Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- D
کودک من چهارسالونیمشه از برج ۹بهش ماهی یه قرص dدادم ولی سوالم اینه بازم میتونم ادامه بدم یا ضرر داره ممنون میشم راهنمایی کنین
- سوختگی کودک با آب جوش
سلام ساعد دست کودک دو ساله من با آب جوش سوخته (سه روزه و تاول زد و بلافاصله با حرکت های دست کودک ترکید) الان در مرحله زخم هست . وسعت سوختکی به اندازه قطر دایره ای به اندازه ۴سانتی متر حدودا . لطفا بفرمایید در این مرحله از چه پمادی باید استفاده کنم ؟ همچنین بفرمایید نگداری زخم چگونه باشد باز باشد یا با گاز استریل بسته شود ؟؟؟ با تشکر
- شربت
سلام آقای دکتر وقت بخیر لطفاً شربت ویتامین کامل و مناسب برای پسر 4 ساله معرفی بفرمایید البته ویتان دوسری پشت هم خریدم براش قبلش هم فروگلوبین،سندروس زینک ،ایمونس،کیندر طبق دستور شما بهش دادم ، میشه دوباره اینها رو تکرار کنم یا شربت دیگه ای تجویز میفرمایید مقدارشم بفرمایید ممنونم .
- مالیدن صورت چشای نوزاد۹ ماهه
دخترم ۸ نیمه هرروزصبح یه تایمی توخواب وول وول میکنه چشاش صورتشومیماله غرمیزنه نمیخابه چندتادکترم بردم خوب نشده توروخداکمکم کنین
- کتوتفین یا هیدروکسی زین
سلام پسردوسال و نیم دارم دکتر پوست بردم گفت درمانیت پوست داره خیلی صورتشرو میخارونه ولی نمیدونم چی نباید بخوره . شربت کتوتفین بهتره یا هیدروکسی زین؟
- شربت سیتریزین برا کودک 18ماهه
من شربت سیتریزین 10سیسی به اشتباه به کودک 18 ماهه دادم حالا چه مشکلی. پیش میاد
- سلام پسرم4/5سالشه ودکتر برای عفونت گوشش نصف تاوانکس 500تجویزحرده آیا مشکلی براش پیش نمیاد؟
- اسهال
سلام پسرم ۵سالشه ۳روزه اسهاله شربت لوپرامید بهش میدم اصلا تاثیر نداره باید چه اندازه بهش شربت بدم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟
- اسهال
سلام دخترم ۲سال ونیمه اس امروز اسهال و تب داشت ک فکر کنم از دندون دراورونه چیکار باید بکنم اسهالش درمان شه
- کمبود وزن و قد پسر ۴ساله
سلام آقای دکتر.پسرم ۴سالشه قد ۹۸وزن ۱۵.خیلی ریزس.پیش هردکتری هم رفتیم گفتن مشکلی نداره ولی پیش همسناش واقعا ریزه اس.اشتهاش خوبه ولی تکرر مدفوع داره.روزی ۳یا۴بار.کم خونی داره که بهش آهن میدم.راسیپ و لیکو آپ هم میدم برتی رشد و وزن گیرس
- جوش
دختر دوسالم دو روز تب داشت خوب شد بعد از یکروز صورتش جوش قرمز زده . میتونم مال دندون در آوردنش باشه یا خیر چیز دیگه ای؟
- گوش دردوگلودرد
سلام دخترم ۵سالشه ووزنش ۱۷کیلوهه دردگوش وگلوش در میکنه میشه میزان مصرف شربت آموکسلین ۱۲۵رابهم بگی که چقدبهش بدم وساعتشم بهم بگید
- معده
سلام دکترخسته نباشیدپسرم پنج ساله هست معده اش کارنمیکنه مدفوعش سفت هست هرچی میدم خوب نمیشه چکارکنم راهنمایی بفرماییدلطفا
- آنفولانزا
سلام آقای دکتر دختر شش ساله ام سه روزه بیماری آنفولانزا گرفته تب سرفه وبی حالی بستریش کردیم بیمارستان چون دچار خون دماق شدوتبش کنترل نمیشدامادکترش براش پلاکت خون تزریق کرد وگفتن دچار کمبود پلاکت است ومرخص شدامادوباره خون دماق شد وبی حال وتب داردوکم اشتهااست نظر شمادرمورداین موضوع چیه
- سلام دخترم 6ماهشه به خاطر دندون در اوردن خیلی بیقراری میکنه جوری که اصلا شبا نمیخابه میتونم شبها موقع خاب نصف قطره چکون قطره استامینوفن بهش بدم
سلام دخترم یک سالشه همیشه پشت گردنشو چنگ میندازه دکترم بردمش خوب نشد
- سلام دکتر دختر من یک سال ودوماهش هست۱۵کیلو هست خیلی سرفه میکنه وخلط داره ایامیتونم نصف قرص مونته لوکاست رادرشیرخشک حل کنم بهش بدم بخوره؟؟
- وزن و قد
سلام دکتر دخترم۱۱ شهریور ۱۷ماهه میشه وزن۸و۵۰۰ قد ۷۴ و دور سر ۴۵ تولد وزن۳و۶۰۰ قد ۵۰. دورسر۳۵ ایا نرماله؟چی بدم بهش وزن بگیره ۶ماه شیر خودمو خورده ۶ماهم شیرخشک نان از۱۲ماهگی شیر بز ایا میتونم شیرگاو بدم و بز روقطع کنم؟ راهنمایی کنید
- عدم رشد قد و وزن نوزاد
سلام . پسرم ۳ سال و نیم هستش وزنش از،۱۱ کیلو بالاتر نمیره قدش هم چند سانت کوتاهه چیکار کنم
- شب ادراری
با سلام من دختر دو سال چهار ماه دارم که از بیست ماهگی از پو شک گرفتم مشکلی نداشته ولی الان دو هفته که شب ادراری داره علتش چی هست
- سفکسیم دوز ۲۰۰کودک ۸ساله
سلام اقای دکترم دخترم ۸سالشه وتقریبا ۳۰کیلو هست،عفونت گلو داره،دکتر براس سفکسیم ۲۰۰نوشته ،هر۱۲ساعت ۱عدد،میخواستم بدونم زیاد نیست دوزش برای دخترم؟

