Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام پسر من دو ماهو نیمشه با وزن شش و نیم سرفه میکرد بردم دکتر شربت ازیترومایسین ۱۰۰داده روزی سه و نیم سی سی ایا این اندازه زیاد نیس
- با سلام
با سلام من نوزاد ۲۸ روزه دارم که شکمش هر ۴ روز یک بار کار میکنه و خیلی نفخ شکم داره و همش گریه میکنه میتونم قطره پدی لاکت واسش بگیرم بهش بدم آخه قلبش هم سوراخ داره میتونم از این قطره بهش بدم
- سرماخوردگی اطفال
سلام آقای دکتر.خسته نباشید فرزندم نزدیک به 4ماهشه،چندروزی هست سرماخوردگی گرفته آبریزش بینی،سرفه شدید،تبش قطع شده ،خس خس سینه داره واسهال آبکی سبزرنگ میکنه روزی حداقل10 بارمعدش کارمیکنه شهرستانی هستیم وبه پزشک متخصص دسترسی نداریم .لطفاراهنماییم کنید .ممنون ازشماوسایت مفیدتون
- سلام خسته نباشید
سلام خسته نباشید من یه پسر 28ماهه دارم از دیشب تب کرده هر6ساعت یه قاشق مربا خوری ایبوپروفن دادم تا2ساعت تبش پایین میاد ،دوباره بالا میاره به ندرت هم سرفه میکنه ضربان قلبش تنده چکار کنم
- شیرخشک
با عرض سلام و خسته نباشید. 1-کودک دوازده ماهه در روز چند وعده باید شیر خشک مصرف کند ؟ 2- با خوردن برنج کودک دچار یبوست می شود آیا برنج را از سفره غذایی کودک می توان حذف کرد؟ با تشکر از پاسخ شما .
- ختنه
سلام اقای دکتر من پسرم رو اذرماه وقتی ۳۴ روزه بود ختنه کردم. الان زیر آلتش انگار گوشت اضافه ست.من خیلی نکرانم میشه کاری کرد ؟
- بیماری تشنج
سلام پسر 12ساله دارم که 4سال پیش تشنج کردو قرص فتو بال بیتال 60استفاده کرداز یک سال پیش قرص رو کم کردیم تاالان که یک هفته ای قرص رو قطع کردیم ایاامکان داره دوباره تشنج کنه
- سرما خوردگی
پسرم چهار روز است سرما خوردگی گرفته و سرفه اش شب ها خیلی زیاد است به او شربت گیاهی شربت دیفن هدرامین وحتی دم نوش های گیاهی هم دادم ولی خوب نشده چکار کنم
- بیماری زنان
سلام من ۳۰ سالمه و هر ۲۵ روز یه بار پیریود میشم ولی ازقبلا شوهرم از راه کاندوم جلوگیری میکرد الان رفتم خودم واکسن ۳ ماهه زدم برای جلوگیری بعد الا که پیریودم تموم شده با دل درد دارمو لکه بینی هم دارم به نظر شما این علاعم از اون واکسنی که زدم هست یا نه ممنون میشم راهنمایم کنید
- مطب
سلامآقای دکتر امروز چه ساعتی مطب تشریف دارین ما نیمارو بیاریم؟
- علت زرد شدن دست و پاهای کودک ۷ ساله چیست؟
بی اشتهایی و بی حالی، مرض شدن های تکراری در یک ماه، استفادهداز چک خشک کن ها
- عفونت چشم نوزاد و بسته بودن مجاری اشک
- قطره آهن فروزومال
سلام آقای دکتر قطره فروزومال وانیلی به بچه هامون یبوست نمیده؟ چون آیروفیکس دادم بدجور یبوست شده.
- شیشه شیر
سلام آقای دکتر شیشه شیر نوزادو با چی بشوریم که ضرر نداشته باشه؟جز آبجوش.....
- سلام پسرم ۱۵ ماهشه بعد از سرماخوردگی در حین بهبوددی بدون هیچ دلیلی یکدفعه دیگه شیر مادر را نمیخورد نه مزه شیر تغییر کرده نه داخل دهانش افت زده فقط دندان در اورده غذا براحتی میخوره ولی شیر اصلا
- شربت
دکترپسرم تب داره وکمی اسهال دکترعمومی براش شربت زینک سولفات تجویزکرده شربت زینک سولفاتوبدم قطره مولتی ویتامین وآهنوادامه بدم یانه؟ممنون ازراهنماییتون
- مدفوع نکردن چند روزه نوزاد
سلام دخترم دوماهه الان یازده روز مدفوع نکرده باروغن زیتون شکمشو ماساژدادم ورزش دوچرخه انجام دادم
- شربت امگا۳
سلام دختر۵ساله و ۲ساله دارم؛ شربت امگا۳همراه ویتامین دی و ای را لازمه بهشون بدم یا نیاز نیست؟؟ ممنون میشم پاسخ دهید
- سلام دخترم۸ماهشه وقتی شیر میخوره سینه اش خس خس میکنه بردمش دکترشربت سیتیزیین و قطره بینی بهش دادالان چند روز هست هنوز خوب نشده چکار کنم؟راهنمایی ام کنید؟؟
- تورم و قرمزی واکسن دوماهگی نوزاد
سلاموقت بخیر جای واکسن دوماهگی دخترم بعد ۴-۵ روزبعد از تزریق اندازه یک سکه سفت شده و قرمز و متورم می باشد. چندین بار کمپرس گرم کرده ام که تاثیری نداشته. باید چیکار کنم.

