Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدقطره دایمتیکون واسه رفلاکسه؟روزی چندقطره بایدبه نوزاد5ماهه با7کیلووزن بدم؟
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدمن به پسر4ماهم روزی نصف قرص اس امپرازول20میدم ولی پسرم همه روبالامیاره الان اگه بخوام پودرشوبخرم بهش بدمبایدهمون پودر اس امپرازول20بخرم بهش بدم؟بعدش طریقه مصرفشم توضیح میدیدممنون میشم ازلطفتون
- رفلاکس
سلام خسته نباشید
نوزادی ۵ ماهه دارم رفلاکس داره داروی امپرازول و شربت رانیتیدین هم تعصیری نداشتن همیشه بینیش بسته هست دیگه داره عادت میکنه با دهان نفس بکشه چیکار کنم قطره واب نمک تعصیر نداره صدای سینه اش هم بیشتر شده چی بهش بدم ؟؟ - رفلاکس نوزاد
باسلام میخواستم بدونم علائم رفلاکس نوزاد از چندماهگی رو به بهبود میره؟
- رفلاکس
سلام دخترم ۳ماه و بیست روزشه وقتی بغلش میکنم زور میزنه خودشوخم میکنه میاره جلو ودستاشو مشت میکنه سرخ میشه خیلی زود هم خوب میشه البته موقعی ک بغلمه و راه میرم اینجوری میکنم چرا اینجوریه میترسع یا دل درده نگرانم چکار کنم
- رفلاکس
دخترمن نزدیک سه ماهشه به شدت استفراغ میکنه و داروی زانتاک و موتیلیوم و کولیف مصرف میکنه و بصورت مقطعی خوب میشه و بازهم شدت پیدامیکنه رژیم غذاییم لبنیات گوشت گاوو گوساله مرکبات خربزه انگور توت فرنگی رب گوجه هست ولی بازهم تاثیری نداره خس خس هم داره دیگه نمیدونم بایدچیکارکنم ک دخترم درمان شه
- رفلاکس
اقای دکترسلام خسته نباشیدمن خواستم بجای قرص اس امپرازول20که صبح نصفشوبه پسر4ماهم میدادم پودرشوبدم ولی رفتم داروخانه میگن پودرش نیست ممنون میشم اگه اسم داروروبگیدکه بخرم دکترشون نیستندکه پسرمونشون بدم
- رفلاکس نوزاد
نوزاد 6ماهه تازه غذای کمکی براش شروع کردم حریره بادام وفرنی بهش میدهم رفلاکس داره قطره پدی لاکت بهش میدم استفراغ میکنه از دماغش ودهنش واب دهانش زیاد باید چه کار کنم امپرازول 10بهش میدادم الان قطع کردم پدی لاکت میدم
- رفلاکس معده
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماهشه رفلاکس داره،بک ماهه ببلاک ای آر میخوره،مشکلش با ای آر رفع شده اما یبوست شدید همش میگیره و وزن خوب نگرفته،بیومیل ای آر رو امتحان کردم دلپیچه گرفت باز سرفه میکرد ده نمیدونم چیکار کنم فقط ببلاک بهش میسازه
- ترش کردن معده بچه سه ساله
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر. دختر سه ساله ای دارم که از همون اول معده ش شدید رفلاکس داشت و مشکلش رو با شما در میان گذاشتم و فرمودید که دکتر اطفال ببرم.چند بار هم دکتر بردمش چند بار هم سونو و آزمایش انجام داد مشکلی نداشت فقط همیشه یکم اسید فولیک ش پایین بود و ادرارش کدر بود و کریستال داشت . همه ی دکتر ها همیشه فقط این رو میگفتن .و یه مدت محتویات کپسول امپرازول بهش میدادم . حالا آقای دکتر دیگه نمیدونم چیکار کنم و خوب نشده هنوز و بدون اغراق میگم که هر دقیقه به دقیقه محتویات معده ش که میاد توی گلوش رو قورت میده . یکبار دیگه علائمش رو خدمتتون عرض میکنم و احساس میکنم شاید حساسیت داشته باشه . ترش کردن معده و قورت دادن چیزی که میاد توی گلوش هر دقیقه ، تا چند ماه پیش توی خواب هم حالت خفگی بهش دست میداد به خاطر برگشت محتویات معده ش، چند ماه یکبار بی قراری شدید داره و حالت عصبی و حرف گوش نکن و کلافه داره ،گاهی لکه های صورتی شبیه گزش حشره روی بدنش میبینم ، رگهای قرمز توی چشمهاش که پر رنگ هستن و انتهاشون لکه طوسی داره و چشم پزشک بردیم سالم بود ، و موقع در اومدن هر کدام از دندونهاش مایع کرم رنگ قبل از خروج دندونش از جای دندون خارج میشد .و دست به معده ش میزنه و میگه درد میکنه .و ۹۹ درصد مواقع یبوست داره با عرض معذرت میانگین ضخامت مدفوعش سه سانت هست . نمیدونم این ضخامت طبیعی هست یا نه .و تا چند ماه پیشه اکثر مواقع مقعدش قرمز و گاهی هم کبود یا کمی زخم بود و رگ بنفش داشت . آها آقای دکتر یه نکته خیلی مهم هم باید عرض کنم که دخترم با اینکه سه سالشه ولی اکثرا معده ش رو با مایعات پر میکنه و جامدات و غذا خیلی کم میخوره و همش آب میخاد.شاید علتش این باشه .لطفا کمک و راهنمایی کنید خیر دنیا و آخرت ببینید انشا الله .
- رفلاکس
سلام آقای دکتر پسرم سه ماه و نیمه، دکتر تشخیص رفلاکس پنهان دادن و مدت دو ماه داروی اس امپرازول تجویز کردن با شربت دمتریدون، ولی هنوز پسرم شیر میریزه دکتر گفته بودن باید دوماه استفاده بشه دارو
- سابقه رفلاکس
سلام وقت بخیر دخترم در نوزادی رفلاکس شدید داشت نکسیوم مصرف می کرد الان ۱۲ماهه نکشیوم مدتی است که قط کردم علامت خاصی نمی بینم فقط در بیداری شیر نمی خوره و کم اشتها و وزن گیری خیلی کندی داره به نظر شما قط کردن داروش درست بوده ؟
- رفلاکس
سلام نوزاد سه ماهه ای دارم ک رفلاکس داره راینتدین میخورد ک قطع کردم با وجود رانیتدین بازم شیر برمیگردوند ولی کمتر بود الان با هر شیری ک میخوره شیر و برمیگردونه نان اچ ا میخوره بهش قرص امپرازول بدم؟ هرچند ساعت؟ چ مقداری
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدپسرم خس خس سینه داره وگهگاهی شیربالامیاره4ماه و25روزشه 7500گرم وزنشه میشه داروبهم معرفی کنید ممنون
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام خسته نباشید پسرم رفلاکس داره دکتر براش داروی اسومراز ک شاسه ای نوشته ک هر 12 ساعت نصف شاسه ..هم. دومتیدون..میخواستم بدونم ضرری برای بچه نداره؟؟ و هم خیلی بی خواب برای خوابش دیفن هیدرامین نوشته
- رفلاکس و کولیک نوزاد
سلام نوزاد من چهل روزشه شب تا صبح همش دلدرده و رفلاکس هم داره و خیلی کش میده خودشو و کمرشو به عقب میبره میخواستم ببینم چه دارویی تجویز میکنید بدم بهش فعلا کولیف مصرف میکنم ولی هیچ فایده ای نداره
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدمن روزی نصف قرص اس امپرازول20به پسر4ماهم بدم اگه پودرشوبخوام بدم طریقه مصرفشووچه وقت بهش بدموتوضیح میدیدممنون میشم
- رفلاکس
سلام مجدد خیلی ممنون که جواب سوالم را دادید. دخترم 6 ماه است با سونوگرافی معلوم شد رفلاکس داره از 40 روزگیش داره دارو های مختلف میخوره (رانیتیدین،امپرازول، متوکلوپرامید) الانم که داره قرص نکسیوم با شربت موتیلیوم میخوره ولی خوب نشده هنوز بالا میاره خیلی نگرانم که به مریش اسیب نرسه همه چی هم رعایت میکنه خودم چون شیر میدم شما بگید چکار کنم؟
- رفلاکس نوزاد
سلام دخترم دوماهه از پونزده روزگی فهمیدم رفلاکس داره اولش امپرازول دکتر داد الان نکسیوم وشریثبت دمپریدون وقطره پدی لاکت میخواستم ببینم کی قراره خوب بشه هنوز استفراغ داره
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدتوروخداشوهرم نمیذاره پسرمودکترببرم من بااین خس خس سینه واستفراغ پنیری پسرپنج ماهم چکارکنم دکتربراش قرص اس امپرازول 20صبح نصف نوشت که بالامیاره نمیخوره خداخیرتون بده کمکم کنیدشوهرم نمیذاره دکترببرمش بچم اذیت میشه یه دارومعرفی کنیدکه بچم بتونه بخوره گناه داره 4ماهو17روزشه 7کیلووزنشه خسته شدم دعاتون میکنم

