Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۲/۵سال
مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۲/۵سال با وزن ۱۳ کیلو
- سرماخوردگی وسرفه خلط دار باتب
پسر 3سال و نیم چند روزی تب بالا قطع نمی شود سرفه خلط دار و ابریزش هم دارد.سفیکسیم و پروفن مصرف میکند. چرا تب قطع نمی شود؟؟
- سلام پسرم ۸ساله کف پاهاش همش زرد هست علت چی هست
- شیرحشک
سلام و خسته نباشید اقای دکتر بچه سه ماهه دارم شیرخشک ببلاک 1 میخوره الان چندروزه بعضی اوقات میخواد بخوره قبلش گریه میکنه یا بازی درمیاره بعد میخوره دلیلش چی میتونه باشه؟
- قرمزی مقعد
سلام آقای دکتر علت قرمزی مقعد کودک۶ ماهه چیه ؟پماد کالاندولا میزنم ولی خوب نمیشه. الرژی به پروتئین گاوی داره .
- یبوست
سلام دخترم ۱۹ماهش شیر خشک ببلاگ تقریبا ۱سال پسش دادم ک اسهال شد دکتر براش نان نوشت الان چندمیت بدجور اذیت میشه نمیتونه مدفوع کنه شیر خشک نان اینجوریش میگنه چه شیر خشکی مناسب براش لطفا راهنمایی کنید
- زخم و بخیه
سلام وقت بخیر. پسر دوساله ام موقع بازی لیز خورد و گوشه ی چشمش به گوشه میز چوبی برخورد کردزخم خیلی سطحی نیست و خیلی عمیق هم نیس. برای اینکه عفونت نکند و جای زخم نماند چ پیشنهادی دارید از چسب بخیه استفاده کنم ؟
- دختر 5سال
با سلام دخترم 5سالشه سرفه هاش خلط داره ولی یکسره نیسته نزدیک یک ماه شده دکتر گف الرژیه اسپری سالباتامول و فلوحاله 125داد وپودر سینگولار داده تا الان که هیچ اثری نداشته میشه کمکم کنید
- مصرف استامینوفن
دخترم ۳سالشه وسرماخورده،شربت ستادین دی سی بهش میدم تبش پایین نمیاد،میتونم استامینوفن هم بهش بدم؟فاصلشون چقدرباشه؟دی سی هر۸ساعت یک ونیم سی سی استفاده میکنم
- روغن ام تی سی برای کودک
سلام برای کودک دوسالو نیمه جه میزان میشه روغن ام تی سی داد؟ دکتر تجویز کرده ولی مقدارشو نگفته
- ازمایش ادرار
سلام ببخشید ازمایش ادرار کودک یک سال ونیم Appears : semi clear WBC 0-1 RBC0-1 کریستال caox:few موکوس هم few جواب ازمایش ادرار خوبه
- سرفه
سلام جناب دکتر گرامی، پسرم حدودا پنج سال و نیمه هست از پنج شنبه کمی بیحالی داشت و شب دچار تب شد شربت استامینوفن شروع کردم شش ساعته بهش میدم سرفه هم داره سیموسپان براش گرفتم 3سی سی هشت ساعته میدم ولی امروز سرفه ش زیادتر شده و این که تب و بیحالیش هم کنار شده اما همچنان خوب نشده تبش سه روز کامل نشده ممنون میشم راهنماییم کنید
- سوزش ودرد مقعد وزایده گوشتی نزدیک مقعد
دخترم دوسال ونیم هستش چند روزی هست که متوجه زایده گوشتی یک سانتی درنزدیک مقعد شدم و هنگام ادرار ودفع مدفوع همراه بادرد وخارش هست علت عفونت هست یا بواسیر ؟ البته قبل از بوجود آمدن این مشکل دخترم چند روزی تب واسهال داشت وازپوشک گرفته نشده .. باتشکر ازشما
- عفونت چرکی گلو
سلام وقت لخیر پسر7 ساله دارم الان 7 روزه درد گلو تب داشت که گلودرد چزکی روی لوزه هاش سفیدی زده دکتر بهش امپول پنی سیلین داد با کو اموکسی کلاو 325 ولی هیچ تغیر نکرده فقط تبش خوب شده بینی پسرم کلا گرفته قطره سدیم کلراید هم زده اثرنداده فنیل افرین و تسپری بینی مومتازون هم زده اثر نداده چط
- سرماخوردگی
سلام پسرم هشت ماهشه سرما خورده سینش خیلی خس خس میکنه سرفه وآبریزش بینی هم داره چه دارویی باید بهش بدم وچقدر بدم
- اسهال سبزرنگ
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر دو سال و سه ماهی دارم که امروز اسهال شده و به رنگ سبز کمرنگ است و چون الان یک هفته است از شیر گرفته ام بهش شربت کلسیم می دهم ایا امکان دارد برای شیر باشد
- شربت آنتی بیوتیک
سلام،پسرم ۶سال و ۳ماه هست،وزن ۳۴ کیلو ،سفکسیم ۱۰۰رو چقدر بدم،شربت سرماخوردگی میخوره،اسپری بودنا و اسپری دکوفن داره استفاده میکنه و شربت دکوفست ،ولی سرفه داره ،خواستم بدونم سفکسیم گرفتم ولی نمیدونم چند سی سی بدم
- وجودکتون درازمایش ادرار
سلام پسر۴ساله ام تب ۳۹ونبم داشت و شروع سرماخوردگی بود ک درازمایش ادرارکتون+زده وپزشک گفت قند داره درصورتی ک دندون بچم چندهفته است عفونت کردا واصلا جیزای شیرین نمیخوره ممکن از تب بوده یا حتما ازمایش خون واسه دیابت انجام بده؟!
- تب کودکان
سلام خسته نباشید پسر دوسال نیمه ام هر ماه چند روز تب میکنه بد خوب میشه دلیلش چیه خاهشن جواب بدید نگرانم پارسالم بخاطر عفونت بستری شد وضع مالی خوبی ندارم دوباره ببرم دکتر تروقران جواب بدید
- مالیدن پاهای کودک
با سلام کودکی ۱۷ ماهه دارم که پاهایش را به هم میمالد علت چیست؟

