Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اموکسی سیلین
ب نوزاد ۶ ماهه چقد باید اموکسی سیلین داد
- موهای زاید دستگاه تناسلی نوزاد
دختر من ۵ ماهشه امروز متوجه شدم موهای نازکی در دستگاه تناسلی پیدا شده.الته دوا کلونو زدم چون لهه شده بود.لطفا یکی جواب بده
- سلام آقای دکتر دخترم الان 13ماهه الان دوماه گرفتگی بینی خیلی شدید داره آلان دوسه روز سرفه هم داره آلان شربت پدهمین خوبه یای هلیکس میدم
- سرما خوردگی
سلام اقای دکتر بچه ام سرما خورده عطسه و ابریزش بینی داره سن ۲سالو ۸ماه وزن ۱۱یا۱۲ کیلو چ اسپری بگیرم تا خوب شه عطسه و ابریزشش واسه درمانه سرفه شربت پلارژن گفتین باید همون ۸ ساعت بدم یا ۶ ساعتم میتونم بدم تا زودتر خوب شه
- خواب نوزاد
سلام آقای دکتر عزیز ضمن تبریک سال نو میخواستم بپرسم برای تنظیم خواب نوزاد چه کاری میتونم بکنم پسرم چهار ماهشه اکثر شبا بیداره و روزا میخوابه
- ازمایش
سلام دخترم ۷. ساله است تست tsh 4.416و تست پرولاکتین عدد ۶۴ است. آیا کم کاری تیرویید دارد ؟ و اینکه پرولاکتین بالا خطری دارد؟
- سلام من برای پسر ۱۸ ماهه اشتباهی به جای شیاف استامینوفن شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ گذاشتم مشکل داره
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام.مندیک نوزاد شش ماهه پسر دارم .الان دوروزه سرفه خلط دار داره .اما خوشبختانه تب ندارم.از امروز هم عطسه و آبریزش بینی داره
- دفع زياد
سلام.در صورتي كه نوزاد ٣ماهه شير خشكي به ازاي هر ١وعدت شير خشك دفع داشته باشد يعني تقريبا روزي ٩ بار ايا طبيعيه؟حالت مدفوع نوزاد نسبتا شل و كمي نرمتر از زماني كه شير مادر ميخورد هست و زماني كه شير مادر ميخورد روزانه دو بار دفع داشت.
- دوز ونحوه مصرف
کودک ۶ساله وزن۲۰ کیلو سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی استفاده کند
- تب آنفلو انزا
سلام دخترم ۶ساله باوزن۱۹ کیلو دارم بخاطر تب میخام تایلوفن بهش بدم چند سی سی باید بدم؟ باسپاس
- مقدارمصرف ازیترو۲۰۰
سلام. دخترم دوسال وچهار ماهشه سرفه های خلط دار داره براش ازیترو۲۰۰ گرفتم لطفا میشه راهنماییم کنید روزی چند سی سی وچند نوبت بهش بدم
- تب
سلام چند روز پیش بین منو همسرم اختلاف پیش اومد . همسرم داد و بیداد کرد . از اون شب پسرم تب کرده . خواب راحت نداره . بی اشتها شده . چیکار باید بکنم . ممنون میشم جوابم و بدید . شربت نئو زینک در تب مشکلی نداره ؟ میتونم بهش بدم ؟
- مقدار مصرف شربت سفکسیم
مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۹ ساله با وزن ۳۵ کیلو چقدر است؟
- شربت اسپکتورانت برای فاویسم
سلام. آیا مصرف شربت اسپکتورانت برای نوجوان 14 ساله مبتلا به فاویسم مجاز می باشد؟
- افتادن ناخن های دست کودک
باسلام ناخن های پسرم که 17ماهه است میفتن وبه جاش ناخن دیگه ای درمیادمشکل چی میتونه باشه
- قرص کلیدینیوم سی
سلام اقای دکتر پسرم معده اش درد میکنه بهش قرص کلید ینیوم سی بدم خوبه
- کندی رشد.
پسرمن7ونیم ماهشه. وزنش 7کیلو.دورسرش 44وقدش68.میخام بدونم رشدش خوب ومعمولی هست یانه ممنون میشم جواب بدید
- وزن
سلام خسته نباشید دختر من یکسال و یکماهه است در روز چند بار باید بهش غذا بدم چون خوب غذا میخوره وزنش بالا میره لطف میکنید راهنماییم کنید ممنون.
- اندازه مصرف سفکسیم برای گلودرد کودک ۱۵ ماهه
پسرم ۱۵ماهشه، گلوش چرک کرده و از دیروز تب داره، چقدر شربت سفکسیم ۱۰۰ میتونم بهش بدم؟

