Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب پسر 13ماهه
2شبه تب بالای38 داره بهش آستامینوفن میدم بعد دو روز تب قطع نشده براش آموکسیسیلین125 گرفتم نمیدونم بهش بدم یا نه ممنون از راهنمایی شما
- کم وزنی
سلام خسته نباشید دختر من چهار ساله هستش آزمایشات خوب بوده ولی از وقتی به دنیا اومد 2 کیلو بود الان که چهار ساله هستش 11 کیلو هست و شعرم اصلا بلد نیس بخونه لاغره استخوانش خیلی ظریفه. الان زینک پلاس بهش میدم شربت کلسیم کورال سیترات بهش بدم یا امگا3 چون اصلا بهش ندادم شیر اصلا نمیخوره ممنون میشم جواب بدین
- مقدار مصرف سفیکسیم برای پسر بچه ۸ ساله با وزن ۲۶ کیلوچقدره
- سرماخوردگی قبل از واکسن
سلام پسر من شش سال داره و پانزدهم اردیبهشت دوز اول واکسن کرونا رو زد و سی و یک اردیبهشت به مدت پنج روز به خاطر علایم سرماخوردگی انتی بیوتیک خورد و دوز دوم واکسنش پانزدهم خرداده من کی میتونم پسرم رو با توجه به این شرایط برای دوز دوم واکسن ببرم. ممنون میشم راهنمایی کنید
- زیاد مدفوع کردن کودک ۱۸ ماهه
سلام پسر ۱۸ ماهه ام دچار اسهال شدید شد سرم زدیم دارو خورد خوب شد ولی بعد از اون موقع تعداد مدفوع اش در روز زیاد شده حالت اسهال نیست در ضمن در بیماری اش دکتر سفکسیم داده بود که اسهالس را بدتر کرد پسرم به سفکسیم حساسیت داره
- سلام آقای دکتر دخترم و واکسن دوماهگی زده الان چند روز ک دوهفته اس پاش ورم کرده تا مچ پاش درد و قرمزی هم نداره از چی میتونه باش چیکار کنم من خطری ک نداره لطفا کمکم کنید
- یبوست نوزاد
سلام پسرم هفت ماهه ونیمش وقتی غذا میخوره مدفوعش سفت میشه خیلی اذیت میشه شیرم به تنهایی سیرش نمیکنه گشنه میشه گریه میکنه اگه غذابهش ندم لطفا راهنماییم کنید الان یه روزه مدفوع نکرده
- مصرف اسید فولیک ۵و تب ۳۹
سلام آقای دکتر آروین وارسته فر هستم با تجویز دکتر دربندی اسید فولیک ۵به آروین دادن تا سه شنبه مصرف کنه و دوباره آزمایش بدیم ولی تو روز سوم دمای بدن بچه شده ۳۹بنظرتون چه کار کنیم در مورد مصرفش ؟ از طرفی کم خونی و از طرف دیگه تب بدون هیچگونه علائم بیماری ؟! رو ز پنجشنبه نبودن دکتر!
- نحوه و مقدار مصرف ازیترو مایسین 200
ببخشید برای بچه ۲ ساله ازیترومایسین ۲۰۰ چه ساعتی باید مصرف کنه و اینکه چه مقدار یک قاشق غذا خوری اوکیه؟؟
- شیر خشک
دادن شیر خشک شماره 1ب کودک یک ساله ظرر داره یا نه
- نوزاد وحیوان خانگی
اگردر منزل عروس هلندی داشته باشیم ونوزاد بخوهدبدنیابیاید...باید عروس هلندی را از منزل خارج کرد
- سلام من یه پسر 8ساله دارم سرش از نوزادی تا الان دولکول سفالی هست آیا درمانی داره که بخواد از این حالت کشیدگی در بیاد در این سن
- چه کنم؟
باسلام. دختر3/5ساله ام یکی دوماهه که روی مبل دولاشده وخودش روبه مبل میکشد. یاطاق باخوابیده وبادست روی آلتش میکشد. خیلی هم بعدازآن عرق میکند. علت چیست وچه بایدبکنم؟ممنون میشم که سریعتربه سؤالم پاسخ دهید. باتشکر
- مقدارمصرف شربت سفکسیم برای کودکا
سلام پسرم سرفه و آبریزش داره دکتر براش سفکسیم نوشته ولی دز مشخص نکرده.هفت سالشه و ۲۵کیلو وزنش
- راجبع شربت زینگ
شربت زینگ برای کودک ۱۸ ماهه خوبه اگا بله در طول روز کی بخوره بهتره؟؟
- مقدار مصرف آزيترومايسين
سلام دخترم ۱۸ ماهشه و سرفه ها خلط دار داره و یکم بدنش گرم شده آزیترومایسین ۲۰۰ سری قبل دکتر تحویز کردن مصرف نشده پلمپ مونده چقدر و هرچندساعت میتونم براش استفاده کنم
- چرا مزه سفیکسیم۱۰۰برندایراپراکس تلخ است؟
- سلام آقای دکتر برای دخترم که یک سالش وزنش هم ۱۰ کیلو هست شربت سفیکسیم ۱۰۰تجویز کرده اما مقدار مصرفش گفته نشه باید چقدر بهش بدم
- شیرخشک
سلام دکتر وقتتون بخیر دخترم یکسالشه الان از موقعی که بدنیا اومد دکتر شیرخشک ببلاک کامفورت تجویز کرد براش بهش نساخت بعدش ببلاک ای ار گف بده بهش الان بنظرتون عوضش کنم؟ و چی بدم بهش اگه عوضش کردم ؟
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه یک هفته هست گرفتگی بینی دارد دارو zaditenدادم بهش و پلارژین کیدز فایده نداشته چه داروی بدهم که تاثیر گذار باشد ممنون ازراهنمایتون

