سلام، خسته نباشید.
اقای دکتر کودکی دو ساله دارم گاهی رمان گریه نفسش قطع میشه اما اینبار قطع شدن نفسش طولانیتر شده بود و دور آبش هم کبود شده بود بعدش یه خرده بیحالی و سست شد میخواستم بدونم آیا این قطع تنفس باعث آسیب به مغز میشه؟
ممنون.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زهرا
سلام اقای دکتر خسته نباشین دخترم ۵ سالشه تقریبا ۸ روزه تب داره اول شربت سفالکسین دادم با دیکلوفناک ۵۰ خوب نشد بردم دکتر گفت چرک خشک کن نده شیاف بزن تا ۵ روز دایم شیاف زدم براش شربت سرماخوردگی با شربت برو نتیف داد با شیاف دیکلوفناک دوروز دادم صبح دیدم دندونش ابسه زده بهش چرک خشک کن مترو نیدازول با اموکسی سیلین دادم با ایبو پروفن تبش ۳۷.۵ شده شیافو نصف کردم براش استفاده کردم میتونم همراه داروی سرماخوردگی و برونتیف اون چرک خشک کن هارو بدم اخه دندونش عفونت داره فقط ی نوبت دادم ؟تا چن روز میتونم شیاف دیکلو فناک ۵۰ استفاده کنم ؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر هرچی تماس میگیرم مطب کسی جواب نمیده کی مطب باز میکنید؟ پسرم بیمار شماست الانم چند روزه ویروس گرفته تعطیلات بود مجبور شدم جای دیگه ببرم دکتر ولی خوب نشده هیچی نمیتونه بخوره یکسره سرفه و خلط داره و بی حاله تبش قطع شده میخواستم بیام ویزیت حتما
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر کودک6ساله ای دارم که علاوه بر آبریزش بینی یکروزی هست که چشمهایش عفونت کرده شما چه تجویز میفرمایید
- سلام من پسرم ۲ سالشه متوجه ۲ تا چیز شبیه گوشت اصافه رو ی آلتش شدم
- کودکم دوسالو هشت ماهه هستش چند سی سی بهش آزیترو بدم
- بازبودن مطب
سلام خسته نباشید شما کی مطب تشریف دارین میخواستم پسرمو بیارم واسه چکاپ پیش شما،،ممنون
- سرفه و آبزیزس
سلام . کودک ۲ سال و نیم با وزن ۱۸ کیلو آبریزس و سرفه شدید پزسک عمومی قرص سیتروزین ۱۰ شبی یکی داد بهش دادم خورد الان نگرانم شاید قرص ضرر داشته باشه
- اختلال در راه رفتن کودک زیردوسال
سلام وخداقوت خدمت دکترعزیز .دختر هفده ماهه ام جدیدا تو راه رفتنش تغییر ایجاد شده خیلی کند شده راه رفتنش قبلا خیلی میدوید و پرتحرک بود الان انگار رو پاهاش نمیتونه بایسته و بزور قدم برمیداره و باسختی ،نتیجه چکاپ دوهفته پیشش ویتا مین دی سه هفته و نیم بود آیا بخاطر کمبود ویتامینه یا دورازجونش مشکل مغزی یا جدی تری دارد؟ممنون میشم من رو از نگرانی دربیارید خداخیرتون بده
- چنگ زدن صورت
سلام آقای دکتر.کودکم 3ماهه هست ازیک ماهگی به بعد وقتی بیداره دائمادستاش روتوچشماش فرومیبره ودماغشو میکنه .همش صورتش زخمیه الانم یه هفته ای میشه که یه بره صورتش اندازه سرانگشتی جوشهای قرمزی درآورده فک کنم یه کم گرمی هم داره بدنش. چکارش کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- دل درد کودکان
با سلام پسرم 6ساله است و الان سه روز دل درد داره روز اول دل پیچه داشت و کم اشتها بود ولی تب و اسهال استفراغ نداره روز بعدش دل دردش بهتر شد روز سوم هم بهتر بود روز چهارم اشتهاش بهتر شد ولی یه وقت هایی میگه دلم درد میکنه وسط شکمشم هست خواستم ببینم چه کار کنم
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۶ساله با وزن ۲۴کیلو گرم
سلام دختر من ۶ سالشه از زمان شروع مدارس همیشه سرفه و گرفتگی بینی و آبریزش بینی چرکی داره پیش هر دکتر و متخصص اطفال که رفتیم گفتن حساسیت به آلودگی هوا،دود نباید بهش بخوره،هوای سرد نباید بهش بخوره.ولی آبریزش بینی چرکی داره و دائم در حال سرفه اس.آیا من میتونم بهش سفکسیم ۱۰۰بدم یا خیر؟و مقدار مصرفش چقدر باید باشه؟
- وزن کودک و مشکل گلو
سپاس از شما موفق و سربلند باشید
- مدفوع چرب
با سلام ممنون از پاسخگویی. برای. مدفوع چرب کودک3ساله.هیچ یک از سوالاتی ک پرسیدید رو نداره.فقط اینکه من بهش ویتامینه 'میم ارنج'خارجییشو' میدم مشکلی نداره?و در اخر میشه لطف کنید بگید چ داروهایی میتونم بهش بدم برای جلو گیری از پیشرفتش بیماریش?
- شربت ایمونس
سلام خسته نباشید برا تقویت سیستم ایمنی میتونم به کودک چهارساله شربت ایمونس بدم؟ چ مقدار؟
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۷ساله باوزن ۲۰کیلو
میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۷ساله باوزن ۲۰کیلو
- بیقراری و بی خوابی
سلام.ممنون از زحماتتون.برادرزاده ای دارم دو ساله.بسیار شیطون و بازیگوش است.البته والدینش به این کودک ویتامینهای مختلف میدن که نمیدونم آیا نیاز هست یا نه.در سن یک سالگی دکتر این کودک شربت استقودوس برای کودک تجویز کرد که کمی انرژی کودک کم میشود و خوابش تنظیم شده بود.الانم والدین شروع کردن دوباره این شربت رو به کودک میدن.خواستم بپرسم اشکالی نداره که این شربت رو به کودک میدن.ممنون میشم اگر پاسخ منو بفرمایید
- دندان
سلام اقای دکتر، پسرم شبا خیلی بی قراره همش از خواب میپره گریه میگنه لج میاره 16ماهشه و داره دندان نیش در میاره ورم کرده، من بهش شبا استامینوفن میدم ارام بخوابه ایا ضرر نداره
- عوارض واکسن ب ث ژ
dو عکس رادیولوژی هم انداخته هردو خوب بودند و مشکلی نبوده ، به نطر شما این تودهه بهتره توسط جراح یا باشه تا خودش کم کم ازبین بره
- ترشح واژن
سلام دخترم ۵ سالشه بعضی وقتا ترشح واژن داره طبیعیه
- کرونا و شیردهی
سلام خسته نباشید دیروز آزمایش خون دادم و دکتر گفت کرونای خفیف گرفتم داروی آزیترومایسین استامینوفن و هیدروکسی کلروکین سولفات بهم داد دکتر گفت هیدروکسی کلروکین سولفات بخوری نباید به بچه ت شیر بدی دخترم ۹ ماهشه اصلا لب به شیر خشک نمیزنه و خیییلی به شیرم وابسته ست چکار کنم با این شرایط

