Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم۱۸ماهشه الان حدود۸ماهه ک یبوست شدید داره هرچ دکتربردیم دارودادیم خوب نمیشه تیروییدش هم خوبه توروخدا بگین چ دارویی از همش قویتره ک بخرم خیلی دردمیکشه بزور شیاف دستشویی میکنه
- تعریق و بازی کردن غیرطبیعی کودکم با پا
سلام دختری هفت ساله دارم که از همان شش ماهگی حرکاتی انجام میدهد که همیشه باعث نگرانی ما و اذیت شدندخودش میشود او پاهایش رو خشک میکند بدون اینکه زانویش بشکند و ساعت ها پای خود را بازی میدهد تا خوابش ببرد حتی پاهایش درد میگیرد ولی نمیتواند به کارش پایان دهد و کاملا خیس عرق میشود شروع کار با خودش است ولی پایانش با خودش نیست این چه بیماری است و باید چکارکنم
- صورت نوزاد
با سلام
من نوزاد دوماهو نیمه ای دارم.
وقتی از روبه رو به صورتش نگاه میکنم چشم سمت راستش کوچیکتر از چپ هستش و ابروهای بالا پایینی داره.
می خواستم ببینم این شکل درست میشه یا باید اقدامات خاصی انجام بدم. تو سوال قبلی فرمودید باید معاینه شود می خواستم بپرسم تو این جور مواقعدامکان درست شدن بعد از چند ماه وجود دارد؟ - دوز مصرف شربت فارمنتین ۶۴۳
سلام اقای دکتر دخترم سرفه های شدید داره با غلط زیاد دکتر گفت احتمالا سینوس هاش هم عفونت داره دخترم ۸ سالشه با وزن ۳۶ کیلو دکتر بهش شربت فارمنتین ۶۴۳ داده هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی با توحه به وزن دخترم به نظر شما ۵ سی سی کم نیست؟ من فکر می کنم ۱۰ سی سی با توجه به وزنش معقول تر هست
- سوراخ کردن گوش
سلام ببخشید چه زمانی مناسب گوش نوزادو سوراخ کنیم دخترم ۳ ماهو ۱ هفته شده میترسم دیر بشه بزرگتر بشه اذییت بشه
- گرفتگی بینی کودک
سلام ببخشید پسر من ۱۰ماهشه سرماخورده بینیش کیپ شده نمیتونه قشنگ شیر بخوره چکار کنم ک زودتر باز بشه؟
- آپتامیل پپتی جونیور
آقای دکتر امیدوارم که هر چه از خدا میخواهید بهتون بده بعد هشت ماه به تشخیص شما که به خاطر التهاب روده گلپروکتین 132 بود دخترم فرمودین شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور استفاده کنه خیلی بهتره .
- غذا
سلام اقای دکتر ،،،میتونم به نوزاد 9 ماهه ام ،،زرده تخم مرغ اصلا ندم ؟؟؟ با هر چیزی درست کردم اصلا زرده تخم مرغ نمیخوره ( بالا میاره ) ،ممنونم از لطف شما !
- اختلال خواب نوزاد ۷ ماهه
سلام.نوزاد پسرم که ۷ ماه و ۲ روزه هست شبها راحت نمیخوابید که گاها هر ۲۰ یا ۳۰ دقیقه بیدار میشد الان نزدیک یه ماهه شدیدتر شده و اصلا خواب راحت و عمیق نداره .کامل چند بار تا صبح بیدار میشه .موقع خواب وقتی که هوا تاریک میشه با اینکه شدیدا خوابش میاد به شدت مقاومت میکنه.چیکار کنیم.خیلی نگرانم دکترش میگه طبیعیه ولی خسته شدیم واقعا .چون خواب کافی نداره طول روز هم نا آروم میشه و جنب و جوش و گریه اش زیاد میشه .خواهشا راهنمایی بفرمایید آقای دکتر
- دخترمن۳سالشه ۳روزتب داره همش استامینوفن میدم بهش باشیاف خوبه نمیشه
- نفس بچه
سلام خوب هستین یک ماهه پسرمو ختنه کردم الان سر التش یکم بنفشه معمولیه؟
- سلام اقای دکتر دخترم الان هشت ماهه هستش وقتی شیر میخوره درست پایین نمیکنه همش گریه میکنه و پاهاش رو به هم میماله وزیر گردنش هم دونه های ریز بیرون ریخته مشکلش چیه
- عطسه
سلام دکترجان خداقوت پسرم دوساله امروز تک تک عطسه میکنه سرما خورده؟؟یا شربت سیتریزین بدم بهش
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر دخترم 4ماهشه 10روز پیش سرفه و گرفتگی بینی داشت دکتر بهش آزیترومایسین100 و اسپری بینی دادولی هنوز بهتر نشده،باز بردیم دکتر قطره پلارژین،اسپری بینی،وشربت سفیکسیم داد به نظر شما این داروها رو بدم خوبه یا داروی دیگه ای
- سلام کودک یکساله دارم که اسهال بلغمی بارگه خونی گاهی دارد.آزمایش مدفوعش ۶تا۸تاگلبول سفیدنشون داده درمانش چیه
- گرمی
صورت گردن نوزاد یک ماه ام گرمی جوش های قرمز ریخته چ پماد بزنمش خوب بشه
- تغذیه
سلام جناب اقای دکتر وقت بخیر. پسرم دوسال و یک ماه دارد. با شیر خشک تغذیه میشود و شیر پاستوریزه نمیخورد . اقای دکتر تا چه سنی اجازه دارم که بهش شیرخشک بدم؟ تا چه سنی ضرر ندارد خوردن شیر خشک؟ یک دنیا سپاس از وقتی که در اختیار ما میگذارید
- کودکم قوز میشینه
سلام پسرم ده ماهشه موقعه نشستن کمرشوقوزمیگیره خیلی هم لاغره وزن موقع تولددوکیلووهفصدگرم بوده الآن ده ماهشه هفت کیلو وسیصدگرمه لطفا راهنماییم کنید
- استفراغ ودل درد
دخترم دل درد واستف اغذداره میتونم قبل از غذا شربت اندامین بهش بدم وچه مقدار؟
- خوردن تخم مرغ
سلام دکتر دختر ۲۳ ماهه ای دارم روزی یک عدد تخم مرغ میخوره یا نیمرو یا املت یا آبپز آیا مشکلی نداره ضرر نکنه؟؟؟

