Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ویزیت
لطفا تاریخ باز بودن مطب را اطلاع بدید ممنونم
- بلند کردن کمر
سلام آقای دکتر دخترم شیش ماه و ۲۱ روزشه دو سه روزه همش کمرش بلند میکنه و خم میکنه و بی قراره غذا نمیخوره روزی یک چهارم صبح نکسیوم شب یک چهارم بهش میدم علتش چیه ؟
- گرفتگی بینی
پسرم۱۱ماهشه بینیش گرفته و مدام بینیش پره و ابریزش داره چیکار کنم
- بی قزاری شب شیرخوار۳ماهه
سلام خسته نباشید،شیرخوارم ۵روزه ۳ماهه شده وتوی این ۵روز شبها خصوصا دم صبح با نفخ وگریه وپیچیدن شدید بیدار میشه که با خوابوندن روشکم وماساژ کمتر میشه واینکه جدیدا توی مدفوعش تکه ها نرم شیر هستش ،قبل از این دلپیچه به این شدت نداشت که از خواب بیدارش کنه،فقط شیرخشک اپتامیل از بدوتولد میخوره،مگه نفخ وکلیک تو۳ماهگی بهترنمیشن چرا مال این تازه شروع شده،وجدیداگاهاهرجرعه شیر که میخوره صدا میده شکمش ومیپیچه به خودش
- قطره
سلام دکترواسه پسر۸ماهم واسه رفلاکسش قطره متوکلوپرامیدنوشته میگن بدی به بچه تشنج میکنه چبکارکنم میترسم توروخداکمکم کنیدیعنی احتمالش هست تشنج کنه میترسم بهش بدم
- زردی زبان
پسر ۸ ماهم دو روز اسهال شدید داشت الان هن تعواد دفعات دفع مدفوی کمتر شده و کمی آبکی اس و به رنگ زرد وسط زبانش هن زرد شده این به خاطر ناراحتی گوارشی است؟
- انار
با سلام و احترام آیا به نوزاد ده ماهه میشه انار داد؟
- کم کاری تیرویید
دخترم ده روزگی تیروییدس46 بود الان ک یک ماهه هس 2 شده باید تا کی قرص بخوره بعد تیرویید روی وزنش هم تاثیر داره تیروییدش کم کاره
- درمان شلی و نرمی نای نوزاد 4 ماهه
با سلام و عرض ادب نوزاد 4 ماهه که تای سه قلو می باشد و در 32 هفته و 4 روز پر بیمارستان دنا شیراز متولد و دوهفته در nicu دکتر جان با انجام برونسکوپی توسط فوق تخصصی اعلام شد که نوزاد نرمی نای داره اعلام شد. الان خیلی سرفه شدید و ناله خصوص در بیداری و بعد از شیر خورد داره. می خواستم ببینم که چکار باید انجام بدم. خیلی ییستم تنفسی درگیر هست. مدارک لازم هم در صورت نیاز قابل ارسال می باشد.
- گایافنزین برا نوزاد ۶ماهه
دکتر اطفال ب نوزاد ۶ ماهم شربت گایافنزین داده روزی ۳ بار هر بار ۱۵ قطره آیا مصرفش ضرر نداره
- کمبود وزن
باسلام. دخترم 8 ماه و 10روزه است و وزن فعلی 7کیلو و 600 گرم. وزن تولد 3کیلو و 80 گرم بود. برای کمبود وزنش چه کنم؟نگرانم. باتشکر
- سرما خوردگی نوزاد۵ماه ۷.۵گیلو
- بوی بد دهان
سلام وقت بخیر دختر۴ماهه دارم که سه روزی میشه بوی دهنش میاد کمی بد مدفوع خیلی زیاد میکنه اونم بوی تند و ترشیدگی میده شیر خودم رو میخوره
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم پنج ماهه استش خیلی سرفه میکنه و آب ریزش بینی داره چه آنتی بیوتیک رو براش بدم سینشم خسخس میکنه
- تغذیه نوزاد6 ماه
سلام اقای دکتر دخترم وقتی ب دنیا امد 2470 گرم بود 42 هفته ب دنیا امده بود الان شیش ماهشه تموم شده شرم هر وعده دوساعتو نیم 60 سی سی میخوره وزنش5700 هست میگن کمبود وزن داره ب نظرتون چکار کنم البته قبلا ببلاک میدادم بعد عوض کردم نان میدم تازگی ها هم یهو از خواب میپره گریه میکنه
- پیچ وتاپ خوردن نوزادواسهال
باسلام. نوزا ۱۸روزه ام خیلی فشار به خودش میاره وقرمز میشه خصوصا وقتی که اسهال میکنه.دکتر بردم شیر خشک بیومیل سوی رو براش نوشت و۲تا قطره کولیکز وپرولیدداد.ولی الان ۴روزه که با اینکه استفاده میکنم براش بازم عینه روز اول هنوز.بیشتریام میگن قولنج شده.ممنون وسپاسگزارم که راهنماییم کنید.
- مدفوع
سلام جناب دکتر دختر هشت ماهه ای دارم که در دونوبت گذشته در مدفوعش رگه های سیاه رنگ دیدم و نگران شدم لطفا مرا راهنمایی کنید. باتشکر
- جای واکسن
سلام اقای دکتر پسر من دو هفتس واکسن دوماهگی رو زده الان یه پاش سر واکسنش دونه سفید زده خطرناکه؟چیکار کنم
- خلط گلو
سلام خسته نباشید پسر من یک ماهش هس خلط گلو داره خیلی سختش میشه وقتی میخوابه سرفه خشک هم میزنه مخصوصا شبا ممنون میشم کمکم کنین
- رفلاکس پنهان
سلام اقای دکتر دو روز پیش برا نوزاد هفت ماهم دکتر تشخیص رفلاکس پنهان داد . پودر اس امپرازول داد. الان دو روزه که دارو رو مصرف میکنم شیر نوزاد به شدت کم شده در عرض دوازده ساعت چهار پیمانه شیر خشک خورده.دکترش هم تا ده روز نیست. علت چیه اقای دکتر چیکار کنم؟

