Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- در مورد نوزاد
نوزاد سه ماهم مدفوعش آبکی شده
- دل درد
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم دلش درد میگیره گرمیچرخارجی بدم چقدر بهش بدم ممنون میشم پاسخ بدید
- قورت دادن هسته زغال اخته
سلام بچم یه سالو نیمشه هسته زعال اخته قورت داده چی کار کنم
- واکسن چهار ماهگی
سلام اقای دکتر برای نوزاد فاویسمی که واکسن چهارماهگی زده برای پایین آوردن تب بالای ۳۸ درجه میشه از شیاف استامینوفن استفاده کرد؟ و مقدار شیاف رو هم میخواستم بدونم. مننون میشم
- شیاف
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم آمپول۴ماهگی داره استامینوفن نمیخوره استفراغ می کنه اشکالی نداره شیاف استفاده کنه ممنون
- سرفه نوزاد ۳ ماهه
سلام آقای دکتر من مادر نوزاد ۳ ماهه هستم که سرفه خشک یا گاهی چرکی داره اینجا امکانات کمه دکتر خوب با استعدادی هم نیس که ببرمش میتونین دارو براش تجویز کنین
- کولیک نوزاد
آیا شربت گرم چل برای نوزاد دو ماهه خوبه
- بینیش گرفته
نوزاد سه ماهه دارم دستشو همش میخوره سینشم صدای خر خر میده موقع شیر خوردن همش سینو رو میگیره باز ول میکنه باز میگیره
- شیر خشک مناسب برای کولیک و رفلاکس
سلام دکترجان خوبی دختری دارم ۲ماه و۵ روز کولیک ورفلکس شدید داره الان آپتامیل ۱ استفاده میکنه چه شیرخشکی براش مناسبه ؟sma1 خوبه یا نانو....؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر جه جوری متوجه بشم نوزادم سرما خورده ؟واینکه باید خدمتتون بیارم؟
- اگزما
سلام جناب دکتر پای پسرم حدود چند سانتی میشه که خشک و دورش قرمز شده گفتند آد بزن زدم خوب نشده لطفا راهنماییم کنید اگه میشه عکس بفرستم ببینید نوزادم 5 ماهشه 2 ماهی میشه اینجوری شده
- قطره آهن و مولتی ویتامین
با سلام خدمت دکتر گرامی آقای دکتر ایا نوزاد من که از بدو تولد تاکنون که تازه وارد هفت ماهگی شده قطره ی اد استفاده میکرده الان هم که وارد هفت ماهگی شده میتواند اد به اضافه ی قطره ی آهن را بخورد یا حتما باید مولتی ویتامین با آهن را بخورد چون به محض استفاده از مولتی ویتامین واهن استفراغ میکند
- برفک دهان نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۸ ماهشه دهنش برفک میزنه بردم دکتر سه تا شربت نیستاتین دادن خوب نشده چه کار کنم
- دور سر نوزاد پسر ۶ ماهه
با سلام موقع تولد دور سر ۳۴ بود و الان که ۶ ماهش هست ۴۶ و قد ۷۳و وزن ۸و ۵۰۰ گرم ایا دور سرش نرمال؟ ممنونم
- آب
سلام آقای دکتر از چند ماهگی باید اب لوله بدیم و آب رو نجوشونیم؟ماست رو چند ماهگی میدن؟
- مدفوع
نوزادم مدفوع لگه خونی وجود داره وشبها وروزها خیلی صدا میده دوماه داره
- مدفوع نوزاد
باسلام وخسته نباشید. یه نوزاد ۲۰ روزه دارم که چندروز اول زردی داشت ولی برطرف شد . از بدو تولد شیرخشک نان 1و شیرخودمو بهش میدم ولی چندروزیه که یه روز مدفوع نمیکنه یه روز مدفوعش آبکیه شبیه ادراره اونم یکی دوبار فقط وهنوز قطره ی زردی هم بهش میدم ممکنه مشکل از شیرش باشه اخه شیرخودمو که میخورد مدفوع میکرد ولی آبکیه شل نیست ولی شیرخشک که میخوره مدفوع نمیکنه
- قطره چکان
سلام ببخشید اقای دکتر یک سی سی یک قطره چکان میشه ؟ یعنی ۲۵قطره؟
- سلام اقای دکتردخترم 57روزشه وقتی به دنیااومددورسرش 34بودالان دورسرش شده 40ایامشکلی داره.
- کولیک
سلام آقای دکتر نوزاد پسر من نزدیک به شش ماهه و کولیک داره اما خوب نشده هر شب بی تابی میکنه کولیکز و روتلفور و دایمیتیکون و حتی پدی لاکت رو امتحان کردیم از بیست روزگی اما هنوز خوب نشده در ضمن فاویسم هم داره ... شما چه دارویی رو صلاح میدونین؟؟؟

