Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تهوع
سلام خسته نباشید پسرم 1سال و 4ماهشه هرچی که بهش میدم بالا میاره حالت گرما زدگی داره چیکار کنم
- برث
سلام آقای دکتر خسته نباشید نوزاد 65 من امکانش هست مشکل پوستی برثب داشته باشه در ناحیهآلت تناسلی متوجه لک های سفید شدم البته رو شکمش هست کم رنگه
- مسائله ادرار در کودک ۲ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر... دخترم دو ماه دیگه دوسالش میشه گاهی یبوست میگیره ولی ادرارش مرتب و تقریبا سروقت بوده ...الان دو روزه ۲۴ساعت یک یا دوبار ادرار انجام میده وخیلی کمه حجمش...تحرک داره و مایعاتم استفاده میکنه حالتش نرماله و ظاهرا شکم درد اینام نداره مشکلش چیه؟؟
- سرماخوردگی نوزاد5ماهه
سلام خسته نباشیدپسرم 5ماهش تموم شده سرماخورده ابریزش بینی داره وسرفه میکنه چیکاربایدبکنم
- قرمزی زیر چشم
- سرفه
سلام اقای دکتر دیروز دخترم ویزیت شدسرما خورده بود با شماره پرونده ۶۴۱۹ شربت پاراکید اسپری دکو سالین شربت سیتریزین و شربت فارمنتین و قرص جویدنی ایروکاست دادین سرفه نداشت الان سرفه هاش زیاد شده میشه ی شربت سرفه بگین زودتر خوب بشه تا بدتر نشده ممنونم
- افزایش گلبول سفید
با سلام و عرض ادب
اقای دکتر پسر من 6 ماهش هست و ازمایش خون داشتیم و تعداد گلبول سفید 17000 بود . ایا این موضوع میتونه به واکنس شش ماهگی ارتباط داشته باشه و یا بحث ایمنی بدن برای دندان شیری؟ ( پسرم داره دندون درمیاره.
اگر لطف کنین جواب بدین ممنون میشم. پسرم هیچ علامتی از سرماخوردگی نداره و همکار شما دلیل افزایش گلبول سفید رو نتونستن تحلیل کنن و گفتن که تکرار بشه - غذا
با سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم چند دقیقه بعد از غذای کمکی مثلا سوپ و یا سرلاک میتونیم به کودک هفت ماهه آب بدیم تا معده اس به هم نریزه یا به اصطلاح ترش نکنه؟
- نوزادشش ماه وده روز
باسلام آقای دکتر نوزادم شش ماه وده روزه هست وزنش شش ماهگی ۵۸۰۰هست بدوتولدشم ۲۶۰۰ازچهارماهگی غذای کمکی روشروع کردم ولی اصلا علاق های به خوردن فرنی نداره ولی سیب زمینی میخوره ولی فرنی بهش بدم ازدهنش بیرون میندازه تاالان که داخل هفت ماه رفته از فرنی خوشش نمیاد ونمیخوره به نظرتون چکارکنم مشکلی نداره
- دخترم هفت سالشه گلو درد داره سفیکسیم ۱۰۰ رو چقدز باید بخوره
- بستنی
سلام آقای دکتر پسره من ۲ سال و نیم هست وزنش کمه جدیدا بستنی خیلی دوست داره روزی ۲ تا می خوره مشکلی نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- الرژی
اقای دکتر علت بروز الرژی در نوزاد یکسالونیمه چی میتونه باشه؟ همش سرفه میکنه
- فاویسم
سلام من پسرم ۷ سالشه فاویسم داره و به این دلیل ویتامینه سی و ایی رو بهش نمیدم شربته تقویتی مثله نئوزینک برای استفادش منعی نداره و شربتی که مشکلی براش پیش نیاره و نسبتا تمامه مکمل هارو داشته باشه که برای فاویسم مشکلی پیش نیاره رو معرفی میکنید و همچنین خارجی یا ایرانی بودنش و ممنون میشم پاسخ بدین
- گلو درد
سلام اقای دکتر پسرم تحت نظر شماست مطب شما بازه امروز؟پسرم دیشب کنی بیقراری میکرد بهش قطره استامینفون دادم اگر مطب بسته ست ،گلوش درد بکنه چ دارویی باید بدم ؟؟؟
- درمان سرفه در موقع غذا خوردن کودک ۸ماهه
سلام خسته نباشید پسرم ۸ماهشه موقع غذا خوردن سرفه میکنه بعضی وقتها هنگام سرفه استفراغ هم میکنه فقط وقت غذا خوردن اینجوری میشه علتش چیست
- سرماخوردگی
سلام پسرم تقریبا یک ماهه درگیر سرماخوردگی شدیده یه بارم آزمایش دادیم گفتن عفونت شدید خون داره تقریبا ۲۰ روز پیش اول دکتر سفکسیم ۱۰۰ داد خوب شد اما به محض قطع شدن دارو بعد دوروز کلا علائم برگشت دوباره آموکسی کلاو ۴۵۷داد اما هیچ فرقی نکرده میخام سفکسیم بدم بنظرتون مشکلی نداره ؟ پسرم ۴ماهشه و ۸کیلو وزن داره
- سلام ببخشید از چند روزه گی باید ویتامیت آ،د بدهیم ما اشتباهی به لچه ی ۵روزه ۴۰تا قطره دادیم آیا مشکلی براش پیش می آید
سلام ببخشید میگم باید چند روزه گی به بچه شربت ویتامین ADباید بدهیم ما اشتباهی به بچه ی ۴روزه ۴۰قطره دادیم آیا مشکلی رراش پیش می آید؟؟؟؟
- تب
سلام ببخشید آقای دکتر دخترم ۶دماهشه شبا موقع تو خواب تب میکنه بیقراره شیر نمیخوره از چی میتونه باشه؟
- ميزان شيرخشك
سلام. ميزان شير خشك مصرفي براي نوزاد ٤٨ روزه چقدر است؟ هر ٢ ساعت ٦٠ سي سي كم هست؟
- وزن کودک
سلام دخترمن 1 سال 7 ماهشه وزن تولد 2850 بود الان 9500 هست آیا وزنش نرماله

