Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب نکردن بعد از واکسن ها
سلام کودک ۱۸ماهه ام بعد از واکسن ها ۴و ۶و ۱۸ماهگی تب نکرد خیلی خفیف بود ایا این علامت اثر کردن واکسن هاست ؟ ۱
- ریزش مو3ساله
سلام آقای دکتر.دختر3 سالشه 13کیلووزنشه.وقتی موهاشوشونه میزنم موهاش خیلی میریزه ازشامپوفیروزهم استفاده میکنم.ممنونم
- میزان مصرف سفکسیم
سلام وقت بخیر چشمان دخترم عفونت کرده دکتر سفکسیم نوشته ولی مقدارش چیزی ننوشته ۶ سالشه باوزن ۱۹ کیلو سپاسگزارم از لطف شما
- چرک خشک کن
سلام دکترجان ببخشید برای کودک یک سال و دوماه با وزن۸۳۰۰چه نوع چرک خشک کنی خوبه؟
- قطره دایمتیکون
آیا دادن قطره دایمتیکون به نوزاد دوماهه هر ۸ ساعت نیم سی سی مجاز است؟ استفاده روزانه مشکلی ایجاد نمی کند؟
- راه نرفتن کودک
سلام. پسرم ۱۶ماهشه راه نمیره. دست به دیوار تند تند راه میره و می ایستد مدت کمی ب تنهایی ولی قدم بر نمیذاره هوشش خیلی خوبه ولی راه رفتنش با تاخیر . ب نظرتون دیر شده یا وقت هست هنوز و چیکار کنم ؟
- دومپریدون
سلام آقای دکتر من ب دخترم که ۶ماهشه دومپریدون دادم ۱هفته، برای کم شدن عوق زدنش ک تاثیری رو عوق زدن نداشت ولی استفراغ شو صفر کرد.حالا تا کی باید ادامه بدم؟ همراهش میتونم لانزو بدم؟اسید معده ش میاد بالا کف میکنه گریه میکنه باید برش دارم .شب هم سرشو میچرخونه این و اون ور بعد بیدار میشه. ببخشید طولانی شد
- سونوگرافی
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید دکتر ایا چهار بار سونوگرافی از بچه دو ساله در طول این دو سال و یک بار هم سی تی از سرش گرفتم مشکلی واسه آینده پیش نمیاد؟ نگرانم از استرس دارم داغون میشم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- من ۱۴سالمه میخ رفته کف پام الان ۴ساعته گذشته ورم کرده ودردمیکنه
- شربت
سلام شربت سیریزینو برای کودک ۳ سال ک عطسه وابریزش داره چند سی سی و هرچند ساعت ۱ بار باید بدم؟؟
- شیرخشک ببلاک AR
سلام
کودک من ۶ ماهش هست. به دلیل رفلاکس معده شیرخشک ببلاک AR میخوره. حالا میشه شیرخشکش راعوض کرد؟
ممنون
- لاغر شدن کودکان
سلام اقای دکتر دخترم چهار سالشه خیلی لاغر اشتهاش خوبه ولی هرچی میخوره سریع دفع میکنه اصلا وزن نمیگیره چکار باید بکنیم
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- سرماخوردگی
س بچم دوسال وهشت ماهشه گلودرد وسلفه وابریزش بینی هم داره دستور مصرف شربت آموکسی سیلین 125میلی به چه صورت ست وچه داروی دیگه بایدبدیم سینشم چرک داره
- تب و سرفه خلط دار
سلام پسر دو سال و هشت ماهه من پنج روز تب داشت و سرفه و خلط تبش برطرف شد ولی سرفه و خلط را همچنان داره دکتر اسپری رستانکس داده و بک شربت مولتی ویتامین و سیتریزین میخواستم مطمئن بشم این اسپری عوارض نداشته باشه
- چشم
سلام آقای دکتر قبل از همه چیز باید از شما تشکر کنم از شما بخاطر دلسوزیتان دختر ۷ ساله ای دارم از دیروز چشمش چرک میزند و امروز قرمز و متورم هم شده است چه باید بکنم ممنون از راهنمایتان
- سلام برا گرفتگی بینی کودکان قطره ناپریزول خوبه??
- یبوست
سلام دخترم ۱۹ماهش شیر خشک ببلاگ تقریبا ۱سال پسش دادم ک اسهال شد دکتر براش نان نوشت الان چندمیت بدجور اذیت میشه نمیتونه مدفوع کنه شیر خشک نان اینجوریش میگنه چه شیر خشکی مناسب براش لطفا راهنمایی کنید
- پسرم هسته هلو قورت داده چی کنم
پسرم سه سالشه هسته هلو قورت داد چی کنم بیرون بیاد
- بسته نشدن ملاج سر
دورسرپسرم بزرگه که حدود ۱۷ماهشه ملاج سرش بازه چکارکنم

