Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اندازه مصرف برای 3 سال
- دوز آزیترومایسین
با سلام برای کودک ۵ ساله مبتلا به عفونت گوش چند سی سی آزیترومایسین ۲۰۰ شربت ، باید بهش بدم؟
- پسرم دوسالشه یک ساله مدفوعش مخاطیه وزیاد دسشویی میره؟چیکارکنم؟
ج
- شربت سندروس
سلام کودک 5 ماهه ای دارم که تازه شروع کردم بهش فرنی میدم آیا میشه بجای قطره آهن و مولتی و آ د شربت سندروس بهش بدم اگه میشه روزانه چند قطره؟ ممنون از پاسخ شما
- سرفه
سلام وقت بخیر.دخترم ۴سالشه..چندروزه سرفه خشک میکنه و ابریزش بینی گاهی عطسه.اسپری سالبوتامول هماستفاده میکنه..سرفه هاش شدید شده .انتی بیوتیک لازمه بدم؟
- وزن
سلام آقای دکتر وزن ۸۵۰۰ برای بچه یکساله که ورن بدو تولد ۲۶۰۰ بود خوبه؟
- سرماخوردگی
دخترم دوسالشه وقتی سرفه میکنه معذرت میخوام چرک از دماغش درمیاد چه دارویی بدم ممنون
- دورسرنوزادپسر
پسرم در 36هفته نارس بدنیا آمد هشت روز در بیمارستان بستری وباحال مناسب مرخص شدباوزن 2700قد52ودورسر36الان در شش ماهگی وزن 8.500قد70ودورسر46میباشدکوتاه میتوان بدون حمایت بنشین روششکم علت میخورد ،باچشم همه چیز را دنبال میکند میخندد ازخودش صدادرمی آورد ودر کل بچه آرامی است تغذیه وخوابش هم خوبه اماکن نگران رسددو. سرش هستم
- جایگزین قطره
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدهرچقدرداروخانه های رشتومیگردم قطره آدزیرموجودنیست میتون بجاش قطره ویتان بخرم وبهش بدم راهنماییم کیدببخشیداین قطره آهناکه مرکزبهداشت میدن خوبه بچه من نمیخوره هرکاری میکنم چکارکنم قطره ویتان میشه بجای آدی وآهن استفاده کن؟آدزیرداروخانه هانیست ممنونم ازراهنماییتون
- درد سر سینه
دختر هشت ساله دارم که مادرش زمان حمام دادن بهش میگه دخترمون درد در مکان پستان دارد و حالت سفتی دارد آیا عادی هستش برای دختر هشت ساله
- شیرنارگیل
سلام خسته نباشید آقای دکتر حالا که تو شیردهی نمیشه لبنیات بخورم میشه شیر نارگیل خورد؟؟؟
- تب
سلام جناب اقای دکتر خسته نباشید. اقای دکتر دیشب ازتون سوال کردم توی سایت درباره ی تب پسرم ، که دوسال دارد. اقای دکتر از دیشب تا امشب هر شش ساعت شیاف استامینوفن براش زدم و هر شش ساعت قطره ی پلارژین. متاسفانه اصلا اجازه نمیدهد که دستمال مرطوب شده با آب ولرم رو بدن یا پاهاش بذارم. آقای دکتر برای پایین اوردن تبش چیکار کنم در ادامه؟ یک دنیا سپاس و قدردانی
- سوزش گلو
با سلام دخترم ۹سالشه حدود یه هفته ده روزه سوزش گلو داره هیچ علائم دیگه ای نداره دو هفته است تو خونه هستیم و با کسی ارتباط نداریم تو خونه همه سالمن البته کلا مدلش این طوری هست که صبح ها سوزش داشته باشه خصوصا وقتی هوا سرده اما یه کم طولانی شده دهنش بو میده ممنون میشم راهنمایی کنید
- چگونگی استفاده از آموکسی سیلین ۱۲۵به کودک
سلام خسته نباشید پسر من ۱۶ ماهه است به دلیل بی اشتهایی وتشخیص التهاب گلو دکتر آزیترومایسین و دیفن تجویز کردن داروش تموم شده فقط آبریزش چرکی بینی داره میتونم آموکسی سیلین ۱۲۵ بدم و مقدار هم لطف کنید بگید
- بالابودن گلبول سفید
توجواب آزمایش دختر4.5سالم لنفوسیت 60درصدونوترفیل 30درصدزده هیچگونه علائمی هم نداشت فقط چندوقت بوددل درد میشد بابت همین یه ازمایش دادیم که دلیل دل دردمشخص بشه میخواستم بدونم بالابودن گلبول سفید ازنظرشماچیه؟ممنون
- روش مصرف
سلام برای کودک دو و نیم ساله و چهار و نیم ساله چقدر باید از شربت سفکسیم خارجی بدیم؟؟.
- درمورد تب
من دختر دوساله نیمه دارم از یکشنبه شبش تب کردتا دیشب،تبش رفت و برگشت بود،الانم تب نداره دوروزه تودماغی حرف میزنه،از دیشب تاحالا یکسره سرفه میکنه،ابریزش بینی هم داره،رنگ مدفوعشم تغییر کرده باید چکار کنم ،از غذا خوردن افتاده همش دل آب میخواد
- اسهال
سلام وقت بخیر دخترم ۴ سالشه اسهال میره کیدی لاکت زینک روی ۱ بار تو اب حل میکنم میخوره دیگه چی بدم زودتر بخوره بهتر شه
- عوض کردن شیر خشک کودک
سلام وقت بخیر ..پسرم ک یک و نیم سالشه همش شیر خشک ببلاک استفاده میکرد الان چون تو شهرمون پیدا نمیشه یه روزه دارم بهش ابتامیل ۳میدم ولی خیلی بی رمق و بی حاله و فقط میخواد بخوابه به نظر شما از عوارض تغییر شیر خشکه یا مشکل دیگه ای داره ؟؟
- اگزما و لک سفیذ
بچم از نوزادی اگزمای شدید شدید داشت با هیدروکزتزون و بتامتازون در سن دو سالگی خوب شد چند وقتیه لک های سفید در بدن و صورت و دونه های قرمز در دور دهانش افتاده آیا بیماری حدیده یا همان اگزما هست این لک های سفید؟

