Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیخابی
سلام خسته نباشیناقای دکتر .دلیل کم خواب شدن بچه هفت ماهه چیه فقط خوابس در روز شاید ۳ الی ۴ ساعته بعضی وقتام کمتر دلیلش چیه
- سلام آقای دکتر پسرم دوماهشه الان تو سه هفته دوبار دسشویی کرده آیا نیاز به پزشک دارد
نوزادمون دوماهشه الان یه سه هفته ای هست فقط دوبار دسشویی کرده چیکار باید بکنیم ممنون میشم راهنماییم کنید
- آب دادن به نوزاد
سلام به نوزاد نه ماهه چند سی سی آب در روز بدیم
- سلام
سلام برای نوزاد ۸ماهه ک سرماخورگی داشته و سرفه میکرده دکتر براش تءوفیلین جی تجویز کرده ....آخه تو گوگل زدم میگه برا زیر ۲سال ممنوع
- چرک گلو نوزاد
سلام خسته نباشین نوزاده دوماهم چرک گلو داره ک بینیش رو پر میکنه و حال عمومیش خوبه چرک باغث میشه از خواب بپره ی چرک خشک کن معرفی میکنید یا لازمه دکتر ببینه؟
- زیتک
سللم شربت زینک سولفات و به پسر چهارماهم بدم یا ندم چه مقدار بدم . راهتملییم کنید ممنون میشم
- گریه کردن نوزاد ۹ماهه
نوازد ۹ماهه همش گریه میکنه بهانه میگیره علت چیست چیکار باید کرد ؟
- کبودی کف پای کودک
سلام دکتر گاهی میبینم پای بچم الان داخل 5ماه است کبود میشه علتش چی میتونه باشه
- غده پشت گوش
سلام در پشت گوش سمت چپ دقیقا روی استخوان دو برآمدگی یکی بزرگتر و دیگری کوچکتر در پایین آن است چیکار باید بکنم 13 ماهه است
- پاسخ بهسلام پسر من زود به زود سرما میخوره ۷سالشه سفیسکیم پودری دیگه موجود نیست میشه قرص سفیسکیم بهش بدم
- سکسکه
باسلام وخسته نباشید ببخشید آقای دکتر پسر ۳ماه ونیمه ریفلاکس داره واز دیروز سکسه اش هم زیاد شده واسه کاهش دفعات سکسکه اش چه کار باید کرد؟دارویی هستش؟روزی ۶،۷بار وهربار سکسکه اش ۲۰تا ۳۰دقیقه طول میکشه.خودشم خیلی اذیت میشه.
- شیرنوزاد
سلام نوزادم ۲۷ روزشه کمکی شیرخشک میدم شما چه شیرخشکی تو این سن پیشنهاد میکنین؟ الان اپتامیل میدم بهش
- پاسخ به؟
سلام خسته نباشید نوزاد یه هفته دارم وزن تولدش دوکیلو پونصد بود دکتر اطفال شیر خشک پیشنهاد دادن .بهش شیر تروویتال میدم ولی شکمش روزی سه چهاربار کار میکنه .میخاستم بدونم ایا باید شیر رو عوض کنم؟؟در ضمن داروخونه بهم شیر لاکتومیل هم پیشنهاد داد
- لاغربودن نوزاد
سلام دکتر دخترم ۳ ماهشه وزنش ۵کیلو ۲۰۰ گرمه که بهداشت رفتم گفتش کمبود وزن داره برای وزن گیری میتونم بهش شیر خشک کمکی بدم؟
- شیر خشک
سلام نوزادی دارم مشکل کلیوی داشت دکتربراش شیرخشک ببلاک کانفورت تجویز کرد الان این شیرخشک درداروخانه های شهرما موجود نیست میخواستم بدونم میتونم ازشیر حشک جایگزینی استفاده کنم نوزادهشت ماهه ۰۹۲۱۷۵۱۴۴۹۶
- ناف نوزاد
با سلام و خسته نباشید از ناف نوزاد 15روزه ام خون اومده باید چکار کنم با تشکر
- بی قراری نوزاد4ماهه
درود دکتر دخترم فردا وارد 5ماهگی میشه 4روزِ که همش زور میزنم و نمیخوابه یعنی موقع خواب فقط گریه میکنه با اینکه خوابش میاد اما نمیخوابه همش بیقرار و زور میزنم و گرین میکنه دلیلش چیه
- میترونیدازول
باسلام پسر هفت ماهه دارم که مبتلا به فاویسم هست آیا دادن قطره خوراکی میترونیدازول برایش مضر هست یا نه ؟ اگر مضر نیست روزی هرچند ساعت چند سی سی بدهیم ؟ ممنون
- استفاده از قطره چشم در بینی نوزاد
من امروز اشتباها از قطره ناپریوین به جای قطره بینی استفاده کردم و داخل بینی نوزاد شش ماهم ریختم. از صبح تا الان همش خوابه یا اگه بیدار بشه دووباره خوابش میبره . آیا نیازی هست به بیمارستان مراجعه کنم؟
- سرماخوردگی دختر ۹ ماهه
سلام
دختر نه ماهه ای دارم که سرما خورده ترشح چرکی بینی داره چه دارویی بهش بدم اصلا دارو بدم یانه

