Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دندان آسياب
سلام آقاي دکتر دخترم 15 ماهشه و 2تا دندون پايين و 4تا بالا در آورده ديروز متوجه شدم لثه ي دندون آسيابش جاش سفيد شده حالت دندون خيلي تعجب کردم نميدونم خدانکرده آبسه کرده يا داره دندون آسيابش در مياد.چون فقط الان 4تا بالا و 2تا پايين درآورده هنوز دندان نيش درنياورده دندون آسياب درآوردن عجيب نيست؟؟؟خيلي نگرانم
- سلام خسته نباشید . آقای دکتر دختر من دوماهشه ویتامین آد رو دوبرابر بهش میدادم یعنی دو میل الان سوالم اینکه خدایی نکرده براش مشکلی پیش میاد ؟ من الان باید چیکار کنم ؟ میشه راهنماییم کنید ممنونم
- اسهال
سلام دکتر بچه ام سه رو ز پیش تب داشت بردم دکتر بااوسفکسیم ۱۰۰ داد الان اسهال است لطفا کمک کنید متشکرم
- عفونت چشمی
دخترم 6ساله وچشمش ملتهب شده میسوزه و از چشمش قی میاد لطفاً راهنمایی بفرمایید که از چه دارویی مناسب است استفاده کنم
- تب
سلام جناب اقای دکتر خسته نباشید. اقای دکتر دیشب ازتون سوال کردم توی سایت درباره ی تب پسرم ، که دوسال دارد. اقای دکتر از دیشب تا امشب هر شش ساعت شیاف استامینوفن براش زدم و هر شش ساعت قطره ی پلارژین. متاسفانه اصلا اجازه نمیدهد که دستمال مرطوب شده با آب ولرم رو بدن یا پاهاش بذارم. آقای دکتر برای پایین اوردن تبش چیکار کنم در ادامه؟ یک دنیا سپاس و قدردانی
- سلام.پسرم ۶سالشه و ۱۶ کیلو..بینی وگلوش عفونت داره…ازبینی دماغ سبزرنگ میادوشبها سرفه میکنه نمیتونه بخوابه..میخواستم ببینم چه مقدار سفکسیم بخوره؟
سلام.پسرم ۶سالشه و۱۶ کیلو...شبها خیلی سرفه میکنه..بینیشم پره نمیتونهدنفس بکشه..دماغ سبزرنگ میادازبینی...چه مقدارسفکسیم ۱۰۰بخوره؟
- یبوست کودک
ازروزی که شیرمادرقطع کردیم.شکمش سفت شده
- نرفتن به مدفوع 3ساله
سلام دختر من3سالشه هر چهار روز یک بار به زور با خشکیت میره دستشویی چیکار باید بکنیم
- پف چشم دخترم
سلام زیر چشم دختر چند روزه پف کرده البته دخترم همیشه یبوست داره و شیر گاو میخوره و ۱۸ ماهشه دلیلش چی میتونه باشه؟
- علت مدفوع کردن کودک بعد از غذا چیه
دخترم یکسالو یک ماهشه چند روزه بعد از غذا سریع مدفوع میکنه
- رشد کمقد و وزن
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ماه و ۶ روزشه ماه اول فقط خوب وزن گرفت کولیک داشت و یه ماه و نیمش بود ک سرما خورد دوباره سه ماهگی سرما خورد توی این چند ماه وزن کم اضاف کرد مثلا ماه دوم ۲۰۰ ماه سوم ۳۰۰ و ماه چهارم ۳۵۰ گرم خیلی نگرانشم نمیدونم به خاطر چرک خشک کنایی بود ک خورد اضاف نکرد یا چیز دیگه ای گفتن زینک خوبه برا اشتها نمیدونم چ مارکی بش بدم توی اینترنت گفته بالای ۲ سال میدن ممنونمیشم راهنمایی کنیددکتر گفت مولتی پدیابست بده ک تاثیری نداشتوزن تولد ۳۹۰۰ الان ۶۳۰۰ هست
- سرفه خشک
با سلام و درود دخترم 9سالشه سه روزه سرفه های خشک داره شربت پلارژین کیدز دادم اما هیچ فرقی نکرده .فاویسم هم هست .ممنون میشم راهنمایی کنید برای سرفه شد چه دارویی بدم؟؟ تب ندارد -وزنش۱۸ کیلو
- بالابودن گلبول سفید
دوروزسرماخورده بردمش دکترولی اول ازمایش ازش گرقتم گلبول سفیدش 16 شده آیاممکنه براݓرسرماخوردگی بالارفته باشه
- گریه ی کودک درخواب
سلام خسته نباشید،دخترم چندروزی هست که رفته تو ۹ماه،ولی الان نزدیک ۲،۳ماهه که شبهاتوخواب گریه می کنه, گاهی باشی خوردن آروم میشه،گاهی وقت گریه شیرنمیخوره،قبل از خواب هم سعی میکنم گرسنه نباشه ممنون میشم راهنماییم کنید.
- لاکتولوز
سلام آقای دکتر وقت بخیر کودک دو سال و دو ماهه دارم الان یک ساله که یبوست هست و پودر پیدرولاکس بهش دادم اصلا خوب نشد الان یک پزشک عمومی شربت لاکتولوز داده گفتن هر ۱۲ ساعت ۱۰ سی سی بدم با وزن ۱۲ و نیم کیلو این مقدار زیاد نیست؟
- تربیت لاکسی ژل
سلام آقای دکتر نوزادم دوماهه است پیوست داشت بردیم دکتر شریعتی لاکسی ژل داده بود ماهم استفاده میکردیم خوب بود تا اینکه اینترنت سرچ کردم این شربیت برا زیر دوسال تجویز نمیشه ممنونم میشم راهنمایی کنین که ادامه بدیم یا قطع کنیم باتشکر
- واکسن آبله مرغان
سلام. از کجا میتونم واکسن آبله مرغان تهیه کنم و قیمت چنده
- اختلال
سلام آقای دکتر بچه ام یکسال و نه ماهشه نمیتونم جایی ببرمش تا میبرم به همه چی دست میزنه بازار میبرم به وسایل مغازه ها دست میزنه میگم نکن توجه نمیکنه یا داد میزنم جیغ میزنه.به زور دستشو میگیرم میکشم کنار.گاهی بعضی چیزا میگم گوش میکنه بعضی اصلا توجه نمیکنه انگار با دیوار حرف میزنم توجه به صحبتم نمیکنه همش از صبح بیدار میشه با خودش تنهایی بازی میکنه و همش راه میره دست میزنه وسایل گاهی میگم نه نمیزنه .بغل همه میره حرف هم در حد چند کلمه اونم با خودش میگه.اینم بگم کارتون انگلیسی زیاد میبینه کاراشون مدام تقلید میکنه حین دیدن.به نظرتون بیش فعالی داره؟؟خیلی نگرانم.وسایل دست بچه ها میگیره ازشون
- التهاب لوزه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یکسال و سه ماهشه که زود ب زود سرما میخوره تقریبا یک ماه پیش دچار تب شدید و سرفه و سرماخوردگی شد بردم دکتر بهش دارو داد بهتر شد ولی شبا نمیتوانست راحت بخوابه خروپف میکرد وخرخر بعد از خواب میپرید و ی شب دوباره تب کرد و دهن و زبانش لکه های سفید و گلوش و لوزه هاش قرمز شد دوباره بردم دکتر عمومی بود چون متخصص اطفال نیس گفت لوزه هاش دچار التهاب شدن و شربت آموکسی سلین ۱۲۵ و شربت گیاهی پدی کاف و قطره بینی وامپول برای کاهش التهاب لوزه هاش داد که بهتر شد چندشب راحت میخوابید و لی الان دوباره آبریزش بینی که بعضی وقتازرد رنگ میشه و ی کم سرفه و دوباره خرخر میکنه بینیش انگار گرفته نمیتونه راحت بخوابه میشه راهنمایی کنید چکار کنیم یا اینکه داروی مناسب چی بدم یا شربتی مناسب برای التهاب گلوش که دوباره همونجوری نشه با تشکر از شما دکتر عزیز
- شربت آزیترومایسین ۲۰۰
سلام بجای آزیترومایسین چه دارویی میتونم استفاده کنم دخترم بامصرف این دارو پوست صورتش خشک وقرمزشده بدنش هم مثل لکه های قرمز میشه سه دوزدادم تا الان

