Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زور زدن نوزاد ۴۰ روزه
بایادخدا.باسلام و احترام.نوزدا ۴۰ روزه که در خواب ناله میکنه و بعدش که بیدار میشه دستاشو مشت میکنه میبره کنار گوشش و زور میزنه و ناله میکنه.راهکاری پیشنهاد دهید دکتر عزیز. شیر خشک ببلاک ۱ در کنار شیر مادر میخوره .خیلی نگران نوزادم هستم.باتشکر
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر. پسر شش ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره و نمیتونم به غذاش کره اضافه کنم. میشه تو غذاش یکم روغن آفتابگردان بریزم؟ مدفوعشم یکمی سفته
- شربت ازيترومايسين وسرفه
سلام اقاي دكتر پسرم سه ماهشه مدتي سرفه ميكردبردم دكتر گفتن برا رفلاكس والرژيه بعد ازمدتي سرفه هاش شديد شد وتوخراب ازشدت سرفه قرمز ميشد بردم دكتر گفتم چرك داره ازيترو١٠٠براش نوشتن الان بعد از ٤روزهنوز سرفه ميكنه البته كمتر شده سرفه هاش اما اينكه ميگن بايد اسهال بشه تا خوب بشه واقعيت داره ؟؟چون پسرم اين س روز دفع نداشته اصلا يعني خوب نشده ،؟
- شیاف
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم آمپول۴ماهگی داره استامینوفن نمیخوره استفراغ می کنه اشکالی نداره شیاف استفاده کنه ممنون
- سرماخوردگی نوزاد ۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه آبریزش بینی داره وتب وسرفه کم داره و بی حال و بی قراری میکنه.آب دهانش رو ب زور میخوره به ماگفتن شربت پلارژین و سفکسیم 100 بدم ولی میترسم اگه میشه راهنماییم کنید
- کولیف
سلام اقای دکتر. قطره ی کولیف برای نوزاد سی وپنج روزه ، چندبار در روز میتونم بدم و هر بار چند قطره؟
- گردن نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم سه ماهشه یهو گردنش اومدجلو یکم گریه کرد ولی الان خوبه امکان داره آسیب دیده باشع
- تب
با سلام. آقای دکتر دخترم 6روز دیگه شیش ماهش تموم میشه از دیشب یه دفعه تب داره علایم سرما خوردگیم نداره فقط تب و بی حاله هر شیش ساعت بهش قطره استامینوفن میدم ولی همچنان تب داره چ کار کنم
- شکم کار
سلام خسته نباشید بچم پنج ماهشه شکمش خیلی دیر کار میکنه هربار هشت روز طول میکشه ی روز کار میکنه دوباره بعد از هشت روز دوماهیه اینطوری شده شکمش .نفخش هم زیاده وزنش هم شش کیلو و چند گرمی هستش
- اسهال عفونی و خونی
با سلام و خسته نباشید
نوزاد ۱ ساله و ۱ ماهی سن میکنه داریم که دچار اسهال آبکی اونم همراه با خون هست وزن کم کرده عدا کم میخوره از مایعاتم به ندرت استفاده میکنه ولی شیر مادرش رو میخوره ...لطفا راهنمایی کنید تازه هم میخواد دندون در بیاره ...حالت مدفوع آبکی و توی مدفوعش خلط و رگهای خونی وجود داره بعد مدفوعش سبز رنگه
- قرمزی مقعد نوزاد یک ماهه
با سلام نوزادم زیاد زور میکنه هم در خواب و بیداری و مقعد او قرمز و چند دانه ریز زده چیکار کنم بنظرتون ؟!
- درمان خلط
سلام آقای دکترخسته نباشید اگربا قطربینی خلط نوزادبرطرف نشدچه داروی خوبه برای نوزاد دوماه و هفدروز
- شیر خشکal110
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر من الان ۳ ماهه هست وفقط شیر خشک al110 بهش میسازه که متاسفانه در بازار موجود نیست و با پزشک که مشورت کردم گفت شیر خشک ببلاک lf بهش بده ولی این شیرخشک هم بهش نمیسازه دچار یبوست و دل پیچه میشه بنظرتون چکار کنم چه شیر خشکی بهش بدهم
- خس خس وگرفتگی بینی نوزاد بدون
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید واسه گرفتگی بینی وخس خس شیرخوار ۶ماهه بجز قطره بینی همون سدیم کلراید۶۵درصد؟؟؟؟؟آنتی بیوتیک هم میشه استفاده کرد؟؟؟؟
- قورت دادن هسته زغال اخته
سلام بچم یه سالو نیمشه هسته زعال اخته قورت داده چی کار کنم
- سرماخوردگی شدید
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دختری یک ساله و نیمه دارم الان دو روز است بهانه گیر شده است و بینی اش کیپ شده است و احساس میکنم توی گلویش خلط دارد و دیشب تب داشت باید چه کنم
- واکسن آنبولانزا
سلام. درسته که نوزادی که به تخم مرغ آلرژی داره نباید واکسن آنفولانزا بزنه؟
- بی تابی نوزاد هنگام پشت خوابیدن و قوس کمر
نوزادم سه ماهشه موقع خوابیدن به پشت کمرشو قوس میده و جیغ میزنه به پهلو میخوابونمش اروم میشه همش یه هفتست اینجوری شده میشه بگید چیکار کنم
- سینه خیز نرفتن
سلام اقای دکتر دخترم 7ماه 18روزشه از هردو طرف غلط میزنه دایره وار میچرخه به عقب میره هر دو تادستاشو میگیرم با حمایت من راه میره سینشو بالا میگیره رو مبل تکیه که میده میشینه ولی گاهی به پهلو خم میشه با این شرح حال به جلو سینه خیز نمیره خیلی نگرانم
- دیدن تلوزیون و نشستن
سلام سوال اولم اینه که دختر سه ماهه ام روی پام مینشونم این براش در اینده دچار مشکل میشه و نباید نشسته نگهش دارم ..؟؟؟ سوال بعد اینکه جلو تلوزیون که میزارمش با فاصله دومتر تلوزیون نگاه میکنه اینم براش ضرر داره ؟؟؟

