Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام دخترم 2سال و2ماه داره.الان چند وقته هرروز ،روزی یبار مدفوع میکنه ولی مدفوعش تکه تکه میاد آخراش.مثل گوسفند.نمیدونم حالا یبوسته یا دلیل دیگه ای داره.بعد دخترم شیرخشک میخوره.وشربت زینک سولفات ایرانیم میخوره.میتونه از اون باشه؟
- بیماری امیکرون وسرفه ی شدید
دختر چند روز پیش بیمار شده بود الان کل بینی و گلوش گرفته شدید هم سرفه میکنه بردم دکتر آموکسی سیلین نوشت واسش و چیز دیگه نه چیکار کنم
- میزان مصرف سفکسیم۱۰۰ برای کودک چهار ساله با وزن ۱۶ کیلو
سلام دخترم تب بالا داشت دکتر براش آزیترو نوشت پنج روز خورد تبش قطع شد ولی سرفه و گرفتگی بینیش ادامه داشت و دو روز بعد از تمام شدن دارو سر درد و گرفتگی گوش داره دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده براش میخواستم ببینم داروی مناسبیه و اینکه چند روز و هر روز چند سی سی باید بخوره
- آپنه خواب
با سلام خدمت اقای دکتر پسرم ۶ سالو ۹ماهه است و پارسال متوجه شدیم به خاطر سرماخوردگی و تب مکرر بزرگی لوزه سوم داره. پارسال هربار سرما میخورد توی خواب مدام جابه جا میشد و نفسش قطع و از دوباره نفس میکشید و کف توی دهانش جمع میشد و تنفس سختی داشت هی باید پنجره رو باز میزاشتیم هوای تازه بیاد تو اتاق یا پماد ویکس جلوی بینیش میگرفتم که راحت نفس بکشه دکترش گفت از پارسال بهتره و مشکل لوزه اش کم شده و نیاز به عمل نیست . توی ۲ماه گذشته سه بار مریض شد و تب کرد و سرفه شدید داشت پیش دکتر عمومی بردیم گفت الرژی شدید داره و با داروی نیوتادین و ایروکاست سرفه ها رفع شده . الان باز هفته ای است که شدیدا خوابش بد شده مدام تنفس قطع میشه دوباره نفس میکشه توی دهنش حباب جمع میشه دور دهنش خشک میشه و بوی بد دهان موقع صبح داره توی خواب مدام به بینی اش دست میزند خرپف میکنه به زور نفس میکشه . وسط خواب بعضی اوقات تنفس بهتر و آرام میشه. راهنماییم کنید برای این آپنه خواب چیکار کنیم پیش چه دکتری بریم ریه بریم یا همان درمان دکتر قلعه باغی لوزه اش که گفته شستشو بینی با سرم نمکی و قطره گیاهی داخل بینی؟ توی رشت پیش کدام دکتر بریم که مشکل پسرم حل بشه خیلی اذیت میشه. کمک کنید ممنون باید زمانی که برای سوالات ما میزارید تشکر فراوان از زحمت شما .
- سلام خیلی خس خس شدید داره کودک 1.5 ساله بطوری که شب نمیتونه بخوابه بیشتر آبریز داره تا چرک ولی دکتر بردمش میگه سینگ لار بده چرک خشک کن نداده موندم اگه الان ببینه شاید سفالکسینم بده الان یه پودر پلمپ از نوزادیش دارم بدم سه روز بش همزمان با داروهای قبلیش
- میزان مصرف سفکسین ۱۰۰ برای بچه ۲ ساله با وزن ۱۱ کیلوچقدره
- مدفوع چرب
سلام و خسته نباشید دخترم چهار سال و ۵ماه داره حدود یک ماه میشه مدفوعش بوی تندی داره و سفته. وقتی دخترم رو میشورم ناحیه مقعدش کاملا چربه. اما سه روز پیش مدفوعش خیلی چربتر از قبل بود و من چیزی شبیه روغن نارنجی رنگ رو همراه با مدفوعش دیدم.ک فرداش هم تکرار شد. در حال حاضر علائم دیگه نداره.اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشم.درحال حاضر با وجود کرونا میترسم ببرمش دکتر. ضمنا دخترم در طول چند ماه گذشته،گاهی صبح ک از خواب بیدار میشه میگه دلم درد میکنه و بالامیاره و یکی دو روز تب میکنه و بعد خوب میشه.معمولا دوماه یکبار اینجور میشه.دلیلش چیه. امسال چندین بار ازمایش ادرار مدفوع و خون داده و مشکلی نداشته. متشکر از لطف همیشگی تون.
- سرماخوردگی کودک
سلام دکتر جان خداقوت ببخشید من خودم سرما خوردم دیشب سرم زدم امروز صبح پسرم که ۱۴ماه هست تب داره سرفه خشک میکنه لج داره دستور شما چیه نیاز به مراجعه هست؟؟
- نتیجه آزمایش مدفوع
سلام میشه لطفا این ازمایش رو تفسیر کنید چون بچنم اسهال داست و دکتر نئوزینک داد خوب شد الان نیست که برم پیششون color: creamy consistency: soft rbc&wbc:0-1 ova&undigested food&yeast: not seen
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- عفونت روده ای نوزاد 10ماهه
دکترشربت سفکسیم داده واسه عفونت روده کودکم چند روز باید چرک خشک کن داده بشه
- خوب شدن اسهال
پسرم دوروزه اسهال و استفراغ داره بیشتر اسهاله..دکتر بهش دمیترون اینا داده.پودر پدی لاکت.. اما اسهالش خوب نشده .میخاستم ببینم اگه شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم بش ایرادی نداره چون فک میکنم عفونت داره معده ش
- تشنج
سلام دختر سه ساله دارم الان هشت روزه تشنج کرده سه روز بستری بود دگزا بعد چرک خشکن واستامینوفن دادن گفتن عفونت ادرار داره اما ریاد نبود الان توخونه چرک خشکن میدیمش قرص تشنج دادنش ما الان قطع کردیم بیست چهارساعتی داغ مبشه پروفن میدیمش تا کی باید بدیم ممنون
- شربت سفیکسیم۱۰۰ برای کودک یک سال
- دوز مصرف فارمنتین ۶۴۳
دخترم ۷ و نیم ساله با ۱۹ کیلو وزن لطفاً دوز مناسب را بفرمایید سرفه زیاد داره الان ۱۲ روز از بیماری می گذرد و ما تا به حال آنتی بیوتیک بهش ندادیم به خاطر اینکه احتمال دادیم ویروسی باشه.
- شیرخشک وممنوعتات غذایی
سلام پسر من فاویسم داره میخواستم ببینم شیر خشک که برای این مریضی هست معرفی کنید وممنوعات غذایی چیزهایی که میتونم بخورم شیر خوار هست پسرم
- кредитный адвокат Днепр
What is mirror life? Scientists are sounding the alarm https://advokatzp.061.ua/ru адвокат Днепр консультация [img]https://advokats-zp.com.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/-%D0%90%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%82-%D0%97%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D1%8C%D0%B53-q192no85jfgs5nb51mwbf2t4du4lf4nohwdjrhm2xs.webp[/img] [url=https://law.advocat-dnepr.com.ua/]юридические консультации[/url] Scientist Kate Adamala doesn’t remember exactly when she realized her lab at the University of Minnesota was working on something potentially dangerous — so dangerous in fact that some researchers think it could pose an existential risk to all life forms on Earth. She was one of four researchers awarded a $4 million US National Science Foundation grant in 2019 to investigate whether it’s possible to produce a mirror cell, in which the structure of all of its component biomolecules is the reverse of what’s found in normal cells. The work was important, they thought, because such reversed cells, which have never existed in nature, could shed light on the origins of life and make it easier to create molecules with therapeutic value, potentially tackling significant medical challenges such as infectious disease and superbugs. But doubt crept in. “It was never one light bulb moment. It was kind of a slow boiling over a few months,” Adamala, a synthetic biologist, said. People started asking questions, she added, “and we thought we can answer them, and then we realized we cannot.” The questions hinged on what would happen if scientists succeeded in making a “mirror organism” such as a bacterium from molecules that are the mirror images of their natural forms. Could it inadvertently spread unchecked in the body or an environment, posing grave risks to human health and dire consequences for the planet? Or would it merely fizzle out and harmlessly disappear without a trace?
- ریز بودن کودک
سلام ببخشید دختر دو ساله من خیلی ریزه و میخام بهش مولتی یا زین یا مکمل کلسیم چی بدم وزن تولد ۲ کیلو وزن دو سالگی ۹ کیلو. برای رشد قدش چه مکملی بدم ممنون میشم کمک کنید
- علت افتادن ناخن کودک
علت افتادن ناخن دست وپای کودک وعفونت دورناخن چیست
- واکسن۱۸ماه
سلام پسرم ۱۸ماهشه و ۱۹مهر تب تشنج کرد و بستری شد.وتشخیص تبحال مغزی داده شد و دارو اسکلوویر۲۵۰تزریق شد ینی دوره ۲۱ روزه.که ۱۰ابان تمام شد مرخص شد...الان از روز مرخصی ۱۸روز میگذره.و شربت فنی تویین میدم ۴سی سی بعد الان میخام واکسن ۱۸ماهگی بزنم..آیا مشکلی نداره.واینکه دارو فنی تویین رو بدم واکسن بزنم یا واکسن بزنم بعد شربت فنی تویین بدم...و اینکه استامینفون قبلش بدم یانه و ایاتشنج نمیکنه؟؟خیلی میترسم..ممنون

