Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- در مورد با نوازاد کولیکی ورفلاکس معده
سلام وقت بخیر،نوزاده بنده ۴۵ روز هست و از درد شب ها خواب نداره و همش به خودش می پیچه و انقدر به خودش فشار میاره که کبود میشه،از دایمیتیکون استفاده کردم ولی فایده نداره،خواهشا راهنمایی بفرمایید که چه کار کنم،در ضمن یه سونو هم ازش گرفتم که خدارو شکر مشکلی نداشت
- چهار دست وپا نرفتن
- امپول کورتون
سلام من یه نوزاد۲۵روزه دارم ویک سال قبل بینیمو عمل کردم والان خیلی ورم داره ایا میتونم دردوران شیردهی امپول کورتن بزنم؟
- خفگی نوزاد
سلام نوزادنارس۴۰روزه من موقع دادن قطره زینک سولفات درگلوی اوپریده وصورت اوبه کبودی رفته وبازدن ب پشت اوبرگشته،میخواهم بدانم ایابرای اودچارمشکل حادی شده است؟مشکل مغزی
- سرماخوردگی
سلام کودک ۷ ماهه با وزن ۸ کیلو علائم سرماخوردگی داره خر خر سینه سرفه مدام انقد ک بالا میاره دماغ کیپ شده شیر نمیخوره فقد تو خواب میخوره آزیترومایسین میتونم بهش بدم؟ چند سی سی بدم؟
- سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه خیلی بی قرار یکم حالت تهوهم داره شکمشم یکم سفت من باید چی کار کنم شربت دایمتین هم یکم بهش دادم
- کرم واژینال مترونیدازول
آیا مصرف کرم واژینال مترونیدازول در شیردهی مجازه؟ممنون.
- مدفوع خونی نوزاد
سلام اقای دکتر دیروز در پوشک پسرم کمی خون اندازه یک مو دیدم این نشان دهندهی چیست
- غذا
سلام آقای دکتر من ۲هفته دیگر ۶ماه بچم تموم میشه چند وقت یک بار بهش فرنی میدادم الان سرلاک شیر و برنج میدم ۳روزه یک بار فرنی با آب درست کردم دادم خیلی گریه کرد شکمش سفت شده بود انگار گریه ی شدیدی میکرد و اجابت مزاج نداشت یه روز اما سرلاک میخوره اینجوری نیست به نظر شما فرنی براش سنگینه و نمیتونه هضمش کنه؟
- حركت كردن
بإسلام.دخترم وارد ٦ماهگي ميشه چن روز ديگه.نشستن رو يادگرفته.فقط روشكم سينه خيز به سمت عقب حركت ميكنه.براش أسباب بازي ميريزم بازي كنه ميخواد ور داره بياد به سمت جلو به سمت عقب ميره و گريه ميكنه از اينكه نميتونه به عروسك هاش برسه..چهار دست و پا رفتن به سمت عقب موردي نداره؟
- تب
نوزادم ۱۰ماه داره و یکبار بمدت ۳روز تب داشت طوری که یکدفعه دس و پاهاش سرد و سرش بشدت داغ و قلبش تند تند میزد و چشماش رف روی هم امکان داره اون لحظه تشنج کرده باشه ۵دقه خواب رفت ولی بعدش تبش پایین اومد
- شربت نئوزينك از كي شروع وتاكي ادامه دهيم
سلام وقت بخير ببخشيد براي پسر من ك ٤ماهشه شير خشك هم ميخوره اشتهاشم كم شده مولتي ويتامين و نئو زينك تجويز شده آيا ضرر نداره ؟ زينك ب چ مقدار بايد استفاده كنم ؟ تا چ مدت ؟ زينك يك دوره كافيه!؟
- درباره شیر خشک
ایا شیر خشک گیگوز خوبه برای وزن گیری اگر نه میشخ شیر خشک مناسب تجویز کنید ممنون0
- قطره چشمی
سلام اقای دکتر برای عفونت چشمنوزاد قطره ی سولفاستامید و پماد چشمی اریترومایسین گفتین استفاده کنم . خواستم بدونم این دو دارو برای نوزاد سه ماهه ی فاویسمی قابل استفاده هست؟
- جوش روی صورت دختر 16 ماهه
پوست صورت دخترم ۱۶ ماهشه صورتش دو روزی جوش زده. برای بهبود صورتش چیکار کنم؟ راهنمایی کنین.
- قد و وزن نوزاد
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد ،دخترم امروز واكسن ٤ ماهگي رو زده وزن و قد تولدش ب ترتيب ٢/٦٦٠و ٤٧ سانت بوده امروز وزن وقدش ٦/٥٠٠ و ٥٨ سانت شده وزنش رو گفتن اضافه وزن داره واي قدش رو خودم انتظار داشتم خيلي بلندتر شده باشه تو اين دوماه يعني از ماهگي به بعد ٤ سانت رشد كرده درماهگي ٥٤ سانت بوده بنظر شما قدش خوبه؟چيكار كنم بلندتر شه خوابش بايد بيشتر بشه؟؟؟؟
- خون در مدفوع نوزاد
بإسلام.يه سوال ديگه هم داشتم اقاي دكتر..دخترم كه گفتم هفت ماهشه از ٤ماهگي لك قرمز رو صورتش ظاهرشد ولي تاحالا اصن خون در مدفوع نداشته.فقط خس خس سينه داشت كه ببلاك اي ار خورد خوب شد،الانم حالش خوبه فقط فرني برنج و موز و سيب زميني رو كه شروع كردم شبا نميتونست بخوابه يعني اين الرژي به پروتين گاويه ؟
- تب
سلام بچه سه ماه ۷ روزم تب داره بهش استامینیفون میدم هر ۶ ساعت. آیا ضرر داره چجوزی تبش و پایین بیارم به نظرم سرما خورده
- نوزاد ۵ ماه
نوزاد پسر پنج ماهه تا ۲ روز پیش با علافه زیاد شیر رو میخورد و خودش نگه مبداشت شیشه شیر رو ( از روز اول کودکم شیر خشک خورده) ولی امروز از صبح تا حالا شیر رو نمیخوره و بیقراره کلا
- حساسیت
سوال آقای دکتر، نوزاد چهل روزه من به سفیکسیم حساسیت نشون داده...نوشتید باید آزمایش شود...عذر میخام آزمایش چی؟ میشه توضیح بدین؟ تشکر

