Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال و استفراغ
سلام خسته نباشید،پسر من دوساله هست و حدود دو روز هست که دچار بی اشتهایی شدید،استفراغ روزی یکبار،روز اول دوبار اسهال آبکی و روز دوم چند بار اسهال کمی سفت تر و زرد و بد بو شده. تب هم داره ،در ضمن در حال دندون درآوردن هم هست،لثش خیلی ملتهبه دکتر بهش شربت استامینوفن،و دو شربت دیگه برای کنترل اسهال و استفراغش داد و تشخیص داد به علت دندون درآوردنش هست،اما بهتر نشده ،ممکنه ویروس معده باشه؟
- ختنه روزدوم
سلام مجدد.پسرم که گفته بودم عفونت ادراری داره ختنه کردیمبه گفته دکترش چربی اضافه هم زیادجم شده بودسر آلتش. الان از دیروز سرالتش خشک وزخمی شده وبه شدت دردناکه طوری که وقتی به پوشکش گیرمیکنه جیق میکشه.براخشکی وزخم سرآلتش چی استفاده کنم نرم بشه اروم بگیره .تشکرمیکنم ازراهنمایی های به موقع شماخداخیر بده شماراآقای دکتر
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام اقای دکتر روزتون بخیر پسر ۳ ساله ام بردم دکتر ۱۳ کیلو وزنشه دکتر براش سفیکسیم ۱۰۰ تجویز کردن فک کنم دکتر مقدار کمتری گفتن ولی داروخونه روی جلد دارو نوشتن هر ۱۲ ساعتی ۵ سی سی ..... الان نمیدونم چکار کنم چند سی سی به بچه بدم بزرگوار لطف میکنید راهنمایی کنید ممنون پسرم
- *
سلام فردا مطب باز هست ؟
- سلام آقای دکتر دخترم پنج ماهشه همش کمرشو بلند میکنه اذیت پیشه عقب عقب میره از روزی که به دنیا اومده ۱۵ روط اول اينطوری نبود بعدش اينطوری شد مشکلش چیه نگرانم
سلام آقای دکتر دخترم پنج ماهشه همش کمرشو بلند میکنه اذیت میکشه از روزی که به دنیا اومده فقط یه ۱۵ روز اينطوری نبود بعدش همش کمرشو بلند میکرد اذیت میشد گریه میکرد نگرانم مشلکش چیه میشه راهنماییم کنی ممنونم ?
- سلام آقای دکتر پسرم ۶ ماهشه سرماخورده از امروز چه دارویی میشه مصرف کنه خسته نباشید
- سرماخوردگی ترشحات زرد رنگ در بینی
سلام دخترم ۱۰روزه که سرماخورده سرفه همراه باگرفتگی بینی شدید داشت توی گلوش هم کمی خلط داشت خانه بهداشت بهش فارمنتین ۶۴۳دادهر۱۲ساعت ۴ سی سی ۶روزبهش دادم ازوقتی دارو روشروع کردم ترشحات زردرنگ از بینیش خارج میشه ودماغش هنوزم کیپه وسرفه میکنه چیکارباید بکنم؟
- راه نرفتن کودک
سلام. پسرم ۱۶ماهشه راه نمیره. دست به دیوار تند تند راه میره و می ایستد مدت کمی ب تنهایی ولی قدم بر نمیذاره هوشش خیلی خوبه ولی راه رفتنش با تاخیر . ب نظرتون دیر شده یا وقت هست هنوز و چیکار کنم ؟
- سرماخوردگی
سلام بچه ۶ ساله دارم سرماخورده ابریزش و سوزش گلو داره بجز پلارژین شربت برم هگزین و نیوتادین هم برم یاخیر؟
- پریدن شربت درگلو
باسلام دکترپسرم 1سالشه دیروز شربت سیتریزن ب خاطرسرماخوردگژ بهش دادیم که پریدتوی گلوش وهمزمان سرفه ولستفراغ کرد حالا ازدیروزتاحالا گهگاهی سرفه میکنه. چکارکنم؟
- سرفه
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر عزیز پسر دوساله با وزن 11.5 دارم که چندروز پیش سرما خورد شربت سیموسپان و سیتریزین دادن دکتر . ولی الان دوشبه که شبها سرفه خشک نیکنه حدود نیم ساعت . چه شربتی بهش بدم؟
- پیوست
بچم ۱۱ماه و۵ روزیش هست دچار پیوست هست دیگه مدفوع شأن هم رنگ سیاه داره
- اسهال کودکان
خسته نباشید اقای دکتر ،دخترم تقریبا سه روزه اسهال شدید گرفته احتمالا ویروسی هست چون از بچه ی دیگه گرفته الانم بریمش دکتر عمومی چون نوزادان به خاطر عید نبودند دکتر براش دوتا امپول ضد اسهال و استفراق نوشت ولی خوب نشد ممنون میشم اگه راهنمایی کنید چیکار کنیم؟
- آزمایش عفونت ادراری
سلام وقت بخیر دختر من چهار ماه پیش بخاطر عفونت ادراری دو نوبت سفیکسیم ۱۰۰ مصرف کرد بادم نیست هر دوازده ساعت چقدر میدادم. الان دوباره همون علامتها رو داره و میترسم اگه تا شنبه که مطبها باز میشه صبر کنم سوزش شدید و تب پیدا کنه...میخوام یه دارویی بدم راهنماییم میکنین؟ ممنون میشم
- پدیدارشدن دانه قرمز در بدن دخترم که ۲ونیم سالشه
سلام وعرض ادب خدمت شماعزیز. دخترم دونیم سالشه. توسرماخوردگی وبعدازتب بدنش دانه قرمزرنگ زده بیرون الان دو روزه الان دارو چی بدم
- ورم پلک
باسلام و خسته نباشید.دخترم 4 سالشه و دوروزه پلک بالایی یه چشمش ورم کرده و قرمز شده.چشمش چرک نداره.میتونه این حساسیت باشه؟میتونم بهش شربت سیتریزین بدم؟ یا قطره بگیرم ؟ممنون از راهنمایی هاتون
- در خصوص سلفه های تک سلفه ای مخصو صا در شب کودک ۸ ساله
سلام.حدود یک ماه از سرماخوردگی پسر ۸ ساله م میگزرد ولی هموز با تک سلفه های شبامه خواب از سرش پرانده به نظر میرسد ویروسی شبیه به آلرژی باشه لطفا راهنمایی بفرمایید
- التهاب
با سلام وقتتون بخیر دکتر پسرم سه سال و نیمه از تقریبا دوسال پیش پشت یه گوشش یه برآمدگی اندازه نخود زیر دست احساس میکنم خیلی استرس دارم هنوز برطرف نشده نگرانم چکار کنم برطرف شه؟ قبلاً از سرش سی تی گرفتم و چند بار سونو به خاطر وسواس خودم میترسم عوارض نداشته باشن به نظر شما به دلیل اونا نیست از نگرانی خواب ندارم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- حالت ناخن
سلام و عرض ادب دخترم ۵ سال و نیمشه.سطح ناخنش به صافی ناخن طبیعی نیست و انگار شیارهای خییلی کم عمق داره و شفافیت ناخنش هم کمتر از بقیه است. خواستم بپرسم که آیا کمبود ویتامینی باعث این شده؟چی بهش بدم که بهتر بشه؟ ممنون میشم برای رفع مشکلش راهنماییم کنین. بابت پاسخگویی همیشگیتون ممنونم
- لوزه چرکی
تب 38.5

