Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سر انگشتان دست دخترم تیره هسته علت از چی میباشد
سر انگشتان دست دخترم تیره شده حلت از چی میباشد
- عرق سرد …
سلام آقای دکتر پسرم سیزده ماهی دارم شب وقتی میخوابه تمام بدنش سرد میشه و بعدش عرق میکنه اونم عرق سرد علتش چی میتونه باشه ؟ بعدش وزنش هم ۸۹۰۰ هست بنظرم خیلی وزنش کمه چی کار کنم وزن بگیره .؟
- تب
سلام بچه دوسال و نیمه دارم سرماخورده و تب داره و آبریزش بینی چه دارویی بهش بدم آقای دکتر؟
- شربت سرفه..
سلام وقت بخیر بچه ۵.۵ ساله دارم سرفه های خلطی داره شربت اکسپکتورانت بهتره یا برم هکزین برای درمانش؟
- مشت
سلام اقای دکتر دخترم هشت ماهش حالت دست همیشه مشت چیزی دسش میدیم میگره ولی من چیزی برش میگرم دست براش میاره دست سفت میکنه مخواد به زور بگیر
- شربت پدیا کلد
سلام آقای دکتر شربت پدی کلد را بعد از باز کردن تا چند وقت میشه نگهداری کرد
- اطفال
سلام طریقه مصرف شربت آزیترو مایسین۲۰۰ وزن بیست کیلو سن ۶ سال
- رفلاکس
آقای دکتر من پسرم ۸ ماهو نیمه از بعد۶ ماهگی شروع کرد ب استفراغ کردن ۵ روز هر روز استفراغ میکرد بعد ی روز درمیان استفراغ میکرد الانم هفته ای یکبار استفراغ میکنه شبا نمیتونه بخابه همش وول میخوره گریه میکنه قوس میکنه کمرشو رو ب جلو وهرچی میدم بخوره عق میزنه صبا پا میشه بینیش گرفته من چ دارویی استفاده کنم رفلاکس داره پسرم؟ یا حساسیت ؟الان دو روزه ابریزش بینی شدید داره و سرفه خشک و خیلی بی قراری میکنه دقیقا مث اینکه سرما خورده چجوری میشه فهمید واقعا سرماخوردگیه یا علایم رفلاکسه ممنونم
- دن
سلام ، لطف میکنید دکتر دندانپزشک کودکان معرفی کنید ، ممنون
- رشد مناسب
سلام پسرم 11ماهه اس و8.7کیلوگرم وزنشه باقد 79،سانتیمتر.آیا رشدش خوبه خیلی نگرانم
- واکسیناسیون وسرماخوردگی
باسلام اقای دکتر خدا رو به ابروی امام حسین قسم میدم هر چی که خیر تو دنیا واخرت هست همه رو یکجا بهتون بده امثال شماها باعث افتخار این خاک وسرزمین هستید .دعای خیرم سرنماز تا ابد وابدیت پشت سرتونه.ممنون
- اشتباهی دارو دادم
سلام پسرم شش سال سه ماهشه بردمش دکتر بهش ناپروکسن 250 داد 12 ساعتی یک عدد بهش دادم بعد چهار ساعت حواسم نبود دوباره بهش دادم حتی وقت یکی دیگه از قرصهاش هم بود اونم خورد آیا مشکلی پیش میاد
- سلام خسته نباشیددخترشیش ساله ای دارم که ماهی یک بارسرودردهمراه بااستفراغ داردخیلی نگرانم دلیلش چیست
سردرددردشدیدبااستفراغ خیلی نگرانم توروخداجواب بدید
- شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم
شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم؟
- تب
سلام برای بچه با وزن ۲۱ کیلو و سن سه سال و چهار ماه در موقع تب بالا از شیاف چند باید استفاده بشه؟
- پسر
سلام پسر ۳ ساله دارم ابریزش بینی و سرفه میکنه میخوام ازیترومایسین بهش بدم چه دوزی و چه مقداری بدم
- سرماخوردگی کودک ۸ماهه
دخترم ۸ماهشه سرماخورده سینوسهاش عفونت داره سرفه خلط دار داره شدید سرفه میکنه شربت آموکسی سیلین میدم برای سرفش چکار کنم
- دل درد بچه ها
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم سه سالشه بیشتر وقتا یبوست داره بعضی وقتا هم میگه دلم درد میکنه نگرانم بچگی عسل زیاد میخورد ربطی نداره؟
- مقدار مصرف قطره باکتی ماید ۱۰
برای کودک ۳ ساله که چشمش عفوت کرده و ترشح میده طوری که از،خواب بیدار میشه کلا چشماش پر و یک چشمش ورم کرده چه مقدار قطره باکتی ماید ۱۰ استفاده کنم و هر چند ساعت
- خلط
سلام وقت بخیر پسرم ۵ سالشه لوزه داره چندوفت پیش سرما خورد و سرفه خلطی داشت و ازیترومتیسین ۲۰۰ خورد. الان هیچ مشکلی نداره فقط خلط داره و نمیتونه بیرون بریزه چه شربتی بدم خوبه ؟ کلازیترومایسین بدم ؟ یا برم هگزین؟ چون به دکتر دسترسی ندارم

