Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- معده و گوارش
س.دخترم ی هفتس دلدردداره و هیچی نمیخوره.روزاول اسهال استفراغ شد روز دوم فقط استفراغ داش.روزسوم بهتر شدولی هرزگاهی میگف دلم دردمیکنه تواین روزا هم هیچی نمیخوردروزای بعد ی قاشق غذایی ک بهش میدادم میگف دلم درد میکنه و بالامیاورد.دکتر بردم دی سیکلومین داد اما دوبار دادم و بالا آورد.طی روز چن بار میگه دلم دردمیکنه و هیچی نمیخوره.توروخدابگین چیکارکنم بچم آب شده
- سلام بچه 8ماه دارم سورفه و خش خش سینه داره اموکسی سیلین خوبه بهش بدم
- شیر پاستوریزه و سرما خوردگی
سلام پسرم ۱۵ ماه و ۱۶ روزشه هرشیرخشکی دادم وزنش و زیاد نکرد شیر پاستوریزه میخوام بدم ک سرما خورده و ابریزش داره میتونم شیر و بدم بهش یا نه؟
- واکسن
سلام خسته نباشید دیروز پسرم واکسن18ماهگی زده دو روز قبلشم استفراغ داشت ویکبار اسهال دیروز ک بردش واکسن بزنم خانمه گفت اگر از صبحه اسهال و استفراغ نداته مکلی نیست واکسنو بزن چون پسرمم از بعد از ظهر روز قبل همه چیزش خوب شده بود زدم براش اما از دیشبه افتاده روی اسهال شدید و تب داداششم ازش گرفته هرچی بهش میدم بی فایدست امروز حدود دهبار خروج داشته حالا من میخواستم ببینم اگه ببرمش دکتر اگه امپولی تجویز بشه تزریقش ضرر نداره چون واکسن زده اخه امروزم متخصصا مطبشون بستست لطفا راهنمایی کنید شب قراره ببرمش دکتر عمومی
- حالت تهوع صبحگاهی
سلام آقای دکتر برای حالت تهوع صبحگاهی دخترم یک هفته پیش ازتون پرسیدم گفتین باید آزمایش بده چه آزمایشی آقای دکتر ؟؟؟؟ من نصف قرص فاموتیدن ۲۰بهش میدم شب تا شب دیگه نمیگه حالت تهوع دارم!آیا بخاطر معدش تهوع صبحگاهیش
- ضربه
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم سه سال دارد و تحت نظر شماست. دیشب در حین دویدن و بازی کردن لبش به پایه ی مبل خورد و دچار پارگی و کمی خونریزی شد. ورم کرده و درد دارد و کمی پوستش کنده شده. نمیتونه چیزی بخوره بخاطر دردش. دکتر داروخانه ویتامین آد داد و گفت با پزشکش که جنابعالی میباشید مشورت کنیم که شما یه پماد ترمیم کننده معرفی کنید . الان تهران هستیم برای مسافرت. تا دو روز دیگر برمیگردیم رشت. یک دنیا سپاس از توجه شما
- تب وگلودرد
پسرم ۸ روز تب داره وشلوار درد سرفه های شدید دو بارم بردم دکتر سرم وصل کرده ولی تبش پایین نمیاد میشه راهنمایی کنید چیکار کنم
- بالا بودن گلبولهای سفید
سلام فردای روز تزریق واکسن یک سالگی آزمایش خون بچه را انجام دادیم تعداد گلبول های سفیدش بالاست ولی هیچ مشکل دیگه ای نداره . علتش فاصله زمانی کم بعد واکسن است یا علت دیگری داره ؟ سپاس
- التهاب واژن کودک
سلام آقای دکتر دختر من ۳سال و ۸ ماهش وقتی میبرمش حمام و با شامپو بچه آلت تناسلیشا میشورم خیلی گریه میکنه و میگه میسوزه چیکار کنم؟
- واکسن کووید مادران شیرده
با سلام و احترام من به دخترم که ۲۱ماهشه شیر میدم آیا میتونم واکسن بزنم و اینکه چه واکسنی بهتره ؟
- مقدار مصرف آزيترومايسين
مقدارمصرف آزيترومايسين ٣٠٠در كودكان
- تب کودک
سلام وقت بخیر اقای دکتر.پسرم ۵ سالشه از صبح تب داره دکترم بردم گفت هیچ عفونتی نداره احتمالا سرما خورده پس چرا تبش قطع ننیشه شربت دادم شیاف گذاشتم
- شربت برم هگزین
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ساله ورپزنش ۱۵.۵ کیلو هستش سرفه میکنه و لوزه داره برم هگزین و هانی تیم بخوره بهتره یا سیموسپان ؟
- رویشمونوزادچهارماه
سلامپسرمچهارماهوپانزدهروزداردتازگیمتوجهرویشمودرناحییهتناسلیشدهامآیااینمشکلیداردیاطبیعیاستیانیازبهآزمایشدارد
- دخترم دوسالو نیم داره وتهوغ
- سرماخردگی
سلام خسته نباشید دکتر پسرم دو روز تب کرد بعدش ابریزش گرفته الان سه روزه ابریزش داره شدید و عطسه علایم دیگه ای نداره بی اشتهاهم هست بعد دارو میخوره بالا میاره ویتامیناشو میگم اقای دکتر میتونم بهش نئوتادین بدم اگه بله چند سی سی ۱۱ماهشه ۱۱کیلو هست ممنون میشم جواب منو بدین
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر پسرمن مریضه شماست لوزه داره بینی اش همش گرفته ست داخل بینی اش غلط داره تو دماقش . اسپره میزنم سیتریزین هم میدم . چه دارویی تجویز میکنید برای چرک بینی اش . هفته قبل مطب بودم .متشکرم
- مبندازول
سلام وقت بخیر پسر ۵ ساله دارم . کمی مقعدش میخارید قرص مبندازول ۱۰۰ خریدم نحوه استفاده اش هر ده روز یک عدده ؟
- سلام خسته نباشیددخترشیش ساله ای دارم که ماهی یک بارسرودردهمراه بااستفراغ داردخیلی نگرانم دلیلش چیست
سردرددردشدیدبااستفراغ خیلی نگرانم توروخداجواب بدید
- غدد لنفاوی در گردن
پسر من ۴ساله است در گردنش یک برامدی اندازه بادام است دکتر گفت غدد لنفاوی والان ۴ماه هیچ تغییری نکرده ایا خطر ناک است

