Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید شیرخوار ۷ماهه از وقتی که غذای کمکی واسش شروع شده دچار یبوست شده چی باید بهش بدم؟؟؟توسوپش از سبزیجات جعفری گشنیز استفاده میکنم وهم سوپ وفرنی رقیق هستن
- فرق استامینوفن با پاراکید؟
- اسهال طولانی
دخترم سه ماهه اسهاله همه جور ازمایش دادیم..عفونت داشت روده هاش که برطرف شد..هنوزم اسهاله ..مدفوعش زرد رنگ و داخلش مایع بی رنگ و لزج حالت لخته وجود داره..خیلی عذاب کشیدیم از این بیماریش..لطفا راهنمایی کنید..ممنون
- نگاه کردن نوزاد به تلویزیون
سلام. نوزاد من ۴ ماه و ۴ روزه است. میخواستم بدونم تلویزیون نگاه کردن برایش مشکلی ایجاد میکند اگه برنامه کودک نگاه کنه چی میشه آقای دکتر؟
- اسهال نوزاد5 ماه
سلام خسته نباشید نوزاد 5 ماه دارم که این 5 ماه شیر مادر استفاده کرده که اسهال داره و متخصص یک شیر خشک ابتامیل پپتی جونیور داده بهش ولی اصلا نمیخوره فکر کنم بد مزه باشه میشه یک شیر خشک دیگه استفاده کنیم که اسهال نوزاد خوب کنه و مزه ش خوب باشه قطره پدی لاکت هم دادیم هر 12 ساعت 5 قطره
- کمک غذایی
سلام دخترم ۶ماهونیمشه رفلاکس داره شیرخشک نان ای ار میدم میتونم بهش بیسکویت مادر خیس کنم بدم
- غذا نخوردن نوزاد 8ماهه
- واکسن نوزاد سرما خورده
سلام نوزاد ۶ ماه ددرم سرما خوردگی داره والان یه هفته از واکسن ۶ ماهگی و سرماخوردگیش میگذره الان میتونم ببرم واکسنشو تزریق کنند
- شیرخشک آ ال110
سلام.نوزادم سه ماهشه،بخاطر حساسیت ب پروتئین گاو و عدم تحمل لاکتوز،و اسهال و استفراغ،بهش شیرخشک نان آ ال110 میدم.اسهال و استفراغش خوب شده،و حسابی هم تپل شده.تاوقتی ک بزرگتر بشه و غذای کمکی شو شروع کنم،موردی نداره دادن این شیرخشک رو ادامه بدم؟
- یبوست
سلام دخترم دوماه و ۹روزشه یک روزه مدفوع نکرده لطفا راهنماییم کنید
- واکسن 4ماهگی
سلام پسرم الان وارد 6 ماه شده اما هنوز واکسن 4 ماهگی شو نزدم همش سرماخوردگی داره الان یک ماه هست نمیدونم کروناست یا آنفولانزا چیکار کنم واکسن شو بزنم یا نه آخه نگرانم چون هم مریضه هم خیلی عقب افتاده؟
- واکسن 18 ماهگی
سلام ببخشید عوارض واکسن 18 ماهگی که بثورات قرمز و خارش داره بعد از چند روز از بین میره؟؟
- بی قراری شبانه نوزاد
با سلام اقا دکتر پسرم ۷ ماهشه شبا فقط جیغ میزنه هیچ جوره اروم نمیشه و دلیل گریه هاشم نمیدونم چیه . هیچ علائمی از رفلاکسم نداره
- سرماخوردگی نوزاد۶ماهه
سلام خوبین ببخشید دخترم ۶ماه و۲۰ روزش گلوش وبینیش خلط داره وبیقراری میکنه باید چکارکنم
- لوچ وسفیدشدن چشم نوزاد
نوزاد من چندروز رفته داخل ۴ماه وقتی دراز میکشه چندثانیه چشم هاش لوچ میشه وسفید میشه نگرانم بشدت میشه راهنمایی کنید
- اسهال نوزاد ۸ ماهه
با سلام دختر ۸ ماهه ام سرفه خلطدار داره.و از امروز اسهال شروع کرده.لطفا بگویید از علایم سرماخوردگی هس
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسرم یک سال سی و چهارروزشه گلوش چرک کرده چشماش ترشحات سبز رنگ داره میتونم بهش سوسپانسیون سفیکسیم ۱۲۵بدم؟
- پسرم ابریزش بینی وسرفه داره ۷ماهشه
سلام پسرم ۷ماهشه ابریزش بینی داره چکارکنم چه دارویی بدم بخوره گاهی هم سرفه میکنه
- ادرار صورتی رنگ
سلام وقت بخیر نوزادمون سه روزه بدنیا اومده ادارش یه کمی رنگ صورتی همراهش هست ایا مشکل خواصی هست یا نه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- چشم
سلام دختر خواهرم بیست روزشه چشم دختره اشک میریزه اشکال نداره?

