Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم تب داشت دکتر متخصص بردمش باز معاینه شربت سفکسیم ۱۰۰ بهمراه ویتامین وضدسرفه براش تجویز کردن ۴روزه تبش قطع شده امروز دوباره تب داشت لطفا راهنمایی بفرماید باتشکر
- سرما
درود، پسرم ۴ سالش تموم شده از صبح آبریزش بینی داره و بینی اش کیپ شده انگار گرفتگی بینی داره چه شربتی بهش بدم آقای دکتر وزنش ۱۵ کیلو هست ممنون.
- تب.
سلام پسر19ماهه ای دارم از ظهر تب داره از 38.5بوده کم وزیاد میشه البته یک مرتبه پاراکید بهش دادم. اماهمچنان تب 37و38میشه و هیچ چیزی نمیخوره بجزشیرمادر ومرتب ادرار میکند وبدبو ورنگ پریدگی دارد ایا بدلیل دندان های اسیابی است؟ ولی دندان های قبلی را تب نکرده بود!بایدچکارکنم؟؟ میتونم هر6ساعت شربت ابوپروفن بجای استامینوفن پاراکید بدهم؟ چه مقدار؟؟ لطفا کمکم کنید
- عفونت
من دخترم یه ونیم سالشه این یک هفته ده روز درست جیش نمی کنه قبلن خوب بود الان اینجوری شد آزمایش خون وادرار کردمش گفت که عفونت داره بهم فقط شربت سفیکسیم داد این دو سه روز دار م بهش میدیم ولی هیچ تغییری نکرد روزی دو سه بار جیش می کنه
- مقدار مصرف شربت سفكسيم ١٠٠ براى دخترم. سه سال و نيم و ١٥ كيلو و ن داره. گوش درد
- سرماخوردگی
سلام واحترام پسرم ۱۸ماهش سرماخورده فقط آبریزش داره گاهی کیپ میشه بینیش.دکترنبردم وخودم استامینوفن وشربت سرماخوردگی کوریزان گرفتم دکترنبردم..خوبه همین؟
- گلو درد
دخترم ۴سالشه ،حدودا ۱ماهه بعضی وقتا چیز سفت میخوره مثل گردو یا غذایی که خشکه گلوشو میگیره و میگه دارم خفه میشم باید اب بهش بدیم تا خوب شه
- کوریزان
سلام ایا میشه به بچه زیر ۲سال یکسال و ۸ماهشه کوریزان بدم؟ وزن۱۱ اگر میشه هرچندساعت و چقدر؟ سوال دوم برای داروهایی که صبح باید بدیم ۶ ۸ صبح که بچه خوابه شکمش خالیه ایا موردی نداره دارو دادن؟ و فاصله بین چند شربت که همشون ۸ساعتیه ۱۲ساعتیه چقد باید باشه؟؟
- لطفاً راهنمایی کنید
سلام آقای دکتر بچه من هفت سالشه سرما خورده بود بردمش دکتر ضربان قلبشو گوش دادن گفتن ببرین متخصص قلب بردیم گفتن قلبش سوراخ داره سه ماه دیگه بیارین آنژیو ولی دیگه نگفتن بیارین ای خطرناه لطفاً راهنمایی کنید ممنون.
- خون دماغ کردن کودک
سلام پسرم از سه سالگی خون دماغ میشد البته خیلی انگشت تو بینیش میکرد الان 9 سالشه سالی دو سه بار خون دماغ میشه باید چیکار کنم
- سیخ کردن پاها
دخترم 2 سالش هست، بعضی وقتا پاهاش رو سفت میکنه و به صورت سیخ شدنی میشه
یه جوری که رون های پاهاش رو به هم میچسبونه و نوک پاهاش رو به بیرون میده
در حالت دراز کشیده و سیخ
برای چی میتونه باشه ؟ خیلی روی اعصاب ما رفته این موضوع
هیچ علائمی هم روی پاها و حتی در محل ادرار و مدفوعش نیست
چطوری میشه برطرفش کرد یا از سرش انداخت این موضوع رو ؟
آیا نیاز به مصرف دارویی چیزی هست ؟ - گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر پسرمن مریضه شماست لوزه داره بینی اش همش گرفته ست داخل بینی اش غلط داره تو دماقش . اسپره میزنم سیتریزین هم میدم . چه دارویی تجویز میکنید برای چرک بینی اش . هفته قبل مطب بودم .متشکرم
- سرما خوردگی کودک ۶ ساله
سلام.وقت بخیر.پسر۶ساله دارم دوهفته قبل سرما خورده بود دکتر بهش شربتهای سفیکسیم ۱۰۰ با بروفن و کتوتیفن داد کمی بهترشد دوباره دو روز پیش خیلی سرفه داشت دکتر بردم همین داروها را مجدد داد.الان دو روز هست موقع خواب توی دهنش کف جمع میشه و از دهن نفس میکشه و بینی ش به نظرم کیپ هست به سختی و با صدای خروپف نفس میکشه؟ چه راه حلی برای مشکل پسرم وجود دارد؟ ممنون از راهنمایی تون
- قطره کید ۳ فورت
سلام خسته نباشید. پسر ۲۰ ماهه دارم اقای دکتر. شیرخشک میخوره. الان دو ماهه اصلا لب به هیچ مولتی ویتامینی نمیزنه هیچ جوره. نه تو شیر نه تو غذا. میشه بجاش فقط ویتامین دی کید ۳ فورت بدم؟ چند قطرا باید بدم؟
- اااسهال
سلام اقای دکتردخترم ۲سال نیم داره ۱۲کیلوهستش چندروز پیش خدمت شمابودیم میخواستم بدونم واسه اسهالش چه شربتی بدم .ممنون
- گرفتگی بینی
پسرم یکسال و نیم هستن و چن روز پیش سرفه و گرفتگی بینی داشتن که بهش دارو دادیم و برطرف شد اما حالا دوباره گرفتگی بینی داره و دور چشماش قرمزه و فقط شب ها به علت بی خوابی بهش دیفین هیدرامین و استامینوفن باهم میدیم بنظرتون درسته؟لطفا راهنمایی کنید خاهشا
- پسرم تازه رفته توی شش ماه سه روزه مدفوع نکرده فردا میشه چهار روز. یکم موز به کردم با شیر خودم بهش دادم سه چهار روز پیش الان چیکار کنم که دفع داشته باشه ؟
- درمان اسهال نوزاد۳ماهه
سلام آقای دکتر..پسرم۵روزه دیگه میرسه تو۳ماهگی..این۳روزه اسهال آبکی گرفته حتی پاهاش سوختن..توروخدا یه راهحل خوب بدیدچکارکنم
- کلیدینیوم سی
سلام آیا مصرف قرص کلیدینیوم سی در شیردهی برای مادر مجازه؟؟ کودک من 9 ماهشه
- سلام آقای دکتر دخترم پنج ماهشه همش کمرشو بلند میکنه اذیت پیشه عقب عقب میره از روزی که به دنیا اومده ۱۵ روط اول اينطوری نبود بعدش اينطوری شد مشکلش چیه نگرانم
سلام آقای دکتر دخترم پنج ماهشه همش کمرشو بلند میکنه اذیت میکشه از روزی که به دنیا اومده فقط یه ۱۵ روز اينطوری نبود بعدش همش کمرشو بلند میکرد اذیت میشد گریه میکرد نگرانم مشلکش چیه میشه راهنماییم کنی ممنونم ?

