Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم ۸ماهشه کرم مرطوب کننده خورده خطرناکه چیکارکنم
دخترم۸ماهشه کرم مرطوب کننده خورده خطرناکه ببرمش دکتر
- درد سينه چپ و ورم
دختر خواهرم ٦سالشه درد سينه سمت چپ داره و كمي هم متورم شده
- کندی رشد
سلام پسر من وقتی به دنیا اومد قدش 48ووزنش 2850 ودورسرش 35بود والان 20 ماهشه وزنش 8700وقدش 78 ودورسرش 46 وخیلی بابت وزن گیری اش نگرانم ازشیرهم گرفتم به نظرتون چیکارکنم وچی بهش بدم که وزن گیریش بهتر بشه ممنون میشم جواب بدید.
- آیا جیغ زدن کودک در خواب طبیعی است؟
با سلام کودک ۸ ماهه در خواب به صورت ناگهانی و مکرر جیغ می کشد ولی نه گریه میکند نه بیدار می شود، در بعضی مواقع شب تا صبح بالغ بر ۲۰ بار جیغ می کشد.
- سلام دکتر دخترم ۱۲اساله ام الان حدوداً دو ماه پیش هسته شلیل خورده نمیدونیم دفع شده یانه هروز که از خاب پامیشه شکمش درد میگیره ممکن هنوز هسته خارج نشده باشه
سلام دکتر دختر ۱۲ساله ام حدوداً دو ماه پیش هسته شلیل خورده نمیدونیم دفع شده یانه هروز که از خواب پامشیه شکم درد میگیره ممکن هنوز هسته خارج نشده باشه
- درددورناف درکودکان
سلام دخترم ۵ سالشه مدفوعش همراه باعفونت میاد لاغر ضعیفم اس وزنشم ۱۲ کیلوس رشد مطلوبی نداره
- ابله مرغان
اقای دکتر سلام من از وقتی جوش آبله دراومده چندروز حساب کنم پیش بچه هام نرم چهارماهه هستن امروز امروز ۵روز هست ممنونم
- تب کودک
سلام دکترخسته نباشیدبچم تب داره میشه تخم بلدرچین بهش بدم تواین چندروزکه تب داره؟؟
- کودک
سلام.خسته نباشید.دخترم ۲ سال و ۴ماه هست.با وزن۱۱ و نیم و قد ۸۵.با بیماری سایکل نوتروپنیا که تحت درمان هست.چیزی که الان هست حجم زیاد مدفوع (اسهال نیست )با بوی شدید و رنگ خیلی روشن و خیلی چرب.همیشه همین جور بوده و خیلی نگرانم کرده.از شما خواهش میکنم منو راهنمایی کنید.از لطفتون سپاسگزارمنکته
- چهاردستوپارفتن
سلامکودک۷ماههایدارمکهچهاردستوپامیرهکهدرحیناینکاریهپاشزیرشموندوگریهکرد،حالاوقتیمیخوادچهاردستوپابرهبعضیموقعهاپاشزیرشگیرمیکنه،ایااسیبدیده،ممنون
- اسهال واستفراغ
سلام دختر۵ساله وزن ۱۶کیلوروز اول اسهال ودلپیچه داشت تاشب استفراغ هم داشت دکترانستین روزی ۳بار۳/۵،دی سیکلومین روزی ۳بار۴سی سی،کپسول دیلیست روزی یک عدد،،نیوزینک ۵ سی سی تجویزکرده ،سرم ضدتهوع وضددلپیچه وویتامین ،بعدازیک روزتهوع نداره ولی اسهال خیلی شدیدی داره چه دارویی پیشنهاد میکنین
- سرفه
سلام جناب دکتر وقت بخیر، پسر من سه سالشه از دیروز شروع به سرفه کرده ، هیچ علایم دیگه ای نداره، آبریزش خیلی کم داره، فقط یهو شروع به سرفه کرده، بهش آب لیمو عسل میدم احساس میکنم بهتر میشه ولی کامل از بین نمیره، شربت پلارژین کیدز و پدی کاف دارم، از کدومش و چه مقدار بهش بدم بهتره، ممنونم
- دوز مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵
سلام دخترم ۷ ماه و نیم تقریبا با وزن ۸ کیلو سرما خورده یه کم تب داشت بردمش دکتر بهش آموکسی سیلین داده هر ۸ ساعت یه قاشق ولی مشخص نکرده یه قاشق یعنی دقیقا چقدر و اینکه تا چند روز باید بدم که دوره درمان کامل شه؟
- تب و دل درد
سلام خسته نباشید پسر بیست وهشت ماهه دارم سه روز پیش دل درد داشت بردم دکتر بعد از ازمایش احتمال اپاندیس دادن اما بعد سنو این احتمال رد شد فقط پرگازی روده دیده شد دارو استفاده کرد خوب شد اما الان از صبح تب داره بدون هیچ علامت دیگه ای لطف میکنین راهنماییم کنید
- سلام آقای دکتر توروخدا جوابمو بدین
پسر۷سالم یک ماه و نیم پیش آمپول بتامتازون تزریق کرده و حدود دو سه هفته پیشم اسپری بکلومتازول تجویز کردن و گفتن تا دو هفته ادامه بده که تا سه شنبه هفته پیش شبی یه دف اسپری میکرد پنجشنبه دوباره واسه خلط پشت گلوش بردمش دکتر آمپول بتامتازون ال آ تزریق کردن واسش تاحالا نمیدونستم عوارض بلند مدت داره توروخدا بگین عوارضی واسش داره به مراقبت خاصی نیاز داره راهنماییم کنید لطفا
- کمبودوزن وبی اشتهای
برای افزایش اشتها چه شربتی بدیم16ماهشه
- درد چشم کودک با ریختن قطره باکتری ماید
سلام وقتتون بخیر، برای عفونت چشم پسرم با تجویز پزشک، نه روز هست که قطره باکتری ماید براش استفاده میکنم، تا یکی دو روز پیش کاملاً چشمش خوب شده بود ولی یکی دو روزه حس میکنم رگهای کوچیک خونی مجدد روی سطح چشمش برگشتن، و اینکه از ابتدا هربار این قطره و یا پماد جنتامایسین براش میزنم احساس درد و خارش شدید داره، آیا مصرف پماد و قطره کافی هست؟ میتونم دیگه نزنم به چشمش؟
- مخلوط شیر گاو وشیر خشک برای بچه یک ساله
- ترکیب شیر گاو با شیرخشک کودک
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میشه بجای اب جوشیده از شیر گاو یا شیر پاستوریزه استفاده کنیم برای درست کردن شیرخشک کودک ؟ینی بجای اب شیر بریزیم با شیرخشک ترکیب بسه
- شیرخشک
سلام خسته نباشید میخاستم به کودک یک سال و نیم برای وزن گیریش شیرخشک بدهم چه نوع شیر خشکی بدم . که واقعا چاق بشه شی خودمو بهش میدم که اصلا وزن نمیگیره . اپتامیل ۳یا نیدو .شما چی پیشنهاد میدین ازمایشاتش خوب بوده

