Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خشکی مقعد
سلام و عرض ادب نوزاد سه ماه من از حدود دوماه پیش جوشهای ریزی جلوی مقعد دارد که برجسته و خشک هستند لطفا راهنمایی بفرمایید
- تغذیه نوزاد
سلام .ببخشید نوزادم چهار ماه ودو هفته دارد .وزن تولدش 2900و وزن فعلی اش 6 کیلو است واز شیر خودم تعذیه می کند ..دایم تمایل به خوردن غذا دارد و دستانش راهم زیاد می خورد .ایا می توانم غذای کمکی را برایش شروع کنم ؟از کی ؟؟چه چیزی به اوبدهم ؟؟
- خس خس سینه
سلام بچه ی من پنج ماهشه سینش خس خس نداره ولی مثل ذوق کردن صدا میده ایا دود سیگار براش ضرر داره
- شیر خوردن نوزاد
نوزاد چهل روزه من شب ها ب محض خوردن شیر من گریه می کنه و خودشو جمع می کنه....وقتی کمرشو مالش می دم آروم تر میشه وزن گیریش خوبه ...نمی دونم مشکلش چیه
- دهن
سلام اقای دکتر دخترم چهارماهشه اب دهنش میره زبونش هم قرمز شده بردم دکتر گفت حتما به چیزی حساسیت داره خوب شده بود الان بازم دهنش کلا یرمز شده جای نگرانی داره
- ژل برای درآوردن دندان
سلام آقای دکتر ژل برای جلوگیری از درد ک به لثه ی نوزاد میمالن برای فاویسم ضرر داره؟
- نوزادده ماهم مدفوع خودشوخرده
نوزادده ماهم مدفوع خودشوخرده
- دندان
سلام دخترم داره دندون در میاره خیلی داره اذیت میشه برا تسکین خارش لثش شما چی پیشنهاد میکنید
- ستادین و تب کودک
سلام و عرض ادب آیا ستادین دی سی برای تب نوزاد دوساله که احتمالا بر اثر سرماخوردگی ایجاد شده فایده دارد ؟
- استفراغ نوزاد۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه ام از دیشب هرچه شیر میخوره استفراغ میکنه تب نداشت اما الان یه مختصر تب هم داره اما قبا استفراغ سرما خوردگی داشت ایا استفراغ میتونه از سرما خوردگی باشه؟؟
- دماغ کیپی
سلام آقای دکتر دخترم ۵۰روزشه دماغشذکیپه گفتن روغن بنفشه خوبه یک قطره ریختم تو دماغشش مشکلی نیست
- سلام اقایی دکتر فرزندم از بعد واکسن دوماهگی دیگه تو بیداری شیر نخورد و دائم باید تو خواب شیر بخوره تو بیداری زیر سینه گریه میکنه و کمرش رو بلند میکنه که نخوره گاهی شیر میاد تو گلوش موقع اروغ زدن و حالت ادمس میجوعه دهنش رو ولی اصلا بالا نمیاره دکتر بردمگفت رفلکس پنهان داره ولی دارو نداد فقط دایمیتیکون داد الان نوزادم پنج ماه و بیست روزشه و همچنان تو خواب باید شیر بخوره ایا راه حلی هست کمک کنه تو بیداری شیر بخوره
- بیماری نوزاد
ایاشربت گریپمیکسچر رومیشه برای رفع کولیک وشکم درد به نوزاد ۲۳روزه داد؟روی جعبه شربت نوشته برای زیریک ماه توصیه نمیشه
- نگاه کردن نوزاد به تلویزیون
سلام. نوزاد من ۴ ماه و ۴ روزه است. میخواستم بدونم تلویزیون نگاه کردن برایش مشکلی ایجاد میکند اگه برنامه کودک نگاه کنه چی میشه آقای دکتر؟
- تقویت سیستم ایمنی کودک
سلام آقای دکتر برا تقویت سیستم ایمنی کودک یک ساله چه دارویی شما پیشنهاد میدید
- پسرم بعد تب دونه های قرمز زده و جاش زخم شده
- دفع
با سلام خدمت آقای دکتر میخواستم بدانم میزان دفع کودک زیر ماه چندبار در روز است و استفراغ شیر نشانه هنگام شیر خوردن طبیعی است
- سرماخوردگی
سلام نوزادم دوماهشه سرما خورده میتونم بهش ستادین دی(استامنیفن.دیفن هیدرامین.)بدم یا چقد بدم
- سرماخوردگی نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید بچه من دیشب تا ۶ صبح بیدار بود و بعضی وقت تا بیش از حد گریه میکرد از امروز ساعت ۱۲ که از خواب بیدار شد گلوش انگار گرفته باشه اینجوریه میخواستم بدونم مریض شده یا گلوش بر اثر گریه اینجوری شده.علایمی دیگه ای هم مثل ابریزش بینی و تب هم نداره باتشکر تبشم گرفتم رو ۳۵ در جه بود
- میزان مصرف شیرخشک
سلام اقای دکتر . نوزاد چهارماه تمام دارم . شیر خشک میخوره. در عرض بیست وچهار ساعت بیست الی بیست و سه پیمانه شیر میخوره .وزنشم هفت کیلو هست. اونجوری که من میدونم میگن به ازای هر کیلو وزن بدن نوزاد باید پنج پیمانه در ۲۴ ساعت مصرف کنه این یعنی الان باید نوزاد من ۳۵ پیمانه مصرف کنه که بیست پیمانه مصرف میکنه. ایا مشکلی هست؟ به پروتیین گاوی حساس هست و آپتامیل پپتی یک میخوره

