سلام آقای دکتر دخترم ۳سال و ۳ماهشه.باوزن ۱۴کیلو مدتیه سرماخورده یک دوره آزیترو مایسین وسفیکسیم مصرف کرده به دلیل خروسک به شما مراجعه کردیم خروسکش خوب شده ولی حدود یکهفته هست که سرفه خلط دار داره سینش پره الان ۵روز هست اسپری سالبوتامول و کاتوسین استفاده میکنه و شربت سیتریزین و پودر مونته لوکاست میخواستم از حضورتون سوال کنم چقدر زمان میبره تا کامل خوب بشه الان فقط سرفه داره سینش خرابه ممنون زنده باشید
پاسخ
سلام
متاسفانه گاهی تا یک ماه زمان میبرد متاسفانه گاهی عفونت جدیدی اضافه میشود
Please login or Register to submit your answer

