Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عدم وزن گیری نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم نه ماهشه ازوقتی بدنیا اومد تاالان وزنش خیلی کمه هفت کیلوهه چکارکنم ک وزن بگیره لطفا کمک کنید
- ابریزش بینی
دخترم یک سال و ۹ماهه... از امروز صبح ابریزش داره ولی بی رنگه... عطسه هم میکنه.. چیکار کنم ابریزشش بند بیاد
- شیرخشک
سلام .پسرم ۱۰ ماهشه. تا ۶ماهگی شیر خشک آپتامیل میخورده و مشکلی نداشت از وقتی آپتامیل آپتامیل ۲میخوره شکمش اسهالی شده روزی ۵بار دفع داره و همین باعث شده که التهاب شدید در قسمت پا داشته باشه لطفا راهنمایی کنید چه شیر خشک بهش بدم ؟
- خلط دار بودن
سلام آقای دکتر ببخشید گلاب روتون اگه دفع کودک خمیری باشه یا یبوست باشه دیگه خلط نداره؟ یا نه باید شل باشه تا بفهمم.چون میخوام ببینم الرژی داره همچنان یا ن. ممنونم بازم ببخشید
- تب
دخترم ۵ سالشه بیست و چهار کیلو تب کرده الان بهش شربت پاراکید دادم اول ده سی سی دکتر گفته بود قبلا بعد دو ساعت دیدم هنوز گرمه دو سی سی دیگه دادم الان چه کنم تا صبح چند ساعت یه بار و چقدر شربت بدم بهش تا صبح ببرم دکتر ممنون میشم پاسخ بدین🙏
- قرص خوردن
با عرض سلام. آقای دکتر امروز بچه 22 ماهه ام مشغول بازی بود که متوجه شدم دستش قرص باکلفن 10 هست مطمئن نیستم خورده یا نه ولی اگه خورده باشه خطرناکه؟ با این که شک دارم خیلی میترسم خدا رو شکر حالش که خوبه و مثل روزای دیگه هستش
- بوی بد دهان
بچه ما سه سالشه دهانش به شدت بوی بد میده.اینم بگم که پارسال به خاطر عفونت ده روزی تو بیمارستان بستری بوده گفتمشاید ربط داشته باشه
- پسرم دوازده سالش سرما خورده سرفه های خلط دار میکنه
- آسم و آلرژی
سلام خسته نباشد آقای دکتردخترم ۷ سالشه وزن ۲۵ کآلرژی داره زینظرمتخصص هستاسپری بنفش وقطره وقرص جویدنی مبخوره دوهفته خوبه دوباره سرفه هاش شروغ میشه شربت آزیترومایسین هم تجویز کرده تموم شده ولی هنو زخلط داره ممنون میشم راهنمایی کنید باتشکر
- نگهداري شربت ايميونس
سلام آقاي دکتر روي جعبه شربت ايميونس نوشته پس از باز شدن درب در محل خشک و خنک نگهداري کنيد من گذاشتم داخل همون پاکت خودش و گذاشتم در آشپزخانه داخل کابينت .آيا جاي خوبيست براي نگهداري از اين شربت؟؟اگر نه جاي ديگري بگوييد ممنونتان هستم با سپاس فراوان
- مصرف انتی بیوتیک
دخترم نزدیکشش سالشه ، الان یک هفتس روزهای اول تب و دل پیچه داشت بعداز خوردن دیفن هیدامین و شربت بروفن دو روز بهتر شد بعد سرفه هاش شروع شد دو روز هم شربت پلاژین مصرف کرد کمی خوب و دوباره اوت میشد مریضیش الان روز ششم دوباره تب با سرفه های عفونی داره.... آنتی بیوتیک هم گیرم نمیاد اصلا بهش بدم بهم گفتن نصف قرص سفکسیم ۲۰۰ میتونم بهش بدم ...نظر شما چیه آقای دکتر ....
- نئوتادین.
سلام آقای دکتر ببخشید برای دختر ۴/۵ ساله با وزن ۱۴/۵ کیلو ، دستور مصرف شربت نئوتادین را میفرمایید ممنون سلامت باشید
- تب
سلام وقت بخیر. پسرم ۳ سال و دو ماهشه ۱۳ و ۸۰۰ وزنشه. از سه شنبه ظهر تب داره. تبش تا ۳۸ و نیم درجه هم رفته. هر ۴ ساعت شیاف استامینوفن ۱۲۵ میذارم. اما تبش خیلی پایین نمیاد. فقط دوبار تا حدود ۳۷ رسید. بقیه دفعه ها بالای ۳۷ و نیم بود. بینیش هم گرفته و وقتی میخوابه تنفسش صدا داره. چیکار کنم؟ آنتی بیوتیک لازم داره؟
- قرص سفالکسین برای کودک ۹ ساله
سلام آقای دکتر شرمنده پسرم ۹ ساله است در اثر سرماخوردگی سرش عفونت کرده و چشمش قرمز شده اگر کپسول چرک خشک کن بهش بدم ایراد نداره (با توجه به سنش)
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه گرفتگی بینی وعطسه میکنه از چه داروی استفاده کنم ایا میتوانم دستگاه بخور سرد براش استفاده کنم
- سلام من یه پسر 8ساله دارم سرش از نوزادی تا الان دولکول سفالی هست آیا درمانی داره که بخواد از این حالت کشیدگی در بیاد در این سن
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
سلام اقای دکتر خوب هستید ببخشید سر دودول بچم که ۷سالشه از همون جایی که جیش میکنه یکم قرمز شده و میگه جیش میکنم میسوزه امشب متوجه این موضوع شدم ختنه شده بچم موقع نوزاد بوده آزمایشی ام برای اینکه ببینم عفونت ادراری داره انجام ندادم چی پمادی میتونم استفاده کنم و چیکار کنم ممنونم از پاسخ گویی شما
- زبون دراوردن ومزمزکردن
سلام اقای دکترخسته نباشین .من بچه یه ماه و۷روزه دارم ازبعدازظهرهم عطسه میکنه .وهم زبون خودرادرمیاره لطفاراهنمایی کنین
- علت زردی کف پای پسر ۳ساله
سلام امروز صبح متوجه زردی کف پای پسر ۳ساله ام شدم ،این منکن است به دلیل این باشد که هنوز حریره برنج او را قطع نکردم ،و پسرم کمی بی اشتها است در خوردن مواد غذایی؟؟باید چه کنم؟!
- مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵
سلام . دخترم یک و سال و نیمش هست . آبریزش بینی داشت که شفاف بود الان حالت زرد شده . شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ بهش بدم یا آزیترومایسین ۱۰۰ ؟؟ چه مقدار؟ چند ساعتی ؟ چند روز

