Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد 11 ماهه بی اشتها
سلام نوزاد من ۱۱ ماهه و خیلی لاغر هست و غذا نمی خوره، اشتها نداره. میشه من رو راهنمایی کنید.
- تشنج نوزاد
سلام اقای دکتر خواهرزاده من با جنسیت پسر در ده ماهگی اولین بار دچار تشنج شد. از اون موقع تا الان که 20 ماهه است زیر نظر متخصص اطفال داروی والپرات سدیم و کلونازپام مصرف میکند ولی بازم در دوره درمان حدود سه چهار بار دچار تشنج خفیف شده است. میخواستم از شما بپرسم که ایا تشنج با وجود مصرف دارو امری عادی است یا علت دیگری دارد؟ با تشکر از شما
- غلت نزدن
سلام دخترم ۵ماه ۱۵ روزشه که دراز کشیده نگاه میکنه تو بغل یا میشینه سرش رومیاره پایین نگاه نمیکنه وغلت هم نمیزنه
- مدفوع کودک
سلام اقای دکتر ببخشید دختر ۲/۵ ساله ام خیلی تخمه کدو با پوست میخورد یک روز که خیلی زیاد خورد موقع مدفوع هم درد داشت هم خون روی مدفوعش بود بعدش دیگه وقتی میخورد هنوز خون داخل مدفوعش یود بعد از چند بار خون دیدن ازمایش مدفوع و خون وادرار ازش گرفتم هیچ مشکلی نداشتن حالا سوالم اینه بعضی موقع ها رنگ مدفوعش سبز رنگع اشکال نداره؟؟ اگر دوباره خون دیدم لازم دوباره ازمایش بدم یا نه ؟؟ ممنون
- اسهال بعد از مصرف انتی بیوتیک
دخترهشت ساله ام بعد از خوردن فارمنتین دچار اسهال و استفراغ شدید شد که داروش رو به سفکسیم تغییر دادن، الان با خوردن سفکسیم هم اسهال شدید داره، چیکارکنم؟!
- قرمزی دور چشم
سلام آقای دکتر وقت بخیر الان دو روزه دور یه چشم پسرم قرمز شده یکم حالتی که انگار این حشره هایی که بهش میگن دراکولا نیش زده یه حات قرمزی که انگار یه جاهاییش الان که دو روز شده داره شکل زخم میشه توی چشمش مشکلی نداره خون نیفتاده عفونت هم نکرده چیکارش باید بکنم؟ لازمه بیارم ویزیت بشه؟ یا چیزی هست بزنم خوب بشه؟
- کمبود وزن
سلام اقای دکتر پسرمن ۹ ماهش کمبود وزن داره راهی هس ک جبران کنم
- انتی بیوتیک
دکتر برای بچه ای که مدام سرفه و ترشحات سینوس و پشت حلق داره انتی بیوتیک تجویز میشه یا فقط شربت سرماخوردگی؟
- مقدار مصرف شربت آموکسی سیلین
لطفا راهنمایی بفر مایید برای یک کودک سه ماه با علائم بیماری تنفسی مقدار مصرف شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ هر ۸ ساعت چقدر است؟
- یبوستکودک
سلام پسر یک ساله دارم که ازوقتی غذا میخوره دچار یبوست شده دکتر بردم دارو ندادن گفتن آب وگوجه وانجیر بده ولی خوب نشد هر سه روز دست وشویی میکرد اونم با جیغ، دوباره دکتر بردم قطره پدی لاکت دادن بازم الان دوماهه مصرف میکنه هرروز جیغ میزنه گاهی اوقاتم خون در مدفوعش
- قطره پاراکید
سلام. نوزادم واکسن ۲ ماهگی تزریق کرده. چند قطره پاراکید باید به اون بدم؟
- باسلام.دخترم۱۱ماه هست ودکتر براش به دلیل عفونت گلو وگوش سفکسین۱۰۰نوشته الان بعدازمصرف دارو طی دو روز دچار اسهال گردیده آیا مصرف سفکسین ادامه یابد؟باتشکر
- نشستن
سلام آقای دکتر دوقلوهام ۸ماه بیست روزن ۳۴هفته دنیا امدن یکیشون میشینه ولی یکیش باکمک میشینه تولد۱۲۰۰بود الان ۷۳۰۰ هست دندان چهارتا دارد غلت میزنه چکارکنم ویتامین دی بدم بهش ممنون میشم راهنمایی کنید بابا اینا هم میگه
- وزن
سلام خسته نباشیدنوازد۹ماهه ای دارم که تازه رفلاکس خوب شده دکترش گفت چون وزن نوازدپایین هست یه مارکی ازشیرخشگ رابه من گفت بایدبخری من دوستندارم نوزادم راشیرخشگ بدم میتونیدچیزی را به من بگن که نوزادم بخوردبه وزن طبیعی اش برسد ممنون میشم
- شیر نخوردن وادرارکم نوزاد
سلام نوزاد پنج ماهه دارم تا یه ماهگی خوب بود ولی بعدش شیر خیلی کم میخوره و چندروزه که ادرارشم خیلی کمه مشکلش چیه ممنون
- فرنی
سلام یه پسر شش ماهه دارم که فرنی و حریره بادام نمیخوره یه روز میخوره چند روز نمیخوره شیر خشک هم کم میخوره وزنش ۸ کیلو هست، غدای کمکی چی میتونم بهش بدم غیر از فرنی ، ممنون .
- سلام دکتر پسرم سه روز است تب داره از شب کف دست وپاهاش جوش ریز زده خیلی بیقراری میکنه
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر آیا مدفوع مخاطی نوزاد به مدت یک هفته نگران کننده است
- چرا سوالم جواب نمبدید
سلام من از یکماهگی متوجه برامدگی ها پشت سر نوزادم عقبتر از گوشش از هر دو طرف شدم یه طرف دو تا برامدگی های اندازه نخود داره که سفتن ولی زیر دست حرکت میکنه اونطرف بزرکتر از نخوده ولی یکیه . بعد پشت سرشم کج شده و یه جیز بزرگ سفت که حرکت نمیکنه هست همه اینا زیر پوسته یه طرف میخوابونمش و یه طرف سرش صاف و اونطرف نه نمیدونم این برامدگی سفت بزرگ پشت سرش از چیه
- گرفتگی بینی
سلام جناب دکتر خداقوت ببخشید پسرم ۱۴ماه هست نزدیک به ۴روز هست موقع شیر خوردن بینیش صدایی مثل خلط داره انگار گرفته هست ولی علائم سرما نداره شاید دوتا عطسه در روز مشکل دیگه هم نداره به نظرتون چیکار کنم

