Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی صدا نوزاد بدون علائم سرما خوردگی
پسرم صداش گرفته صداش در نمیاد .مثل جیغ میمونه .علائم دیگه ایی نداره .۲ روز پیش بردم دکتر سینه رو گوش داد گفت موردی نداره خوبه اما امروز بدتر شده .فاویسم داره چه دارویی استفاده کنم خوب بشه
- سرماخوردگی
پیر ۶ ماهه ام شربت لیسکانتین(هر ۱۲ ساعت ۳/۵سی سی ) مصرف میکند. الان سرماخوردگی دارد چ دارویی و ب چ میزان بهش بدم؟
- مصرف سفیکسیم100
شربت سفیکسیم 100هر چند ساعت وچه مقدار برای بچه 5,ساله باید مصرف کرد
- فاویسم
دخترم مشکوک به فاویسم هست دادن قطره استامینوفن برای واکسن دو ماهگیش ضرر داره یا خیر ؟
- سلام .ببخشید نوزاد ۶ماهه پسر داریم.شروع کردیم به دادن لعاب برنج وحریره ولی متاسفانه هر روز که میخورد بیش اندازه بی تابی میکند…..دلیلش چیست؟و جایگزین آن چه به او بدهیم؟
- شیردهی
سلام و وقت بخیر. نوزاد ده ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره. اما به خیلی چیزای دیگه مثل انگور و هلو و بادام و تخم مرغ و... هم آلرژی داره. در حال حاضر هم شیر خودمو شبها و شیرخشک آپتامیل پپتی ۲ رو روزها بهش میدم. میتونم دیگه شیر خودمو قطع کنم؟ چون هر وقت با خوردن یچیز جدیدی از طرف من داره آلرژی میشه و اذیت میشه.
- اگزمل
پسرم ۵ماهش هست اگزما داره صورتش خیلی خارش داره میشه از پاماد بتامتازون استفاده کرد
- بهترین داروی سرماخوردگی نوزادان چیست؟
- کمبود وزن
سلام خسته نباشیداقای دکتردخترمن باوزن 3100به دنیااومده الا4ماه و4روزه وزنش 5.5کیلواست شیرم کم نمبخوره شیرخشک بیومیل پلاسوبهش میدم خواهش میکنم کمکم کنید
- اس
- اسهال نوزاد
سلام اقای دکتر وقت شریف شما بخیر. اقای دکتر من نوزاد بیست روزه دارم. هم شیر مادر و هم شیر خشک نان ۱ میخوره. فقط دو روز مدفوع زرد داشت و همیشه مدفوع سبز رنگ داره الان. و مانند اسهال. آقای دکتر چرا دیگه رنگ مدفوع پسرم زرد نیست و همیشه سبز هست؟ آیا باید شیر خشکش رو عوض کنم؟ چه شیر خشکی بگیرم. لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر فراوان
- آب سیب
با سلام. بچه یکساله تب دارد آب سیب طبیعی برایش خوب است؟
- ویتامین د۳
سلام آقای دکتر من هر دو ماه یک قرص ژله ای ویتامین د۳که ۵۰۰۰۰ هست رو به دختر ۷ سالم میدم الان دارم بهش سانستول زینک پلاس میدم که توش ویتامین د۳ به مقدار ۴۰۰ است اشکال داره یا نداره؟
- مدفوع
سلام خسته نباشید نوزاد چهار ماهو نیم پسر فاویسم دارد چند وقتی هست دانه های زیر سیاه توی مدفوع میبینم شیر خشک ببلاک ۲ رو تازگی شروع کرده بودم که خودتون گفتید اگه خوب نشد تغیر شیر خشک بده شیر خشکشو عوض کردم گیگوز دادم که اسهال گرفت دوباره ببلاک دو دادم الان دو باره دانه های سیاهو میبینم چه مارک شیر خشکی خوبه ابا خطر ناکه ؟
- شزبت آموکسی سلین
سلام خسته نباشید دخترم دو ماهش است متخصص کودکان بردم ازش آزمایش ادرار و سنوگرافی گرفتن خدا را شکر هیچ مشکلی نداشت تمام آزمایش هایش تمام است ولی سه روز است که سرفه میکند فکر کنم سرما خورده آموکسی سیلین برایش بدهم ضرر ندارد ؟
- اسهال
آقای دکتر من یه کودک 15 ماه دارم وچند وقته اسهال زرد آبکی بدبو داره دکتر هم میبرم خوب میشه بعد دوباره اسهال میکنه یعنی چه علتش چیه با تشکر
- فاویسم
سلام دکتر دخترم تحت نظر شماس فردا باید واکسن چهار ماهگیشو بزنه فاویسم داره قطره آستامینوفن و توی نت خودم نوشته براشون ضرر داره ولی من بهش دادم 2ماهگیش الان8100 بهش بازم استامیفون بدم؟
- اسهال نوزاد سه ماهه
باسلام دختره ماهه دارم شیر خشک میخوره هر بار بعداز خوردن شیر خشک سریع مدفوع میکنه مدفوعش زرد رنگ و معمولی آیا اسهال داره چون دقیقا همون لحظه تموم شدن شیر خوردن مدفوعش شروع میشه
- یبوست کودک ۳ ماه و ۱۰ روز
سلام آقای دکتر.پسر من ۱۰ روزی یک بار شکمش کار میکنه و اونم با کمک و ماساژ خودم .شیر خشک سوپرامیل روزی یک بار میدم .قطره پدی لاکت دادم بدتر شده دیشب تا حالا هم شربت گریمیچر دادم
- تب
سلام اقای دکتر پسر من ۳سال نیمشه الان دوروزه تب میکنه فقط چیکارکنم بهش فقط استامینوفن بدم؟

