Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دل درد و مدغوع بلغمی 4ساله
سلام آقا ی دکتر دخترم از تا بستان که ویروس دل پیچه و حالت تهوع آمد گرفت بعد از اون موقع هی هراز گاهی دل پیچه داشت بردیم آزمایش گفت توی معدش عفونت هست شربت مترونیدازول داد خورد کمی خوب بود باز هراز گاهی دل درد داره الان مدفوع سفت وبلغمی هست 3ونیم سالش هست چیکار کنم آقای دکتر بد غذا هم هست خوب غذا نمیخوره
- یبوست کودک ۱۴ماهه
با سلام کودکی ۱۴ ماهه دختر دارم که ۲ روز هست که شکمش کار نمیکند بعضی وقتا حالتش را دارد ولی از دفع خودداری کند وگریه میکند شیر خشک مصرفی sma میباشد . تمام چیزهایی که باعث به کار افتادن شکمش لازم هست را انجام داده ام ولی فایده ایی ندارد . در مورد مصرف دارویا شیر خشک دیگه لطفا راهنمایی بفرمایید .در صمن من ترکیه هستم . ممنون از لطف شما
- تب کودک
دخترم ۲۲ ماهشه و دوروزه تب داره،فکر کنیم گلوش عفونت کرده و بهش شربت استامینوفن و سرماخوردگی به همراه آزیترومایسین دادیم ولی چون اشتها نداره و چیزی نمیخوره شربت رو استفراق میکنه،لطفا راهنمایی کنید چگار کنیم
- عوارض شر بت
دخترم شربت سفکیسم نصف سر کیشید خیلی نکرانم ار عوارضش
- شربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام دخترم ۶سالشه با وزن ۲۸ کیلیو می خواستم شربت سفیکسیم ۱۰۰بخش بدم چقدر باید بدم؟؟
- خواب
سلامدخترم تقریبا 15ماهشه یه مدتیه تو خواب هی قلت میزنه ی وقتایی هم گریه میکنه اینم بگم ک 90%رو شکمش میخوابه،سابقه رفلاکسم داشتهدلیلش چی میتونه باشه
- اسید معده
باسلام خدمت آقای دکتر ، دختر من ۹ ساله هست و ۴۵ کیلو وزنشه میتونم قرص دایمتیکون فعال شده بدهم؟ چه مقدار؟
- مدفوع نکردن کودک ۱۸ ماهه
سلام شیاف گلیسیرین در کودک ۶ماهه باعث اسهال میشود؟؟با تجویز پزشک بوده برای آزمایش مدفوع
- عرق یونجه
سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای دکتر دادن روزی ۱۵ سیسی عرق یونجه به کودک ۳ساله مشکلی ایجاد می کنه ؟ برای بی اشتهایی و کم خونی مخلوط با ۳شیره بدیم بد نیست ؟
- ازمایش
سلام خسته نباشید دکتر برای دخترم ازمایش کلی نوشته و ۲سالو ۵ ماهشه شیرخشک میخوره شبا و صبحا میدم ناشتا باید باش یانه ؟؟میشه راهنماییم کنید ممنونم🌹🌹🌹🌹
- سرفه و آبزیزس
سلام . کودک ۲ سال و نیم با وزن ۱۸ کیلو آبریزس و سرفه شدید پزسک عمومی قرص سیتروزین ۱۰ شبی یکی داد بهش دادم خورد الان نگرانم شاید قرص ضرر داشته باشه
- مالیدن بینی
سلام آقای دکتر بچم ۶ماهشه آلرژی به پروتئین گاوی داره شیرخشک پپتی میخوره شیر مادر هم میخوره،رفلاکس پنهان هم داره همش بینی شو میماله به لباسم وقتی تو بغلم یا تو خواب کیپ میشه بیدار میشه تمام شب خوابش میاد ولی هر ۴۰ دقیقه ی بار بیدار میشه. چیکار کنم ؟خواهش میکنم کمک کنید
- شربت ستادین دی
باسلام لطف راهنماییم کنیدمقداراستفاده ازشربت ستادین دی،برای کودک 1سال ۳ماه چندسی سی هست؟ باتشکر
- مقدار سفیکسیم ۱۰۰ برای ۶ ساله چند سی سی در روز؟
- خون در ادرار….
سلام آقای دکتر پسری دو ساله دارم که یک روز با ادرارش فقط خون می اومد یعنی کل ادرارش خون بود .دکتر هم بردم چندتا آزمایش ازش گرفتن و سونوگرافی هم از کلیه و مثانش هم گرفتن .گفتن که هیچی نیست یعنی دلیل اومدن خون تو ادرار رو پیدا نکردن .ولی من خیلی نگرانم بنظرتون چرا خون اومده تو ادرارش؟ من خودمم تو سوئد زندگی میکنم ایران نیستم
- بیمارستات
سلام دکتر گرامی اگر تب بچه ادامه دار باشه و بیمارتون هم هست و دیردز فارمنتین هم بعش دادین اگه تاچندروز بعد از استفاده از فارمنتین تبش قطع نشد باید بیایم بیمارستان برای بستری؟ و کدام بینارستان؟
- سفکسیم و اسهال کودک
سلام خدا قوت پسر ۲سالم دچار تب و اسهال و استفراغ شده بود که دکتر شربت سفکسیم و قطره استامینوفن پاراکید و شربت دمیترون تجویز کردند اما از وقتی شربت سفکسیم و بهش میدم اسهالش خیلی زیادتر شده و مدام مدفوع آبکی میکنه و ب شدت ناحیه باسن بچم سوخته. تا الان ۳ دوز ۲٫۵ سی سی بهش دادم امکان ندارد قطع کنم ؟
- اسهال
سلام دکتر بچه ام سه رو ز پیش تب داشت بردم دکتر بااوسفکسیم ۱۰۰ داد الان اسهال است لطفا کمک کنید متشکرم
- تغذیه
سلام جناب اقای دکتر وقت بخیر. پسرم دوسال و یک ماه دارد. با شیر خشک تغذیه میشود و شیر پاستوریزه نمیخورد . اقای دکتر تا چه سنی اجازه دارم که بهش شیرخشک بدم؟ تا چه سنی ضرر ندارد خوردن شیر خشک؟ یک دنیا سپاس از وقتی که در اختیار ما میگذارید
- عفونت گلو
سلام شبتون بخیر آقای دکتر دخترم ۲۲ ماهشه سینش چرک داره سرفه میکنه بعضی وقتا تب میکنه ایبوپروفن میدم میاد پایین چیکار کنم

