Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کمبود وزن
سلام اقای دکتر .پسرم با وزن 3850 و قد 53 به دنیا اومد در حال حاضر 15 ماه داره با وزن 10 و قد 81 .خیلی لاغر و ضعیفه .رشدش چطور بوده؟
- سلام پسرم چند روزه سرما خورده امروز میگه پاهام درد میکنه خودشم میلنگه به نظرتون باز ببرم دکتر
سلام پسرم چند روزه سرما خورده،بهش ستادین دسی و ایبوپروفین و سفکسیم میدم،از صبح امروز میگه پاهام درد میکنه ،موقع حرکت هم کمی میلنگه،به نظرتون باز ببرم دکتر؟
- ادرار زرد پررنگ
سلام وقتتون بخیر دخترم پنج سالشه و ادرارش خیلی زرد پررنگه مشکل از چیه ممنونم
- باسلام پسرم تقریبا سه ساله هست و 12 کیلو وزن دارد دوز مصرفی آزیترومایسین 200 چقدر باید باشد
باسلام پسرم نزدیک به سه سال دارد و 11کیلو وزن. اندازه مصرف آزیترومایسین 200 چقدر باید باشه. ممنونم پاسخ بدید
- ترشحات
سلامدخترم۲سالشه امروز متوجه ترشحات سفید رنگ از واژنش شدم و اینکه علامت دیگ ای ندارع ایا نشانه عفونته؟
- مقدارمصرف شربت سفکسیم برای کودکا
دخترم ۵سالشه باوزن ۱۵کیلو.دکتربراش شربت سفکسیم ۱۰۰تجویزکرده بادوز۳سی سی هر۱۲ساعت اماتبش قطع نمیشه.بنظرشمامقدارش رو درست گفتن؟
- آزمایش ادرار
سلام خسته نباشید،مقدار پروتئین در ادرار کودک دوساله و نیمه +۲باشد نشان دهنده چی هست؟ تشکر از پاسخ شما
- اسهال کودک
دختر۴ساله من اسهال داره چه قرصی بدم
- واکسن یک سالگی
نمیدونستم واکسن دارد و نزدیم ــالان یکسال پنج ماه ست چیکار کنیم
- جواب آزمایش عفونت ادراری
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم عفونت ادراری داشت که طبق دستور شما ما شربت سفکسیم رو براش شروع کردیم. دخترم یک سال و 2 ماهشه و با توجه به اینکه 9 کیلو بود شما براش هر 12 ساعت 2/5 سی سی تجویز کردین. شما خواسته بودید آزمایش رو مجدد تکرار کنیم چون سطح باکتری ادرار بالا بود. جواب آزمایش رو امروز گرفتیم. اینجا براتون مینویسم. ممنون میشم راهنمایی کنید. این شربت رو تا کی ادامه بدیم و اینکه آیا شنبه مجدد بیاریمش مطب یا نه؟ W.B.C. = many R.B.C.= 1-2 Epithelial cells: 4-6 Bacteria: many Mucus: not seen Casts: not seen Yeasts: not seen Crvstals: not seen
- تب
دخترم ۶ماهشه دندان های پایینش داره در میاد و الان از صبح تب کرده الآنم آبش رو۳۹ بردم دکتر شیاف لاکساتور داده استفاده کردم حدود نیم ساعت بعد بچه مدفوع کرد و شیاف رودی داد دوباره میشه شیاف جدید بزارم
- بوی بددهان
باسلام من یه پسرسه ساله دارم دوهفته پیش سرماخوردولی سرماخوردگیش بیشترشبیه سرماخوردگی آلرژیک بودشربت آزیترومایسین دادم بهش خوب شدولی الان یک هفته هس دهنش بوی بدی میده بامسواک زدن خوب نشددندون خراب یا لثه عفونی هم نداره فقط توخواب مدام آب دهنشا قورت میده بدنش طوریه که همینکه هواسرد بهش بخوره زود سرمامیخوره ممنون میشم راهنماییم کنین به خاطرچیه
- مصرف دارو
سلام دکترپسرمن ۱سالو۴ماهشه وشیرخودمومیخوره برای سردردشدیدپیش دکترداخلی رفتم تااومدم دارومونشون دکتربدم رفته بودن ومنشیش گفت تاچندروزدیگه نمیان وروخدادکترنحوه مصرف این داروهادوبرام میگیدوالپرات سدیم۲۰۰میلی گرم وفلوکستین۱۰چه وقت بخورمشون ممنون مشم اجرتون باخدا
- گوش درد دو
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- سلام وقت بخیر .پسرم ۵سالش هستش چند روزی هست که پشت سرهم خمیازه میکشه البته چندروزی هست زیتزومکس نئوتادین ودیفن هیدرامین کامپاند مصرف کرده.این حرکتش،منو نگران کرده ممنون میشم راهنمایی بفرفایید
- عفونت گلو
سلام و خسته نباشید پسرم سه روزه سرماخورده با علایم تب و عفونت گلو و بوی بد بدهان شروع شد دکتر بردمش گفت لوزه هاش التهاب داره نمیتونه غذا بخوره صداشم عوض شده دکتر آزیترومایسین ۲۵۰با اسپری بینی و ایبوپروفن و شربت دیفن هیدرامین داد ولی هنوز لوزه هاش التهاب دارن و صداشم تغییری نکرده اقای دکار ایا این داروها تاثیر میکنن ممنون میشم راهنمایی کنید لوزه هاش اولین باره اینجوری شده ۱۲ساله هست
- عصبی بودن فرزندم و بی اشتهایی
سلان ببخشید من فرزندم خیلی بی اشتهاست با انواع غذاها زود عصبی میشه و خیلی کم حوصله اس شربت آیروفیکس خوبه بهش بدم ؟؟ شنیدم شربت های ویتامین بلوغ زودرس میاره آیا واقعیت داره ؟
- سفکسیم۱۰۰ برای یکسال ۸کیلو چقدره؟ودیفن هیدرامین ضدسرفه روش نوشته ایا بدم یا نه و چقدر؟؟
- تجویز همزمان شیاف واستامینوفن خطری ندارد خطری
- شربت۲
سلام واحترام. پسرم ۲ سال و۸ ماهش. بدغذا وبی اشتها. برای جبران از مولتی کیندریوروویتال.وشربت فروگلوبین واستوکر استفاده میکنم. برای جبران کمبود..این سه تاشربت میگن چون بعضی ویتامیناش شبیه هم هستن دادنش خطرناک. درسته؟ازاول میدادم سه تاش وباهم. درتایم های متفاوت البته. میگن دوز ویتامیناش بالامیره آیا درسته یا یکی استفاده کنم تموم شد بعدیش...چون یکیش آهن ویکی کلسیم ویکی مولتی ویتامین..جواب داده بودین یهروزمولتیبدینی روز آهن...میشه به جای ۵ سی سی روزدرمیون صبح ۲ونیم ازمولتی وشب ۲ونیم ازیکی آهن بدم..؟

