Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی کودک
سلام کودک شش ماهه دارم وزنش هشت کیلو میخواستم بدونم چند سی سی شربت آزیترومایسین بهش بدم.ممنون
- کم وزن دخترس سال ونیم
من دخترم 3ونیم سالشه خیلی لاغروکم خونه 12 کیلووزنشه برادختربردمش گفت آهن بدنش کمه باویتامین دارم براش دارواستفاده میکنم ولی فعلا هیچ فایده ایی ندیدم نظرشماروخواستم
- استفراغ
سلام اقایه دکتر دخترم سرماخورده بردمش دکتر ولی الان چندروزه بالا میاره هرروز یکبار خلط هم داره چه شربتی بدم که ضداستفراغ باشه شهرستانم دسترسی به مطبتونو ندارم یه شربت چرک خشک کن هم بهم معرفی کنید حالا یا آزیرامایسن ژا هرچی که شمابگید ممنون
- زخم یاآفت دهان
سلام گوشه چپ داخل لب پسر۲۳ماهه ام نمیدونم یه زخمه یاآفت بیشترشبیه زخمه نه کوچیک نه بزرگ .زده ازدردش همش گریه میکنه چکارکنم چه چیزی استفاده کنم خوب بشه؟؟ ممنون ن
- خارش
سلام آقای دکتر کودک ۲ماه م، تو خواب اونقدر بینی شو میماله که از خواب بیدار میشه، کنار بینیش چنگ انداخته.ممنون میشم راهنمایی کنید
- دفع مکرر مدفوع در پسر دوساله
سلام وقت بخیر پسرم دوسال و سه ماهه هست یک هفتس دچار تکرر مدفوع شده اشتهاشم خیلی زیاده مدام گرسنه هست حالت مدفوعشم طبیعیه و اسهال نیست یبوست هم نداره
- مولتی
سلام.شربت مولتی کیندریوروویتال به پسرم میدم همیشه زردرنگ بود اینبار کمی به نارنجی میزنه.تازه خریدم وتاریخ انقضاشم درسته.. آیا خراب شده؟
- بیماری تشنج
سلام پسر 12ساله دارم که 4سال پیش تشنج کردو قرص فتو بال بیتال 60استفاده کرداز یک سال پیش قرص رو کم کردیم تاالان که یک هفته ای قرص رو قطع کردیم ایاامکان داره دوباره تشنج کنه
- قطره مولتی ویتامین ادزیر
سلام آقای دکتر.خدا قوت.ممنون که با صبر و شکیبایی سوالات مارو پاسخ میدید.دخترم ده ماهشه.میخوام قطره مولتی ویتامین ادزیر بدم.آیا به خاطر داشتن آهن دندان کودک رو سیاه میکنه؟مولتی ویتامین با طعمی بجز پرتقال چه قطره ای رو پیشنهاد میکنید؟
- سیاهی زبان
پسرم ۲سال ونیمشه ته زبونش سیاه شده،به خاطر چی میتونه باشه؟
- دوز مصرف ازیترومایسین برای کودک ۸ ساله ۱۶ کیلو
با سلام دوز مصرف ازیترومایسین برای کودک ۸ ساله ۱۶ کیلو چقدر است؟
- آزمایش
باعرض سلام خدمت آقای دکتر چند ساعت بعد از مصرف آنتی بیوتیک واستامینوفن میشه واسه کودکآزمایش انجام داد
- چه دارویی بدهم برای سرفه چرکی
سلام پنج روز قبل پسرم رو به علت آبریزش بینی و سرفه بردم دکتر که دکتر گفت ویروسه و پرومتازون داد اما پسرم ترشحات چسبنده سبز بینی و سرفه های خلط دار میکنه نمیدونم چرا آنتی بیوتیک نداد مبخواستم ببینم چه آنتی بیوتیکی بهش بدم و چقدر وزن پسرم ۲۱و شش ساله
- تب
سلام دکتر عزیز پسرم ۳سالشه و از صبح تب داره خودشم میگه ماما دلم درد کنه و البته دستاشو خیلی تو دهنش میکنه ممکنه میکروبی از طریق دهنش وارد شده باشه؟واینکه فاویسم داره.آزیروسین ۱۰۰ بدم به نظرتون؟؟
- قرمزی روی شکم
چند روز پیش واکسن فلج اطفال زدیم الان روی شکم قرمزی های حلقه ای مثل کهیر دیده میشه از چیست
- زردیکفپاپسر۶سالهعلاعمیهمنداره
- خوردن اهنربا
یک هفته است یکی از مگنت های یخچال گم شده و من نگرانم پسر دوساله ام اونو خورده باشه ایا خوردن اهن ربا علامتی داره؟
- تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۲۰ ماهشه بیشتر مواقع یوبوست میگیره و شکمش نفخ هم داره کلا هروقت مریض میشه همیشه میزنه به گوارشش اسهال میشه و یکم اسید معدش زیاده دکتر امپرازول تجویز کرده و آیا میتونم برا تقویت سیستم گوارشش قطره پدی لاکت بهش بدم؟؟
- سرفه های شدید کودک
باسلام خسته نباشی وقبولی طاعات وعباداتتون،اقای دکتر بچم یکسالونیمش و سه شب چه روز بخوابه چه شب انقد سرفه میکنه ک خوابش نمیبره علایم دیگع نداره،نمیدونم میخواد دندون دراره یا چیز دیگس.
- واکسن 18 ماهگی
ایا همه کودکان بعد واکس تب میکنن پسرمو دیروز واکسن زدم ولی تب نکردن نهایت 37ونیم درجه حالا همه میگن اگه تب نکنه ینی واکسن اثر نکرده البته من بخاطر کرونا و تعطیلی تقریبا 20روز دورتر زدم ینی تو 19ماهگی حالا تکلیف چیه چون تب نکرده باید دوباره بزنم یا بخاطر اینکه عقب افتاده اثرش کم شده در ضمن پسرم دوقلو و نارس بدنیا آمده ممنون میشم راهنماییم بفرمائید .

