Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- متخصص گوش و حلق و بینی
سلام روزتون بخیر آقای دکتر لطفا متخصص گوش و حلق و بینی خوب در رشت برای بچهها معرفی میکنید ممنون
- يبوست
سلام خسته نباشيد بچه ى من ٥ماهشه شير خشك ميخوره الان ١٠روزه دكتر بهش قطره اهن و زينك داده از روزى كه اينا رو ميخوره يبوست گرفته هروز مدفوع ميكنه ولى خيلى سفته و رنگ تيره اى داره روغن زيتونم دادم تاثير نداشت قطره بيلى استاپ دكتر داد اونم تاثير نداشت قطره ملين هست كه بهش بدم و اسمش چيه؟؟
- کم خونی
سلام آقای دکتر دخترم 1سالشع هم به لاکتز و پروتیین حساسه شیر خودم و پپتی جونیور میدم غذا خوردنش خوبه 8و نیمه وزنه کم خونی هم داره عفونت ادراری نداره رفلاکس پنهان داشت که خوب شده برا کم خونی دکتر شربت ایروفیکس 3ونیم روزانه میدم پیشنهاد شما برا بهتر وزن گرفتنش چیه کم خونی بر طرف میشه ممنون میشم راهنماییم کنید
- رفلاکس پنهان نوزاد دهماهه
سلام خسته نباشید دخترم ۱۰ماهه هست رفلاکس پنهان داره قطره پدی لاکت مصرف میکنه شیرخشک ببلاک ای ار میخوره ولی هنوز بهترنشده نمیتونه خوب بخوابه محتویات معده میاد تو دهنش ترش میکنه بیدار میشه وزنش ۸کیلو ۳۰۰هست وزن گیری خوبی نداره میخواستم بپرسم دارو واسه رفلاکس چی بهش بدم بهتربشه چون خیلی اذیت میکنه
- بدخوابی…ک
سلام وقت بخیر پسر ۶ ساله دارم بیمارشماست . در طول روز ماشاله پرانرژی و خیلی خوبه و غذا هم زیاد نمیخوره کم هم نمیخوره به اندازه است ولی شبها خیلی بدخوابه و همش درحال اینور اونور کردنه و اصلا نمیتونه یه طرف و یه مدل بخوابه بینهایت بدخوابه و تابحال این طور بدخوابی درهیچ بچه ای ندیده بودم آیا راخ حلی داره ؟ یا اینکه بیماری محسوب نمیشه؟
- یبوست
سلام آقای دکتر یک ماه پیش نیمارو اوردیم مطب بخاطر یبوست شما پودر پیدرولاکس نوشتین براش گفتید بخاطر تغذیه شه که میوه و اب نمیخوره پودر که میدادم خوب بود پودرش چند روزیه تموم شده بازم یبوست داره ازمایش ببریم یا بازم پودرو بگیریم استفاده کنیم؟
- پادرد
پسر من هفت و نیم ساله است و ۴۶ کیلو وزن داره پاشنه پایش درد میکنه و دوروزه بعضی وقتهانمیتونه پاش رو کامل زمین بگذاره میگه درد میکنه الان به خاطر عفونت گلو کو آموکسی کلاو میخوره با تئوفیلین جی .من چیکار کنم ؟
- چشم
- گریپ میکسچر نرس
سلام. نوزاد ۲۵ روزه دارم. شب خیلی دلدرد داشت شربت گریپ میسچر نرس وارویز رو ۲ سی سی بهش دادم. الان دیدم روش نوشته زیر یک ماه استفاده نشود . تاثیر بد رو بچم داشته؟
- چنگزدن به صورت
سلام اقای دکتر نوزاد چهار ماهه دارم . شبها هنگام خواب یا در روز وقتی میخواد بخوابه به صورتش چنگ میزنه به طوری که همیشه صورتش زخمه جای ناخن هاشه. علت چی می تونه باشه؟ به پروتیین گاوی حساس هست و شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره
- سام
سلام دکتر دخترم ۸روزشه بندناف نیفتاده و امروز دیدم کمی خون رو لباسش پس داده حالت خشک شده داشت طبیعیه؟
- سرفه
سلام کارن کرفی که امروز خدمتتون اوردم سرما خورده بود الان شب تو خواب سرفه میکنه سرفه خلط دار سزفه ش چوری از خواب بیدار میشه چیکار کنم؟
- فابیس
کودکم فابیس داره ایا میتونه ایبو پروفن بخوره
- آبریزش چشم
باسلام نوزاد ۵۰ روزم دیروز یکی از چشمهاش آب میزنه آیا خطرناکه؟علت چی میتونه باشه
- اسهال خونی
سلام
پسرم دو سال و نیمشه. دو روز پیش تب و دل درد داشت اما از دیروز صبح تبش کاملا برطرف شده و استامینوفن هم بهش نمیدم اما اسهال میره و زور میزنه. اسهال رگه های خونی یا خونابه داره. دل درد هم داره. چیکار کنم؟
- واکسن ۱۲ماهگی
سلام واکسن ۱۲ماهگی فرزندم، ۱ماه به تاخیر افتاده، مشکلی پیش نمیاد آقای دکتر؟
- سلام شب بخیر پسرم پنج سال دارد کف پا ودستش زرد رنگ است لطفا راهنمایم بکنید چکار کنم
- شربت مترونیدازول
سلام خسته نباشیدپسرم سه ماهش بود که مدفوعش خمیری و کش دار شد و خیلی به بدنش میچسبید و خیلی سخت پاک میشد خیلی زور میزد و به سختی ۴-۵روزی یبار پیپی میکرد و مدفوعش خیلی خیلی بوی بدی میداد بردمش دکتر شربت مترونیدازول داد و به خودم و همسرم هم قرص مترونیدازول داد ولی بنده به مترونیدازول حساسیت داشتم و نتونستم استفاده کنم ولی پسرم شربتش رو تا ۵روز استفاده کرد و خوب شدالان پسرم ۵ماهشه دوباره اینجوری شده میخواستم ببینم برای چی مجددا بیماریش برگشته آیا به خاطر اینه که من نتونستم از مترونیدازول استفاده کنم و به بچم شیر دادم دوباره اینجوری شده ؟؟؟؟چیکار کنم که دوباره اینجوری نشه
- حرف
سلام دکتر پسرم 36هفته دنیااومدهفت روز بستری شدسروقت گردن گرفت5ماه به شک غلتید7ماهگی نشست امانه ماه دیگه سفت شدوده ماه خودش ازخوابیده نشست ه ماه به کمک وسایل پاشد تو 14ماهگی دستش رها کرد و پانزده ماهگی راه افتاد الان مشکلش اینه 16ماهوده روزه توسط ماهگی دد ببه میگفت الان خیلی کم حرف میزنم فقط بیشتر در میگه بعضی مواقع ببه ماما،به دستش میگه است،به جوجه میگه بوبه,به آب میگه آف،نه،میگه اما خیلی کم ولی وقتی بهش حرفی میزنم کامل میفهمه بگم توپ بیا. میاره بگم پاشو پامیسه نکن،نرو،دست نزن ،درببندهمه رو انجام میده آیاتاخیرداره
- دوزشربت سفیکسیم100
سلام پسر من ۱۴ کیلو دو ساله ...برای چرک گلو چه مقدار باید بدم

