Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مونته لوکاست
سلام خدا قوت دخترم 7سالشه از اول پاییز تا الان مرتب هر دو هفته حساسیتش عود میکنه عطسه وابریزش بینی داره دکتر فوق تخصص گفت شبها نصف قرص مونته لوکاست بدش الان 11روزه مصرف میکنه با این وجود دوباره عطسه وابریزش بینی درست کرده میخواست ببینم چند مدت بعد از مصرفش اثر میزاره
- آسم و آلرژی
دخترم ۷ماهشه موقع شیر خوردن خس خس میکردبدمش پیش فوق تخصص ریه گفت آسم خفیف داره چندروزه سرماخورده سرفه میکنه چه قطره یا شربت ضدسرفه ای روبراش پیشنهاد میکنین
- دندان نیش
سلام پسر 21 ماهه دارم چندروزه اسعال شده دندان نیش هم داره درمیاره یعنی بخاطر اونه؟
- گریه شبانه کودک
سلام کودکم دختره یکسال وهشت ماهشه کف دست وپاش خیلی عرق میکنه ماست هم خیلی میخوره میخواستم ببینم مشکلی داره وشبا خواب نداره تاهواروشن میشه دویا سه باربیدار میشه وفقط جیغ میکشه گریه میکنه
- آبریزش شدید بینی
سلام دکتر پسرم ۱۸ماهشه بیشتر از یک هفته هست آبریزش بینی داره شدیدچند روزیه سبز و زرد هست هیچ علایم دیگه ای هم نداره اسپری پلارژین و سیتیرزین هم یک هفته هست میدم ولی فایده ندارع ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- دستورمصرف شربت پیروی ساید برای کودکان ۴ساله
مصرف دستور مصرف شربت پیروی ساید برای کودک ۴ساله
- مصرف مولتی ویتامین
سلام پسرم ۷ سالشه کلاس دوم سال گذشته مرتب مریض شد به نظرتون می تونم ازمولتی ویتامین پاستیلی براش استفاده کنم ازخوردن شربت امتناع می کنه واین که آیا روزانه بایدمصرف بشه وتاچه مدت وزنش سی وپنج کیلو وقدش بالای ۱۳۰
- گوش درد نوزاد یک ماهه چطور درمان کنیم
سلام بچه من تازه وارد سه ماهگی شده عفونت گلو و گوش داشت دکتر بهش افاموکس ۱۲۵ و پلارژین داد گلوش خوب شده اما گوشش نه چیکار کنم
- فسفرخون بالا
سلام دختر19ماهه ای دارم سطح فسفرخونش6.8است دورسرش به حدکافی رشد نکرده اماازنظرتکاملی مشکلی ندارد آیا این خطرناک است برای افزایش رشددورسرباید چکارکنم
- سلام اقای دکتر دختر من ۱۹روزه رفته تو ۹ماه و ۶روزه تب و سرفه تکی تکی و بی قراری و دهنشم اف زده اصلان اروم نداشت تبشم ۳۷ نیم ۳۸ ۳۹داشت و قطر استامینوفن میدادم دیر اثر میزاشت همش داغ بود بردمش دکتر بهداشت بهش شربت استامینو فن داد دادم بهتر میشد الانم دو روزه بهتره اما همش گریه و بی قراره و خواب الود و با کوچیک ترین صدا از خواب میپره و گریه میکنه چیکارش کنم و از چیه
- آمپول بتا متازون
باعرض سلام وخسته نباشید دکتر جان دختر ۸ ساله دارم که به علت درد گوش دکتر آمپول بتامتازون تجویز کردن حدود ۱۰ ساعت بعد از تزریق آمپول به چطور اتفاقی قند دخترم گرفتم حدود ۲۰۰ بود می خواستم بدونم این از عوارض بتامتازنه؟ممنون میشم پاسخ بدین
- اسهال
پسرم حدود یک و نیم سالشه بیشتر از یک ماه که مدفوع آبکی داره چیکار کنم
- ریزش مو
سلام . اقای دکتر.پسرم 14 ماهه اس چند وقته ریزش مو داره بیشتر موقع شونه کرد با وجودی که قسمت جلو مو در 2 ماهگی ریخته بود الان اون ناحیه ببشتر ریزش داره .شربت زینک و فروگولوبین هم یک ماه هس بهش میدم .نگرانم طبیعی هس یا نه؟ممنون
- طریقه مصرف شربت آزیترو مایسین ۲۰۰ برا کودک ۶ ساله با وزن ۲۰ کیلو چه جوری هس
درود پسرم ۶ سالشه .وزن ۲۰ کیلو.از امروز گلودردش شروع شد و تب میکنه هر ۴ ساعت با آستامینوفن کنترل میشه.شربت آزیترومایسین ۲۰۰ گرفتم میخوام بدونم طریقه مصرفش چجوریه.چند سی سی ؟ روزی چند بار؟
- جوش زدن سینه کودک
سلام درست روی نوک سینه دخترم جوش سر سفید زده طوری که دست زدم ببینم چبه جوش ترکید و مواد سفیدی ازش بیرون ریخت.در ضمن دخترم سه ساله هستش ویه بارم وقتی پنج شش ماهه بود هم درست همون قسمت از سینه اش جوش زده بود.من نگران شدم خواستم بدونم مشکل داره یا نه؟
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین200
سلام پسرم دو سالشه میخواستم بدونم دوز مصرف شربت آزیترومایسین200 چند بار در روز و چند سی سی هست؟
- پمیاد کالامین ۸درصد
سلام کودک ۱ساله ۹ ماهه ابله مرغان گرفته خیلی خارش داره مژخواستم ببینم پماد کالامین بزنم اشکال نداره
- پنیرک
سلام آقای دکتر بچم 4 ماهش تموم شده شیر خشک ببلاک 1 میخوره و کمی شیر خودم . الان چندروزه بعضی وقتها پنیرک بالا میاره دکتر بردم گفت مشکلی نداره ولی گفتم از شماهم بپرسم
- دوز مصرف سفیکسیم برای کودک
با سلام دوز مصرف سفیکسیم برای کودک 6 ساله با وزن 30 کیلوگرم رافراموش کردم لطفا راهنماییم کنید، تب و بالا آمدن لوزه و گلو درد، بدون سرفه و آبریزش ممنون.
- درخصوص کودک ۴ ساله
من دخترم 4 سال و 8 ماه دارد وزن تولدش 3 کیلو بوده وزن الانش 15.500 و قدش 103 می باشد ایا قد و وزنش مشکلی دارد؟

