Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- هیدروکورتیزون
در طی یک ماه پسر ۵ساله ام سه بار برای سه موضوع مختلف به پزشک اطفال مراجعه کرده برای سرماخوردگی یک بار تب ویروسی و الرژی و یک بار گزیدگی چشم و دست توسط پشه و حشره هر سه بار دکتر امپول هیدروکورتیزون تجوبز کرد یک بار که گفت تب ویروسی داره به علاوه الرژی امپول هیدروکورتیزون و شربت ایبوپروفن و شربت سالبوتامول داد سوالم اینه مصرف هیدروکورتیزون و ایبوپروفن با هم تداخل دارن باعث خونریزی معده و روده میشه به شدت نگرانم و اینکه تب داشته هیدروکورتیزون تزریق شده ایرادی داره و سه امپول در یکماه کورتون زیادی هست مگر نه؟
- تعویق واکسن ۱۸ماهگی
سلام دوقلوهای من مریض شدن الان ۲۰روزی میشه از وقت واکسن میگزه هنوزم خوب نشدن .ایا بزنم واکسنشو ؟
- سرفه
سلام پسرم سرماخورده سرفه نداره شربت سرفه دکسترومتورفان رو از زمانی که سرفه هاش شروع میشه بدم یا از ادل سرماخوردگب بدم؟
- سلام پسرسه روزه دوبارادارخون داشته دلیلش چیه
- دخترم وزنش کمه
آقای دکتر دخترم ۲سالشه وزنش ۸کیلو هست قل دوم بوده ۳ماه زودتر از تاریخ زایمان به دنیا اومده اشتها نداره چه دارو یا مکمل براش بدم ممنون......
- سلام شربت نئوتادین برای ۴ماهه چه مقدار
- نحوه مصرف سیفیکسیم ۱۰۰
سلام پسرم ۶سالشه و عفونت گلو داره دکتر سیفیکسیم ۱۰۰ تجویز کرده ولی مقارش و نگفته وزنش هم ۱۸کیلو هس هر چند ساعت و چقدر باید بدم؟
- در باره سرما خوردگی
سلام خسته نباشید. ببخشید من دخترم یک سال و نیمشه گفتن یه وبروس سرما خوردگی اومده دخترم الان فک کنم از اون ویروسه گرفته میتونید کمکم کنید؟
- شربت
سلام دخترم سرفه های خشک میکنه شربت پلارژین رو هر ۶ ساعت میتونم بدم؟؟۵سالو ۵ماهشه
- افتادن سنگ لوزه
سنگ لوزه پسرم اویزون بود با گوش پاک کن یدونه بهش مالیدم سریع افتاد اشکال نداره؟ لازمه کاری بکنم براش؟ شیش سالشه
- درباره شربت سندروس
سلام و خسته نباشید از وقتی کرونا اومده من به دخترم مولتیویتامین دادم الان هم مدتهاست که سندروس، میدم برای کلیه هاش خطرناک نیست ممنون میشم جواب بدین الان سه سال و7ماهشه
- چرک خشک کن
سلام پسرم ۵ سالشه سرماخورده سرفه خلط دار داره و سینوساش هم پره البته لوزه هم داره . شربت ازیترومایسین ۲۰۰ بدم یا اموکسی سیلین ۱۲۵؟
- سرماخوردگی کودکان
پسرم از ۳ مهر تب و ابریزش شدید بینی داشته یه دوره سیفکسیم خورده ده روز بعد بیماری دوباره تب کرد اینبار اموکسی سیلین دادن بهش هیچ اثری رو بینی ش نداره یسره با دهان باز نفس میکشه تا صبح خور خور داره از بینی بعد ده روز از اموکسی بازم دیشب تب چهل درجه کرده درد قفسه سینه و سرفه با همون ابریزش غلیظ بینی داره بردم متخصص اطفال فقط بهش قطره بینی و شربت استامینوفن داده چشمشم بخار میبنده رقیق
- اسهال
پسرم یکسال و هشت ماهشه دوماهی میشه ب علت بارداری دوباره ازشیرگرفتمش.دکتر براش شیرخشک سوپرامیل نوشته میخوره یکی دوماهه.ولی الان خیلی شکمش شل شده ابکی شده.چیکارکنم ممکنه واسه دندوناش باشه
- عفونت روده
سلام ببخشید پسر من دو و سال و هشت ماهش هست ودو روز هست از مقعدش یه مایع شفاف آبکی میاد و تب هم کرده دو شب قبلش هم استفراغ میکرد الان اشتها هم اصلا نداره هیچی نمیخوره بردمش دکتر نگفت چی شده فقط یه ایپوبروفن واستامینوفن و شربت سفلکسیم ۱۰۰ داده ویه شربت برا تهوع
- خوردن کاغذ پوز بانکی
سلام دخترم کاغذ پوز بانکی گذاشته دهنش ایا خطری دارد
- تب کودک یکساله
سلام ببخشید آقای دکتر بچم دو روزه تب داره فقط با شیاف میاد پایین تبش دکتر شربت اموکسی کلاو ۱۲۵ داده آیا شربت سفیکسم بهتر نیست ؟
- مقدارمصرف باکتیماید
باکتی ماید 10درصد برای کودک 4ساله که قی دارد
- بالا اوردنن
سلام خسته نباشید ، پسرم موقع گریه کردن شدید ، عق میزنه و بالا میاره ۲۰ ماهه هستش فقط موقع گریه های شدید بالا میاره مثلا هر ۲۰ ،۳۰ روز دلیلش چیه ، یبار دکتر بردم گف دریچه نمیدونم کجا شل هستش و بمرور سفت میشه و بسته درسته؟ چیز خطرناکیه؟
- سلام پسرم آزمایش خون داده
پسرم آزمایش خون داده برای چکاب ۵ سالشه و تست e.s.r شده ۴۷ خیلی نگرانم

