Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حساسیت به موز
سلام اقای دکتر. پسر من در حال حاضر نه ماهش تموم شده و در ده ماهگی بسر میبره به اصرار یکی از نزدیکان کمی موز به پسرم دادم که وضع شکمش اسهالی شده و در ناحیه تناسلی و باسن بشدت قرمز شده و حتی زبره مطمئن نیستم که از موز باشه ولی موارد دیگر مثل تخم مرغ و مواد خوراکی دیگر مصرف شده قبلا نیز داده شده بود فقط موز جدیده امکانش هست پسرم حساسیت نشون داده شده ؟ضمنا برای رفع بثورات از کالاندولا پیشنهادی شما استفاده کردم .نظر شما چیه؟
- آلرژی داشتن
سلام آقای دکتر حساسیت ب پروتئین گاوی داره شما فرمودید ترکیبات ذرت دار ممنوعه ، مثله چی مثلا تمام بیسکوییت ها و انواع سرلاک ؟ گوشت گاو هم خودم وهم بچه نخوره ؟تا کی ادامه داره نوزادان رفته تو ده ماه
- غذای کمکی
با سلام وقتتون بخیر آقای دکتر پسرم حدودا چهار ماه نیم داره دکتر گفتن میتونم غذای کمکی رو شروع کنم براش چون کولیک و رفلاکس هم داره خیلی بیقراری میکنه و شبا خوب نمیخوابه سیر نمیشه من با فرنی شروع کردم فقط سوالم اینه چقدر میتونم بدم تو روز که اذیت نشه بعد از فرنی میتونم سرلاک و از کی شروع کنم به پروتئین های گاوی هم آلرژی داره از چه سرلاکی استفاده کنم وزنش ۷۲۰۰ الان داروهای رفلاکس و کولیک و دارم براش میدم ممنون خسته نباشید
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام دخترم ۱۶ روزشه رفلاکس داره . شیرم کمه دکتر دستور شیر خشک دادن . ببلاک ar میدم ولی یبوست گرفته چیکار کنم برای رفعش ؟
- زمان
سلام جناب اقای دمتر. وقت شریف شما بخیر ، نوزاد دو ماه و نیمه دارم. پزشکش شما هستید. اقای دکتر سر نوک آلت تناسلی پسرم کمی قرمز شده. چیکار باید بکنم؟ آیا پمادی باید بزنم یا خیر. علتش چیست. میشه لطفا شنا نظرتون رو بفرمایید. متشکرم
- سلام اقای دکتر یه شربت میخام برا سیستم ایمنی بچه 10 و 13 ساله چون زود به زود مریض میشن
- رفلاکس
سلام دکتر جان پسرم سه ونیم ماهشه وزنش کمه بهطز رفلاکس پنهانش سرفه انگار چیزی تو گلوشه کن شسر خوردنو بی قراری های شبانه و موقع شیر خوردن اذیت شدن میگن باکلوفن بدید آیا بدم یا نه ضرر نداره
- نق زدن
سلام .ببخشید پسرمن س ماهودوهفته است یکمم سرماخورده اماازس ماهگی ب بعدیکسره دستاشومشت میکنه میکنه تودهنش هرچقدرمانع میشم دوباره انجام میده همراه باخوردن دستاش خیلیم نق نق وغرمیزنه
- شربت انجیر
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 8 ماهشه میتونم بهش انجیرو خیس کنم ابشو بدم؟
- ملاج
سلام خسته نباشید دخترم سه ماهشه بردم دکتر میگه ملاجش بزرگ و زیاد بازه باید چکار کنم لطف میکنید جواب بدین
- بی بی کر
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 8 ماهشه میتونم برای یبوستش قطره بی بی کر بدم؟
- بالا اوردن
با سلام و خسته نباشید من دخترم ۲۰ ماهشه رفتیم مسافرت شیر که میخوره بعد یکمشو بالا میاره ممنونم میشه بگین دلیلش چیه و چه دارویی بهش بدم ؟؟و یوبوست هم گرفته چندروره شکمش کار نکرده
- سلام پسزم ۴۷ روزه نفخ ویبوست شدید داره هر چه شربت میدم بی فایده است شیر خشک بیومیل میدم چکار کنم تو روخدا راهنمایی کنید از بس گریه میکنه بخاطر یبوست ونفخ
- مقدار مصرف ونحوه مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵
سلام پسر من پنجماهشه هفت کیلو وزن.شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ چه مقدار مصرف بشه.سرفه خشک داره
- مصرف دارو
دخترم ۹ ساله هست و تب کرده اموکسی ۱۲۵ گرفته ام ، هر چند ساعت باید چند سی سی بدهم؟؟
- ميزان خواب نوزاد
سلام وخسته نباشيد دختر ٥ ماهه دارم كه شب ساعت دوازده تا ٩ صبح ميخوابه ولي در طي روز دوسه ساعت ميخوابه آيا اين ميزان خواب كافي مي باشد؟
- ایاایبوبروفین برای کودکان باقله ای ضرردارد
ایاایبوبروفینایاایبوبروفین برای کودکان باقله ای ضرردارد
- زينک
سلام آقاي دکتر گرامي قطره زينک سولفات چند دقيقه بعد از غذا يا شيردهي بايد به کودک يک ساله داده شود؟؟
- کهیر بعد از واکسن ۱۸ ماهگی
سلام وقت بخیر ۲ هفته بعد از زدن واکسن ۱۸ ماهگی دخترم،کل بدنش کهیر میزنه،الان حدود ۲ ماه هست اینطوریه،شربت نئوتادین و هیدروکسی سیزین هم افاقه نکرد،کل آزمایشهاش هم نرمال بود،ولی متأسفانه همچنان همونطوره،خود ب خودی ظاهر میشه و بعد از چند ساعت برطرف میشه،خارش هم داره،چیکار باید انجام بدیم؟مشکلش چی میتونه باشه؟ ممنون از راهنماییتون
- تاخیر دوهفته ای واکسن 18ماهگی

