Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آويشن
سلام آقاي دکتر دخترم داخل 10 ماه است آيا ميشه براي پيشگيري از سرما يا در مواقع سرماخوردگي بهش عرق آويشن يا دمنوش آويشن بدهم؟؟
- اندازه سر دخترم
سلام اندازه دور سر دخترم بدو تولد توی بیمارستان که اندازه گرفته بودن۳۷بود اما وقتی بهداشت بردم۳۴بود الان نه ماهگی بردم بهداشت گفتن۴۳هست ورشدش کند هست،قد۷۳ وزن۱۱ چکارکنم رشدش خوب بشه
- نوزاد ۵ ماه
نوزاد پسر پنج ماهه تا ۲ روز پیش با علافه زیاد شیر رو میخورد و خودش نگه مبداشت شیشه شیر رو ( از روز اول کودکم شیر خشک خورده) ولی امروز از صبح تا حالا شیر رو نمیخوره و بیقراره کلا
- قطره آهن
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۶ماهشه بردمش خانه بهداشت واسه واکسن ومراقبتبهش قطره فربولین ومولتی ویتامین بهش دادند۱۵ روزه قطره ها وغذای کمکی بهش میدم رفلاکسش خیلی بدترشده فقط فرنب باشیرخودم وسوپ بهش دادم آیاعلت بدترشدن رفلاکسش قطره آهنه؟منم توبارداریم قرص آهن میخوردم همینطورمیشدم قرص لانزوپرازول برام نوشتن میشه لطف کنیدیطره مولتی ویتامین وآهنی که ررای رفلاکسش ضررنداشته باشه به من معرفی کنیدممنوم
- رفلاکس
اقای دکترسلام خسته نباشیدمن خواستم بجای قرص اس امپرازول20که صبح نصفشوبه پسر4ماهم میدادم پودرشوبدم ولی رفتم داروخانه میگن پودرش نیست ممنون میشم اگه اسم داروروبگیدکه بخرم دکترشون نیستندکه پسرمونشون بدم
- برنامه غذایی در شیردهی
سلام آقای دکتر .خوردن دل و جگر گوسفند در شیردهی مانعی ندارد؟ تا چه ماهی نباید گوشت گاو مصرف کرد؟
- سرفه ی نوزاد پنج ماهه
سلام اقای دکتر . نوزاد پنج ماه و ده روز دارم. دوروز بود سرفه میکرد امروز بردیم دکتر گفت سرماخوردگی ویروسی هست . براش استامینوفن و کلرید سدیم داد. سرفه داشت ولی زیاد نبود الان که از دکتر اومدیم سرفه هاش با فاصله ی یک دقیقه شده و به خاطر سرفه هم استفراغ میکنه. البته تب نداره. دوباره خواستیم بریم دکتر، گفتن دکتر اطفال تا شنبه دیگه نیست. اینجا دکتر اطفال دیگه هم نیست. خیلی درمونده شدم ، برا سرفه هاش چی بدم به نوزاد؟اگه راهنمایی کنین خدا کره از مشکلاتتون باز کنه چون دکتری وجود نداره اینجا تا شنبه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر برای نوزاد دوماه ونیم که خلط گلو و گرفتگی بینی و ی کم سرفه داره چه داروی خوبه
- معرفی
سلام آقای دکتر شما کی تشریف میارین مطب ؟ و اینکه دکتر مغز و اعصاب کودکان بجز خانم بیدآبادی چه کسی رو معرفی میکنید؟ پسرم بیمارستان بستری شد و دکترش خانم بید آبادی بودن ولی نوبت دادن و مطبشون خیلی شلوغ بود
- سرفه کودک ۲۶روزه
بچه من ۲۶ روزه هست از امروز سرفه همراه با خس خس داره چکار کنم.
- نوزادنارس
سلام نوزاد هفته ۳۰ بدنیا امده باوزن ۱۳۰۰ گرم دختر... ۲۳ روزه تو NICU بستریه تو این مدت وزن اضافه نکرده همچی خوبه نرماله فقط وزن اضافه نمیکنه مشکلش چیه ؟ ایا طبیعیه؟
- شیر مادر بعد از ۱۵ روز برای نوزاد ضرر دارد؟
سلام خسته نباشید پسرم ۴۷ روزشه شیر خشک می خوره ماه اول بهش شیر مادر هم میدادم الان ۱۵ روزه که دیگه شیر مادر نمیخوره بعد از ۱۵ روز میتونیم بهش شیر مادر بدیم یا براش ضرر داره؟خیلی ممنونم
- شیرخشک
نوزادم ازشیرخشک arبیومیل مصرف میکنه میشه بعداز6ماهگی بهش شیرخشک بیومیل2معمولی داد؟
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر خسته نباشین پسرم تو نه ماه هسش بینیش کیپ شده نمبتونه بخابه خوب قطره سدیم کلراید میریزم براش اما وب نشد چ قطره ی بریزم که بینیشو بازکنه ممنون
- سرما
دختر ۱۰ماهه ام سرماخورده و بعد از دو روز بینی و پشت حلق گرفتگی داره و شبها خواب درست نداره قطره سدیم کلرید هم مصرف میشه ولی گرفتگی بدی داره
- ورم دو کلیه جنین
سلام وقت بخیر باردارم و سونو هفته 34 ورم کلیه در دو طرف جنین وجود داره آیا اقدام خاصی میشه انجام داد یا باید منتظر بدنیا اومدن نوزاد باشم در ضمن طب سنتی گفتن دم کرده گیاه فلوس رو بخورم رفع میشه میشه لطف کنید راهنمایی کنید با تشکر
- طرز عذا خوردن
سلام آقای دکتر دختر من یازده ماهو شانزده روزشه برای غذا خوردن باید یه چیزی بدی دستش مثل لپ لپ که حواسش پرت شه وغذا بخوره تا الان نزدیک ۵۰۰ هزارتومن لپ لپ خریدم واقعا خیلی نگرانم چیکار کنم هیچ جوره نمیخوره حتی خیلی گرسنه نگهش داشتم که اون عادت رو ترک کنه بازم تاثیر نداشته غذاش رو هم جز میکس که اصلا نمیخوره 😔😔شما یک راه حل بگید
- شیر پاستوریزه
سلام خسته نباشید میتونم برای نوزاد 7 ماهه از شیر پاستوریزه کم چرب ،برای تهیه شیر برنج استفاده کنم ؟؟
- جیغ ناگهانی
سلام شب بخیر نوزاد من نارس بدنیا اومده 34 هفتگی بدنیا اومد الان 3 ماه و نیمشه بیدار بود و داشت بازی میکرد که یهویی جیغ شدیدی کشید و گریه کرد لکه خونی هم تو سفیدی چشمش دیده شد بزور آرومش کردیم بیماری گرفتگی عروق هم داره دلیل گریه ناگهانی و جیغش و همچنین لک خون توی چشمش چیه؟؟ ممنون میشم کمکم کنید
- قطره ادزوفر
سلام اقای دکتر دکتر دخترم برای دخترم که سه ماه ونیم داره ووزنش هفت کیلو وسیصد هست قطره ادزوفر داده هر روز یک سی سی این قطره اهن هم داره میخواستم ببینم که برا بچم ضرر نداره ازالان بهش اهن بدم براش مشکلی پیش نمیاد چون بهداشت گفت از شش ماهگی باید قطره اهن بدیم خیلی نگرانم لطفا راهنمایی بفرمایید

