Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مولتی ویتامین
ببخشید منظورتون از یه روز در میون یعنی یه روز اسماویت بدم یه روز زینک پلاس اره؟
- سلام پسر من ۳۴ هفته به علت فشار خون بالا سزارین شدم پسرم ۵ماه و ۱۴ روز هس که موقع تولد باوزن ۲۴۰۰ دورسر ۳۱و قد ۴۸ به دنیا اومد بچه بعد از یکماه فهمیدم که رفلاکس شدید دار شیر که می خور اولیل جهشی میاورد بالا ولی الان بیشتر پنیرک هس میار بالا دکتر بخاطر که می گفتن وزنش خوب میره بالا بهش داروی ندادن بعد فهمیدم که هر دو کلیه رسوب دار با ورم کلیه تو حامگی گفته بودن ورم کلیه دار الان که تحت نظر دکتر هیچ داروی بهش ندادن من خیلی نگرانم پسرم احساس می کنم سرش خیلی کوچک هس داخل چهار ماه وزنش ۶ کیلو دور سرش ۳۸ هس با قد ۶۲ ولی بعد از ۳ ماه وزنی اضاف نکرده خیلی کم دورسرش خیلی نگرانش هستم البته شیر خشک می خور لطفا من راهنمایی کنید
- مقدار مصرف
کودک من زیاد سرفه میکنه هر ۸ ساعت یک ق غذا سر خالی خوبه
- نوزاد
سلام نوزاد دوماهه خیلی سخت مدفوع میکنه سه روز یک بار اونم با شیاف باید چیکار کنم؟
- خون در مدفوع نوزاد
سلام پسر سه ماهه ام از دو ماهگی رگه های خیلی ریز خون میدیدم در مدفوعش دکتر بردم ازمایش مدفوعو ادرار و سنوگرافی از کلیه ها نرمال بود فقط ریفلاکس داشت دکتر گفت حساسیت به پروتین گاویه من الان از اون موقع اصلا لبنیات و تخم مرغ و گوشت مصرف نکردم ولی باز بعضی مواقع رگه خون میبینم ممکنه از بستنی یا چیزهای دیگه که توش شیر دارن باشه؟ یک بار هم وقتی تن ماهی خوردم رگه خون زباد شده بود به نسبت ممکنه از اون هم باشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- گرفتگی بینی و سخت نفس کشیدن
وقت بخیر آقای دکتر دختر من ۱۰ماهشه موقع خواب بد نفس میکشه و اکثرا موقعی که پستونک در میاره از دهان نفس میکشه دلیلش چیه؟قطره بینی هم میزنم اما فایده نداره و جدیدا در داروخانه ای نمیشه پیدا کرد😐
- سرماخوردگی نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم ۳ماهه هست سینه خلط داره وکمی سرفه میکنه چه دارویی بدم تاخوبشه
- سلامدکتردخترم۵سالههسهرروزشبادراریدارهچیکارکنمخوببشه
- دختر ۵ ساله با وزن ۲۴ کیلو شربت آموکسی ۱۲۵
- سلام وعرض ادب آیا سفیکسم صد برای کودک۶سال مناسبه
دخترم ۶سالشه با وزن ۱۸کیلو آیا سفیکسیم ۱۰۰مناسبه براش؟ ودستور مصرفش را هم بفرمایید به چه صورت هست؟
- ضربه و خون امدن از سر کودک
سلام.خواهرم سرش محکم خورد به لبه تیز اپن اشپزخونمون بعد یه لایه ی کوچک اما ضخیم از پوستش کنده شد حالا هم خون اومده از سرش چه کنیم
- سلام آقای دکتر برای دخترم که یک سالش وزنش هم ۱۰ کیلو هست شربت سفیکسیم ۱۰۰تجویز کرده اما مقدار مصرفش گفته نشه باید چقدر بهش بدم
- نوزاد چهار ماهه..سرفه داره و مدفوع سبز رنگ
سلام آقای دکتر..دختر چهار ماهه ای دارم که نزدیک دو هفته هست مدفوع سبز رنگ داره..سرفه ی کم و شیر خشک هم خیلی کم میخوره...یعنی در کل ۶۰ درجه به زور میخوره..بیشتر اطراف دهنش میریزه...گاهی اوقات هم آب دهنش میریزه.علت چیه؟ آیا عفونت داره؟و چه دارویی باید بهش بدم؟
- تقویت سیستم ایمنی
سلام برای تقویت سیستم ایمنی بدن بچه یکساله چه میوه یا غذایی بهش بدم ؟ ممنون
- سرما
سلام دخترم ۳ سالشه سرماخورده فقط عطسه و ابریزش داره چی باید چ ساعتی و چند سی سی بدم
- الرژی
سلام دخترم ده ماهشه دو ماهی میشه که پشت گردنو و زیر گردنش خارش داره و گریه میکنه و فقط شیر خودمو میخوره و بهش شیر محلی یا پاستوریزه ندادم ممکنه الرژی به پروتیین گاوی باشه چونکه خودم هم محلی هم پاستوریزه مصرف میکنم امکان داره مال اون باشه که قطش کنم دیگه نخورم تورو خدا جواب دهید
- رفلاکس نوزاد
سلام دخترم چهارماهشه تو خواب یهو با تنگی نفس و انگار تو گلوش چیزی پاشد میگن رفلاکس پنهان ولی دقیقا شبی اینجوری شد ک من قطره پدید بست اد دادم ظهر بهش ممکنه از اون باشه ؟؟؟واسه رفلاکس پنهان جی بدم ؟
- سلام
سلام بچه ام چهارماهشه سرماخورده میتونن بهش ستادین دی بدم
- عرق کردن
باسلام دکترپسرمن اخرای هشت ماه هستش ازهمون کوچیکیش عرق زیادمیکنه بخصوص سرش میخواستم ببینم دلیلش چیه ممنون میشم
- تزریق امپول دگزا برا یکسال
دخترم یک ساله هس دکتر براش امپول دگزا یک دوم تزریق کرده ایا ضرر داره براش

