Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اقای دکتر دخترم هشت ماهشه وزنش ۷۴۰۰ و سرماخورده از بینیش عفونت بیرون میاد و سرفه خلط دار داره حالا چ نوع شربت عفونت براش بخرم؟
- کل بدن کودک نوزده ماهه را عفونت گرفته وسرمرزهست تاواردخونش بشود
- چه درجه تبی رو با درجه دیجیتال باید ترسید
سلام خسته نباشید نوزاده دوماهه دارم هفته پیش تب کرد تبش تا ۳۹ رفت بعد با استامینفن و قطره بتامتازون و آمد پایین دکتر گفت گلوش عفونت کرده که برای عفونت هم شربت داد یک شبه خوب شد ولی دوباره الان تب کرده دمای بدنش با دیجیتال ۳۷.۶آقای دکتر چی کار کنم از چیه که دوباره تب کرده
- جای واکسن
سلام اقای دکتر پسر من دو هفتس واکسن دوماهگی رو زده الان یه پاش سر واکسنش دونه سفید زده خطرناکه؟چیکار کنم
- بالابودن گلبول سفید
WBC. H11.9 RBC. 4.54آقایدکترفرموده بودیدتعدادگلبول سفید وبگم توآزمایش اینجوری زده
- سلام آقای دکتر کپسول امپرازول رو چه جه به نوزاد هشت ماهه بدم ایا گرانول ها باید حل بشه در اب یا نه
- سرما خوردگی نوزاد
پسرم ۲۵ روزه هست چند روزه یخ کرده گاهی سرفه میکرد از دیشب شیر نمیتونه بخوره انگار نفس کم میاره یا نمیتونه قورت بده
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر کودک 11 ماهه ام خیلی بی اشتها شده قبلا غذاشو میخورد اما یک ماه و نیم هست هررر کاری میکنم غذا نمیخوزه دیگه کلافه شدم،واقعا هییچ غذای رو تمیخوزه جز شیرخودم نه ماهگی وزنش کردم خوب بود ولی قبل نه ماهگی غذاشو میخورد این مدت اینحوری شده میترسم وزن کم کنه، چیکار کنم به نظر شما درست میشه؟ شنیدم بخاطر دندون هست ولی 4 تا دندون در آورده داروی گیاهی اشتها آور معرفی نمیکنید که زیاد عوارض نداشته باشه؟ ممنون میشم جواب بدین
- یبوست
وقتتون بخیر .پسر من 67روزشه شیر خشک اپتامیل اچ ای مصرف میکنه شکمش سخت کار میکنه با کلی زور زدن .خیلی اذیت میشع. دکتر بردمش شربت لاکسی ژل داد ولی تاثیری نداره . باید چیکار کنم؟ شیرخشکشو عوض کنم؟
- دانه های بعد از تب در کودک
پسرم ۳/۵ هست و دو روز تب داشت بعد از روز اول تب بدنش دانه های قرمز بالا داد الان تبش قطع شده اما دانه های قرمز دور دهان و روی شکم و پشتش و روی مچ دستها و اطراف کف پا پدیدار شده چکار باید انجام دهم...البته زمانی که دانه های قرمز پدیدار شد بهش شربت سیتریزین دادم
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد ۵۰روزه ای دارم که هنگام تولدزردی داشت ماهم بی بر از عوارض زردی تا ۱۱روزگی ازاو آزمایش نرفتیم.۱۱روزگی میزان زردیش ۱۲ بود ودکتر گفت نیازی به بستری نیست .ایا خطری نوزاد راتهدید کرده.رگ عصب زیر پایش رالمس میکنیم هیچ واکنشی نشان نمی دهد .دستانش همیشه مشت هست ودر خواب هم دستش کمی میلرزد وقسمت کوچکی از سرشم هم باد کرده .تو رو خدا زودتر جواب بدین
- تب وگلودرد چرکی
سلام من فرزندم ۵ سال و۹ ماهشه '۲۰ کیلو وزنشه سه روزه تب داره بردمش دکتر گفتند گلودرد چرکیه ' فارمنتین ۴۵۷ دادند دوبار در روز همراه با استامینوفن وبروفن ' با وجود دادن داروهاسه روزگذشته هنوز خوب نشده چیکار کنم آقای دکتر ادامه بدم این داروهارو ممنون میشم راهنمایی کنین . ته گلوش چرکی سفید رنگه
- شیر خشک
سلامخسته نیاشی من دخترم تازه میخاد واکسن ۶ ماهگی بزنم یعنی بای. شی. خشگم عوض کنم دو بگیرم براش
- متروندازول
سلام آقای دکتر فرمودین برا پسر پنج سالم که انگل داره میتونم قرص متروندازول مصرف کنم دوز دارو وساعات ومدت زمان که استفاده کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرفه
سلام دختر ۲ سال و نیم چند روزه چند دفعه روز سرفه می کنه خیلی کم از لاک و پودر بچه که استفاده کرده اینجوری شده البته عرق هم می کنه از گرما یه سرفه میکنه در کل تو روز ۴ یا ۵ بار سرفه می کنه علائم دیگه ای هم نداره از چی می تونه باشه
- ناو چیست علت عفونت ناف کودکان نوزاد چیست و راه درمانی ان چیست
- عفونت سوراخ گوش
سلامدخترم ۶ ماهشه.۴هفته پیش گوشش رو سوراخ کردیم که به مدت دوهفته با الکل ضد عفونی کردم.الان هفته چهارمه و متوجه شدم سوراخ گوشش ترشح چرکی داره و خودش کمی تب داره،راهنمایی میکنید چه اقدامی انجام بدم؟تشکر
- س خسته ۳ سال و ۳ ماهه هست داخل مطفوعش خلط داره چند باری هم اینجوری شده مترونیدازول استفاده کردم
سلام خسته نباشین دختر من ۳ سال و سه ماهشه و داخل مدفوعش خلط داره چند باری اینجوری شده بهش مترونیدازول دادم خوب شد الان باز دوباره اینجوری شده
- استامینوفن
سلام وقت بخیر. پسرم سه سالشه وزنش حدود ۱۴ کیلو هست. تب ۳۸ درجه داره. اصلا قطره یا شربت نمیخوره. شیاف استامینوفن ۱۲۵ رو میتونم هر ۴ ساعت بذارم ؟ یا میشه قرص استامینوفن ۳۲۵ رو نصف کنم با آب حل کنم بدم بهش؟ باید ۶ ساعتی باشه یا ۴ ساعتی؟
- سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماه و دو روزشه خیلی اسهال بردم دکتر بهش شربت داده خوب نشده چیکار کنم

