازمایش کلی هنوز نداده، مشکلی نداره؟ ایاحتما باید ازمایش کلی و چکاپ تو 2سالگی صورت بگیره؟ شبا بیدار میشه گریه میکنه ایا ویتامینش کمه یا مربوط نیست؟
- سرفه
سلام . اقای دکتر پسر18 ماهه دارم هفته پیش سرماخورده بود دکتر دارو داد و خدب شد از جمعه جون کمی سرعه داشت دکتر گایافنزین داد ههرساعت 2 سی سی میخوره ولی سه شبه که شبها حدود نیم ساعت سرفه خلط دار پشت سرهم میکنه چیکار باید بکنم؟
- آبله مرغان
سلام دختر ۶ ساله من آبله مرغان گرفته، میخواستم نوع و میزان دارو برای درمان رو بپرسم؟
- سرفه
سلام و وقت بخیر. پسرم ۴ سالشه با وزن ۱۴ کیلوگرم. چند روزه سرفه میکنه و الان هم سرفه و عطسه داره. تب نداره. چه شربتی میتونم بدم؟
- درمان عفونت سینوس درکودک۷ساله
- آموکسی سیلین
سلام دکترعلت اینکه قطره های پروبیوتیک مثل پدی لاکت بایولاکت روتفلور زوی یبوست بچم تاثیرنداره چیه چی بهش بدم توصیه هاتونو خوندم ماساژ ایناتاثیرنداره اب قندم میترسم بدم دکتر بچه دیابت نگیره لطفا راهنمایی کنید
- کم خونی داسی شکل
دختر چهار ساله که مبتلا به سایکل سل هست چند دوز واکسن پره ونار ۱۳ بایستی تزریق کنه؟ و با چه فاصله ای؟ ممنونم
- کودک
دخترم یکسالشه ناخنای دست وپاش سیاه میشن میفتن جاش ناخن درمیاددلیلش ممکنه کمبودویتامین باشه؟
- سلام پسرم سرفه میکنه
- سلام دوز دارو
سلام پسرم ۸ سالش هست و۲۱ کیلو دارو ازیترومایسین برای سرما خوردگی بهش دادن ولی تبش قطع شد و بعد از دو روز دوباره تب کرده میشه دوباره بهش ازیترمایسن بدم ممنون
- دلیل تب 39درجه برای کودک
- وزن
سلام و خسته نباشید. پسر ۴ ساله با وزن ۱۴.۵ وزن مناسبی دارد؟ یا وزنش کم است؟
- مسمومیت دارویی
سلام اقای دکتر من به اشتباه به جای شربت کتوتیفن یه قاشق شربت تئوفیلین جی به فرزندم دادم بچه ام ۷ ساله اش ديگه بعد اون هیج دارویی بهش ندادم ترسيدم مسموم شه میشه راهنمایی کنید. ممکنه به یکبار عوارض داشته باشه. ممنون میشم .
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید پسر دوسال وپنج ماهه من سرماخورده ودماغش کیپ هست وسرفه ی خلطی داره. آیا میتونم بهش سفیکسیم 100 بدم؟
- زورزدن نوزاد وناله کردن
خیلی زور میزنه وناله میکنه بعداززور زدن نوزادمن ۱۵روزه است لطفا بهم بفرمایید
- واکسن
با سلام واکسن پره ونار برای کودک چند مرتبه باید تزریق شود؟

