Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گریه شدیدنوزادهفت ماهه
بچه ام هفت ماهشه یک هفته درمیون اسهال وچندشبی ک از خواب بیدار میشه وجیغ میکشه وگریه میکنه ب زور ساکتش میکنم لطفاراهنماییم کنیم ک چه کاری باید انجام بدم
- شیر نخوردن
سلام دکتر. شربت زینکم براش میدم روزی یک سی سی. فرنی هم شروع کردم. شیر خشک آمپتامیل یک یه هفته بهش دادم روزی یه بار زیاد دوست نداره ولی وقتی گشنشه مجبور میشه میخوره اسهالشم با شیر خشک برطرف میشه معدش هر دو سه روز یا یک روز در میون کار میکنه اشکال داره آیا ادامه بدم شیر خشک رو؟
- در مورد زردی نوزاد
سلام نوزاد من 8 روزه هس امروز آزمایش زردی داد 11 بود آیا نیاز به مراجعه به متخصص اطفال هس؟
- رفلاکس
سلام دکترخداقوت ایاقطره کولیکیدبرای رفلاکس نوزاده؟
- واکسن چهارماهگی
آیا با وجود سرفه بدون تب میشه واکسن چهارماهگی رو تزریق کرد
- خونریزی از بعد ختنه کردن
سلام خدمت دکتر عزیز من پسرم که 40 روز داشت به روش حلقه ختنه کردیم بعد از ختنه هیچ خونریزی نداشت ولی حدود نیم ساعت بعد خونریزی شدید داشت بلافاصله به دکتر مراجعه کردم گفتند به علت گریه زیاد یکی از مویرگهای زیر آلت پاره شده است که باید آن را سوزاند و این کار را انجام داد. حال این دغدغه ذهنی برای من و مادرش ایجاد شده که با سوزاندن آن مویرگ مشکلی اعم از مشکلات جنسی، نعوظ و ... برای آینده پسرمون بوجود نمیاد؟؟؟؟
- برای سرماخوردگی کودک ۴ماهه چه دارویی مناسب است
سلام وقت بخیر دخترم ۴ماهشه.سرفه میکنه ویک چشمش عفونت میده.سری قبل که چشمش عفونت کرده بود دکتر قطره باکتی ماید بهش داد.قطره رو هر۶ساعت یه قطره بریزم درسته؟برای سرفه هاش چه شربتی بدم؟
- ختنه
سلام آقای دکتر شما ختنه انجام میدین؟
- سلام دکتر برای اسهال دختر ۴۳روزم آزیترومایسین نوشته بدمش؟اخه آزیترومایسین مال اسهال مگ نیست
- حساسیت
سلام، نوزاد چهل روزه انگشت اضافی داشته، اونو جراحی کرده...دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده...حساسیت داده و اسهال شده...چه دارویی بجاش بدم؟ممنون
- سرفه
سلام وقت بخیر دختر چهار ماهه ای دارم مقداری سرفه میکنه بردم دکتر فقط رینوسالتین سدیم کلرید داد و اینکه گفت بدم بهش بخوره با توجه به اینکه قطره برای گرفتگی بینی هستش آیا میتوان به صورت خوراکی داد
- پرده گوش
ایاباجیغ زدن اطرافیان روی سرنوزاد پرده گوش نوزاد ممکن است که پاره شود؟یاباصدای زیاد آهنگ در مجالس؟علایمش چیست؟
- سرما خوردگی و خلط کودک
سلام آقای دکتر پسرم ۸ماهشه حدود ۱۰ روز پیش آبریزش بینی داشت همراه عطسه بعد چند روز هم خوب شد سرماخوردگی جزئی بود .الان دو روز میشه که گلوش رو چیزی مثل خلط میگیره موقع شیر خوردن خرخر میکنه و غذا خوردن هم یهو عوق میگیره .سرفه میکنه خلط داره .تماس گرفتم گفتن مسافرت هستین پسرم مریض خودتون هست نشد حضوری بیارم ولی .ممنون میشم راهنمایی کنید چه دارویی براش استفاده کنم خوب بش
- سنگ کلیه
- قی کردن چشم
سلام وقت بخیر ، پسر من از بدو تولد چشم چپش مرتب قی میکنه و کثیف میشه ، الان سه ماهش هست ، چندین بار دکتر بردم و قطره تجویز کردن ولی تاثیری نداشته ، بخصوص وقتی گریه میکنه شدت قی کردن بیشتر میشه ، لطفا راهنمایی کنین که چیکار باید بکنم ، ممنونم .
- دخترم تازه ۴ ماهش شده سرما خورده سطنش چرکیه سرفه زیاد میکنه چه شربتی بدم بهش
- آیا سی تی اسکن مغز نوزاد ضرر دارد؟
با سلام ببخشین نوزاد ۶ ماهه ای دارم که چند روز بعد تولد پرش و لرزش دست و پا داشت حدود ۱۰ روزیگیش اورژانسی بردم بیمارستان که تشخیص اشتباه احتمال تشنج دادن و ۳ روز بستری کردن و سی تس اسکن ریه و مغز و اکوقلب ازش گرفتن و کلی آزمایشات دیگه که خداروشکر سالم بود بعد اون بردم متخصص اطفال که گفتن طبیعیه و رفع میشه خداروشکر دیگه اون حرکاتو نداره حالا آقای دکتر من نگران اون سی تی اسکنا شدم میگن خدای نکرده در آینده سرطانزاس چون نوزاد بوده خیلی نگرانم آیا واقعا همچین حرفایی درسته؟
- عرق کردن ..
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یازده ماهشه وقتی میخوابه تمام بدنش سرده و عرق میکنه بهش قطره ویتامین و آهن هم میدم علتش چی هست ؟
- دندان
سلام آقاي دكتر دخترم ٨ ماهست دوتا دندون پايين و ب تازگي دوتا دندون ديگه بالا درآورده و چند روزي ميشه دندوناشو بهم ميكشه و فكشو مياره جلو آيا دوباره داره دندون درمياره علت چيست و غذا هم نميخوره اصلا فقط شير خودمو روزي ٨ بار ميخوره ممنون ميشم راهنماييم كنيد با تشكر
- ریزش مو
سلام. دختر ۴ ماه و ۷ روزه ام از زمان تولد موهای سرزش کم پشت و نازک بود و جدیدا خیلی زیاد موهای سرزش میریزه و رشد هم تا به حال نکرده آیا مشکلی هست ؟

