Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
باسلام دختر چهارماهه من بعد از پنج روز اسهال دپار اسهال خونی شده البته خون صبحها در اسهالش مشاهده میشه بعد از ظهر و شب بدون خون هست مشکل از کجاست ایا احتمال داره روده اش زخمی شده و درمانش چیه
- حساسیت
سلام اقای دکتر اطراف دهان نوزاد سه ماهم به خاطر باقی ماندن شیر خشک روی پوست دونه های قرمز زده. چه پمادی استفاده کنم برا رفعش؟
- سرماخوردگی
نوزادسیزده روزه دوردزه زیادعطسه میزنه و سرفه میکنه دلیلش چیه
- تیروییدکودک
سلام دخترم ۱۷ روز به دنیا امده بردیمش غربالگری برای بار اول سالم بوده بار چون وزن دخترم ۴.۱۰۰ بود به ما گفتن دوباره باید برا غربالگری بیاری ما هم بردیم الان میگن دخترم کم کاری تیرویید داره تیروییدش۶.۴ ما باید چه کار کنیم
- تغذیه
سلام آقای دکتر برای کمبود وزن دختر شش ماه ونیمم به شما مراجعه کردیم ،مسائلی که گفتید را انجام دادم فقط نمیدونم در روز چه مقدار آب جوشیده سرد بدهم با تشکر
- ختنه
باسلام و تشکر، آلت پسرم بهد ختنه میره زیره پوست...طبیعی هس؟
- زور زدن نوزاد
با سلام واحترام. نوزاد پسر من ۵۰ روزه است و خیلی بیش از حد زور میزند و از شیر خشک تغذیه میکند.ما ایران نیستیم و متاسفانه زیاد به دکتر دسترسی نداریم
- سرلاک
سلام آقای دکتر بچه من هشت ونیم ماهشه وزنش کمه چه سرلاکی بهش بدم تا وزنش نرمال بشه و چند بار در روز؟
- پسرم ابریزش بینی وسرفه داره ۷ماهشه
سلام پسرم ۷ماهشه ابریزش بینی داره چکارکنم چه دارویی بدم بخوره گاهی هم سرفه میکنه
- خلط گلو
سلام روز بخیر آقای دکتر تو رو خدا کمکم کنید از هفته پیش سه شنبه دارم بچه ام را پیش دو تا دکتر بردم اما هر دو میگن گوش و گلویش عفونت ندارد و داروی خاصی نمی دهند اما آقای دکتر بینی اش کیپ است اما آبریزش بینی ندارد و خلط توی گلو دارد خیلی بی تاب و بیقرار است موقع شیر خوردن همش ناله میکند انگار درد داشته باشد تو رو خدا کمکم کنید من امیدم اول به خدا بعد به شماست کرمانی هستم و دسترسی به شما ندارم خواهش میکنم کمکم کنید راستی دخترم یکسال و دوازده روز دارد
- سرفه
سلام آقای دکتر پسر من رفته تو چهارماه یه هفته سرما خورده دوروز اول عطسه آبریزش بینی سبز رنگ داشته تبم ندارع الان باز سرفه خشک گلو شم یکم خلطی خس خس سینه داره چکارکنم آقای دکتر چه دارویی مصرف کنم
- واکسن و ویروس
با سلام دو هفته هست پسرم ویروس گرفته و با تب و استفراغ شروع شد و اسهال و سرما خوردگی و سرفه هم اضافه شد با مراجعه به دکتر تب و استفراغ قطع شد اما اسهال و علائم سرماخوردگی سرفه خلطی و آبریزش ادامه دارد بعضی روزها هم داغ میشود که استامینوفن میدهم با این شرایط و مصرف انتی بیوتیک تا یک هفته دیگر آیا واکسن یک سالگی که باید یک هفته دیگر تزریق شود انجام بدهم یا صبر کنم تا بهبودی کامل ممنون
- شیرخشک
بهترین شیرخشک برای نوزاد نارس
- مصرف دوز زیاد سیتیریزین برای نوزاد شش و نیم ماهه
باسلام .پسرم الان یازده ماهشه .اونو به علت عفونت سینه در هفت ماهگی پیش متخصص کودک بردم براش شربت عفونت و شربت آیورا هر هشت ساعت 4سی سی و بخاطر اگزمای صورتش شربت سیتیریزین هر 12ساعت 2/5سی سی و بخاطر کم اشتها بودنش شربت زینک سولفات روزی 2 سی سی نوشت بعد از حدود پنج روز که داروها رو دادم به بچه ام ادرارش خیلی کم و غلیظ و به رنگ نارنجی شد دوباره دکتر بردم دکتر آزمایش نوشت همه چیزش نرمال بود غیر از میزان AST آن که 53 و ALT اون 39 بود البته دکتر گفت که مشکلی نداره .ولی من همیشه نگرانم بخاطر اون شربت سیتیریزین میگم نکنه که خدانکرده به کبدش آسیب رسیده باشه . البته با همون یکبار اگزمای صورتش کاملا خوب شد .خواهش میکنم راهنمایی کنید لازمه دوباره دکتر ببرمش.
- سرفه
سلام خسته نباشید برای بچه سه ماهه که گرفتگیبینی دارع و سرفه میکنه چی خوبه؟ اسپری سالبوتامول به نظرتون استفاده کنم؟ بخور سرد هم خونه داریم به نظرتون بخور رو نزدیکش بزارم یا ازش دورکنم؟
- سرماخوردگی
تا چند دقیقه بعد مصرف آزیترومایسین نوزاد۲ماهه میشه شیر بدیم بهش؟متشکر
- آیا بی حسی که برای ختنه زده میشود روی مغز نوزاد تاثیر می گذارد؟
سلام خسته نباشید پسر من هفت ماهشه هنوز برای ختنه نبردیمش آیا آمپول بی حسی که برای ختنه زده می شود روی مغز نوزاد تاثیر می گذارد؟ممنونم
- سرفه
سلام خسته نباشیدپسرم یک کاهش هست در طول روزدویاسه بار سرفه میکنه اونم تواین شرایط نگرانم لطفاً راهنمایی کنید
- رفلاکس
سلام دکتر جان پسرم سه ونیم ماهشه وزنش کمه بهطز رفلاکس پنهانش سرفه انگار چیزی تو گلوشه کن شسر خوردنو بی قراری های شبانه و موقع شیر خوردن اذیت شدن میگن باکلوفن بدید آیا بدم یا نه ضرر نداره
- شیر خشک
سلام آقای دکتر زنده باشید به پسرم شیر خشک ببلاک دادم اگزما شد اپتامیل دادم آب دهنش میریزه شکم درد داره بالا میاره ولی کم چه شیری بهش بدم ممنون از شما دو ماهشه

