Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دل درد نوزاد
اقای دکتر پیرو سوال قبلیم در مورد دل درد شدید نوزاد بیست روزه مه گفتین بهتره از شربت گریپ واتر بعد یک ماهگی استفاده بشه. خواستم بدونم برای دل درد نوزاد بیست روزه چه دارویی بهش بدم چون دلپیچه هاش شدیده و حتی نمیتونه یه ربع بخوابه
- علت گره بودن یا توده سفتی در سنه نوزاد دختر
- امپول دو ماهگی
سلام دخترم دو ماهشه وزنش پنج کیلو وصد هستش بعد از زدن واکسن دو ماهگی اول جای واکسن کبود سفت و بعد هم قرمز و آبسه زد دکتر بهش سفالکسین داده الان یک روزه داره استفاده میکنه ولی تغییری نکرده الان شش روز از زدن واکسن میگذره تب نداره پاهاشم حرکت میده ایا مشکلی هست.باید چیکار کنم خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید
- گرفتگی بینی
سلام نوزاد بیست روزه دارم ازدیشب هرچی شیر میخوره بالا میاره وحالت تهوع داره گرفتگی بینی نداره ولی نمیتونه راحت ازبینی نفس بکشه لطفا راهنمایی کنید چکار کنم
- اس امپرازول
سلام. پسر من دوماهه . پنج کیلو. رفلاکس شدید داره. دکتر عمومی در مرکز بهداشت بهش اس امپرازول داده. گفت ساشه امپرازول ده رو نصفشو صبح بدم نصفشو شب. ایا این مقدار زیاد نیست واسش؟
- رشد نوزاد
دخترکم چهار ماهه و دو هفته است و نمیتواند چیزی را با دست بگیرد و در ضمن غان و غون هم نمیکند آیا نشان دهنده کدام مشکل است؟؟
- احتناق بینی
سلام فرزند من سه ماهه است تازگیا نمیدونم سرماخورده یانه. ابریزش بینی نداره ولی گاهی سرفه وعطسه میکنه. موقع نفس کشیدن مخصوصا زمانی که از خواب بیدارمیشه آدم فکر میکنه بینینش تاته پره چون صداداره. ولی جلوی بینی چیزی دیده نمیشه بااین حال من با اسپری ببینی و پوآر تا میتونم تمیزش میکنم ولی ته بینی هستش بیرون نمیاد چندبارهم زخم کردم دماغ بچه رو. به نظرتون باید ببرمش دکتر. احتمال داره ته بینیش مشکل داشته باشه. البته باامروز نزدیک دویاهفته است اینطوری شده. دراینکه بینیش پره ازچرکه شک ندارم ولی چرادیده نمیشه که بتونم تمیزش کنم
- پیوست تنگی نفس دختر نوزاد ۸ ماهه
آقای دکتر فراموش کردم بگم دماغشم خیلی می خوارونه از تولد تا الان همش گوشاش میکشه دوبار بردم گفتن عفونت نداره.جدیدا یک چشمشم میخوارونه.اینم بگم ماه هشت و ۳ بارداری کرونا مبتلا بودم و بستری بودم به اون ربط داره؟
- قفسه سینه نوزاد دوماهه
نوزادم دوماهشه عکس از قفسه سینش گرفتم سمت پایین نزدیک به شکمش و پایینتر سیاه ماننده معمولیه؟
- تغییر شیر خشک
سلام. برا ریفلاکس بچم ببلاک ای ار میدم اما دستشویی بزرگش زیاد شده و وطنم کم کرده بود در روز ۵ دارم دستشویی میکنه چیکار کنم دکتر
- اسهال بچه ۷ ماهه
حدود یک ماه است ک بچه مدفوع سبز و ابکی دارد شربت متروندازول داده شده ب مدت سه روز ولی دوباره این جوریه چیکار کنم
- نخوردن غذای کمکی
سلام اقای دکتروقت بخیر دخترم ۸ماهشه غذای کمکی اصن نمیخوره هرروشی امتحان کردم ولی ی قاشق میخوره دیگ نمیخوره اوق میزنه بالانمیاره ولی تهوبهش دست میده انگار فقط سرلاک میخورد ک اونم یبوست میاورد قط کردم دیگ هیچی نمیخوره فقط شیرخشک خوب میخوره چیکارباید کنم؟
- وجود خون در ادرار نوزاد سه روزه
سلام اقای دکتر تو ادرار نوزاد پسر سه روزه خون دیده شده علتش چیه؟ رنگخون قرمزه
- مدفوع
سلام نوزادم ۵۰روزش شیر خشک آپتیمال پی دی اف میخورد دو روز پیش خرخر بینیش زیاد شد شیر نمیتونست بخوره پس میزد با اینکه گرسنش بود.دکترش پودر اسومراز و ببلاک ای ار تجویز کرد ولی دو روز مدفوع زرد چرب مثل کاچی زیاد داره تقریبی هر دوساعت ...شیر هم هر سه ساعت بهش میدم آروغ میگیرم زیر سرش بالا بردم نگرانیم بابت دفعات زیاد مدفوع خرخر بینیش که خواب ازش گرفته
- مدفوع نوزاد
باسلام نوزادی دارم که ۲ ماهست چندروزه که مدفوعشم زرد رنگ ولی چرب هستش وهم شیر خودمو میخوره هم ۳ وعده شیرخشک،علت مدفوع چربش چی میتونه باشه آیا خطرناکه
- پنیرک
سلام و خسته نباشیداقای دکتر نوزادم 16 روزشه شیر خشک هرسه ساعت 60 سی سی میخوره و مابینش هم اکثرا شیر مادر میخوره الان یکی دوروزه بعضی وقتها در طول روز یه بار تا دوبار به اندازه خیلی کوچولو پنیرک میاره اشکال نداره؟البته خیلی کم و کوچیکه . شربت دل درد هم از امروز بهش دادم. درضمن تو خونه یه بلوز آستین بلند و باشلوارمیپوشونمش خوبه
- سرفه و عطسه نوزاد۱۵روزه
نوزاد۱۵روزه دارم سرفه و عطسه میکنه ولی خیلی کم وقتی سرفه میکنه انگار خلط داره بنظر شما چیکار کنم.!
- سرما خورده گی
سلام آقای دکتربچم سرفه میکنه و سرفه هاش پی در پی هست.چهار ماهشه تب نداره الان باید چیکار کنم
- سلام دخترم ۱۴ماهشه سرفه های خلطی داره،انگشت داخل گوشش میکنه
امروز دخترم یهو افتاد ب سرفه خلطی ،انگشت داخل گوشش میکنه،بیقراره توخواب،سرفه میکنه ک اوق میزنه
- اسهال نوزاد
سلام. خسته نباشیدمن دخترم 55 روزشه.بعد از چهل روزش وقتی ک مدفوع میکرد خیلی بو میداد بعد ک پیش دکتر بردم بهش قطره کولیکز و میکسیچر داد ولی باز هم خوب نشد تا چند روز بعدش ک مدفوعش خیلی شل شد و دوباره پیش یه دکتر دیگه بردم و ایشون شیر منو قطع کردن و دوتا شیر نان اچ آ و ببلاک رو گفتن تا چهارده روز بهشون بدم.الان بعد از یک هفته خیلی تغییر نکرده حالش. هم قطره پدیلاکت بهش میدم هم گریپ میکسیچرو هم کولیکز خیلی نگرانم .هم میترسم شیر خودم خشک شه و هم این ک حال بچم خوب نشه. میشه راهنمایی کنید

