Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن 18ماهگی
سلام وقت بخیر سه روز پیش واکسن 18ماهگی زدم بعد آن فهمیدم دهان دخترم افت زده الان سه روز میگذره میتونم نیستاتین بهش بدم یا نه
- دلدرد
سلام دکترخسته نباشدپسرمن یکسالودوماهشه وقتی که نوزادبودمنظورم دوماهگی تا۷ماهگی رفلاکس داشت ودکتربراش اس امپرازول نصف نوشتن که بالامیاورددیگه نخوردمنم بهش ندادم خس خس سینه داشت وشیرازدهنش بیرون میزد تاهفت ماهگی دیگه غذاخورشدبهترشدولی الان چندروزه انگارکه همش آب تودهنش جمع میشه امشبم قرمه سبزی خوردانگارکه بدترشدیعنی رفلاکس داره دکترقطره سایمتیکون توخونه دربسته داشتم یکم بهش دادم چون خوابیدوزودازخواب بیدارشدقطره سایمتیکون دربسته داشتم کمی بهش دادم دکترتوروخداکمکم کنیدوضعیتم جوریه که نمیتونم دکترببرمش علت وداروشوبهم بگیداثلاانگارحالت تهوع داره همش آب تودهنش جمع میشه وبعضی وقتاهم خس خس سینه داره اجرتون باامام زمان ممنون میشم راهنماییم کنید
- سوءتغذيه
بچه من 7ماه22روز خيلي بيحال مشكل روده داره وهيچ مكمل بهش نميدم ميترسم خيلي كم وزن 6كيلو هست
- همزمانی
سلام گاهی دارو با شیر همزمان یا بلافاصله بشه یا فاصله کمی از شیرخوردن با دارو یا دارو خوردن و شیر باشه اشکال داره؟ چقد زمان بین دو دارو که هردو هر۱۲ساعتن مثلا باید باشه
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین برای بچه هفت ساله
مصرف آزیترومایسین برای درمان تب سرفه گلودرد
- سرماخوردگی پسر ۳ ساله
با سلام آقای دکتر پسرم ۳ ساله وزن ۱۶ سرما میخوره ی هفته خوب میشه دوباره شروع میشه ۱۰ روز پیش دکتر دو تا شربت کواموکسی کلاو ۶۴۳ و دو تا شربت مترونیدازول و ۴ تا امپول بتا ۲/۳ و شربت زادتین و سیتریزین و اسپری سالبوتامول و کاتوسین پلاس داد بهش کامل خوب شد اصلا سرفه نداشت الان بعد ۱۰ روز دوباره سرفه های خلط دار شدیدش شروع شده اسپری کاتوسین پلاس رو با زادتین و سیتریزین همچنان میدم میشه لطفا بگید چخ دارویی بدم دوباره شربت کواموکسی کلاو بدم ؟چی بدم کاملا خوب بشه خیلی ممنونم از راهنماییتون
- خونریزی لثه
سلام وقت بخیر دختر۲۱ماهه ای دارم که سه روزه از وسط دندونای بالاش خون میاد با برخورد به هر چیز سفتی مثل میوه یا لیوان و.... دیشب تو خواب هم کلی خون اومده طوی که صورتش صبح خونی بود تجویز شما چیه
- سلام شربت سفکسیم چه مقدار بدم برای بچه ۳ سال
- داروی سفکسیم
سلام ببخشید سفکسیم رو واسه کودک ۷ ساله چند میلی باید بدم
- سلام یک دخترسه سال و نیم دارم که یک ماهه ناخن های دستش و پاش انگاردارن می افتن و جدیدزیرش درآمده ولی حالته طبیعی رو نداره والان پنج روزه که قطره کانازول ۱درصدازداروخانه براش گرفتم واستفاده میکنم براش به خاطربیماری کرونا میترسم ببرمش دکتر فقط به دکترداروخانه عکسش رو نشان دادم که این قطره رو داد گفت استفاده کن
- موهای زائد روی اندام تناسلی نوزاد
سلام من نوزاد شش ماه دارم که چند وقت بعد،از به دنیا امدنش متوجه شدم مو روی بیضه هاش داره الان که شش،ماهشه هنوز داره و ززرگتر شدن موها علتش چیه من دوران بارداریم از ماه اول انوکسپارین روزی یکبار زدم تا آخر بارداریم و چندماه پروژسترون استفاده کردم میتونه علتش،ابنا باشه .
- سلام دخترم ۲۴ کیلو وزنش هست دکتر شربت سفیکسیم ۱۰۰ براش نوشته هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی ایا این مقدار با توجه به وزن کافیه دوم اینکه میلی لیتر همون سی سی هست
دخترم ۸ سالشه گلو درد و سردرد داشته بردمش دکتر این شربت را داد
- دارو
سلام بنده پسر سه ساله دارم که سرفه خشک داره سفیکسیم۱۰۰ وایورامی شربت بهش دادم اما درست نشده میخواستم راهنمایی کنید چه آمپولی تزریق کنم تا سرفه خوب بشه
- قورت دادن هسته زردآلو
سلام پسرم یک سالش تازه تموم شده هسته زردآلو خورده مشکلی پیش نمیاد ؟
- سرماخوردگی کودک 3ساله
سلام ،اقای دکتر پسر ۳ ساله دارم که ۲ روز تب داره آبریزش بینی زیاد داره وسرفه های شدید شما تجویزتون چی هست ؟ دکتر اینجا فقط کتوتیفن داده هر ۱۲ ساعت و شربت کوریزان هر ۸ساعت به نظر شما به چرک خشک کن نیاز نداره؟
- سلام آقای دکتر نوزاد بیست روزه سرما خورده سرفه شدید داره خلط دار چیکار کنم خوب بشه اگه بگین ممنون میشم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر.واقعا ممنونم از اینکه راهنماییم کردین.دستتون دردنکنه.جسارتا بازم ازتون راهنمایی میخوام. من مشکل دخترم رو گفتم و شما فرمودین شربت آنتی هیستامین و اسپری نازونکس براش بگیرم.خواستم بپرسم سیتریزین بهش دادم قبل اینکه پاسخ شما رو ببینم.برای دفعه بعد آنتی هیستامین بدم یا سیتریزین؟ و اینکه امروز دخترم چندباری خون دماغ شد،البته خون دماغ میشه اغلب ولی امروز چندبار پشت هم شد.و چشمش کمی قی کرده از صبح .درمان و داروی دیگه ای هم لازم داره؟
- زردیکفپا
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم شش سالشه کف پا هاش زرده از چیه نشانه چیه من باید چیکار کنیم خیلی میترسم لطفاً بهم توضیح بدین ممنون
- آبمیوه بعد از غذا
سلام
بعد از غذا به کودک آبمیوه بدم مفیده یا خیر؟
پسرم شش سالشه.
ممنون
- سفیکسیم 100
سلام من پسرم 17ماهه استت و گلو چرک کرده سفکسیم هر چند ساعت باید مصرف بشه؟

