Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما
سلام آقای دکترپسرم ده ماهشه آبریزش داره و موقع شیر خوردن یکمی خرخر داره سرفه اصلا نداره.ممنون میشم بگید چی بگیرم براش بیمار خودتون هست
- دندان
سلام خسته نباشید در دوران شیردهی چه دارویی میتوانم برای دندان درد استفاده کنم که به نوزادم آسیب نزنه
- رفلاکس پنهان
با سلام ، ایا داروی پنتو پرازول برای رفلاکس پنهان نوزاد سه ماهه تجویز میشود؟
- رفلاکس نوزاد
سلام .نوزاد دخترم ۱ماههشه همش زور میزنه وبی قراری مکنه .سرشو همش میکنه به طرف بالا .همش میل به خوردن داره.بعد از آروغ زدن استفراغ مکنه کمی.دکتر ناسیونالیسم ۲۰ داده .فکر نکنم اسهال گرفته وترس تو خواب داره بی قراری میکنه راهنماییم کنید چکار کنم
- قورت دادن هسته سنجد
سلام وقتتون بخیر ببخشید دخترم 11ماهشه هسته سنجد قورت داده براش مشکلی پیش میاد؟
- دکتر اطفال
سلام خسته نباشید ببخشید من اشتباهی شربت نیوزینک تاریخ گذشته به پسر ۱۱ماهه ام دادم نگرانم چکار کنم؟؟؟
- ضرر عسل برای نوزاد
سلام ببخشید من نمیدونستم عسل برای نوزاد ضرر داره وخیلی کم در حدی که فقط ی کم ب نوک انگشتم زدم و ی کم ب پسر ۶ماهم دادم الان ک فهمیدم ضرر داره نگران شدم میخواستم بدونم با اینکه خیلی کم بود اشکال داره؟
- شیرخشک
آیا میتونم به نوزاد 3ماهه شی خشک بچه یک ساله را بدهم؟
- سوپ بچه هفت ماهه
سلام خسته نباشین اقای دکتر .میتونیم تو سوپ بچه هفت ماهه جوپوست کنده بریزیم .؟ ممنونم
- واکسن پنجگانه
سلام آقای دکتر. وقتتون به خیر. نوزادم به پروتئین گاو و تخم مرغ آلرژی داره. واکسن دوماهگی رو میتونه بزنه براش مشکلی نداره؟
- بوی واژن نوزادوامدن مایع زردرنگ
دخترم سه ماهه دارم ازواژنش مایع زرد رنگ وبوی هم دارد میشه راهنمایی کنید تشکر
- کولیک
باسلام و وقت بخیر پسرم ۴۹ روزشه و از ۲۰روزگی کولیک داره که گاهی خیلی شدیده و گاهی خفیف ترمیشه ،برای وقت هایی که خیلی شدیده و هیچ جوری آرام نمیشه و فقط گریه میکنه درحدی که نفس کشیدنش هم سخت میشه، شربت هیدروکسی زین میتونم بدم؟چندقطره؟
- واتساب
سلام نوزادم ۱۷ روزشه شکمش خیلی باد داره شربتن براش گرفتم فایده نداشت
- هسته لیمو
اقای دکترپسر ده ماهه ام هسته لیموشیرین خورد نگرانم خطرناک نیست یااینکه قاروق نمیشه
- غذای کودک
سلام ،،ایا میتونم به پسر یکساله ام تن ماهی ،،،گوشت بلدرچین بدهم ؟؟ مرسی
- سلام علت زخم مانند اطراف داخل گوش چی میتونه باشه؟
دختر من هفت ماهشه چند شبه اختلال خواب داره گوش هاشو هم میکشه اطراف داخل گوشش زخمه ماننده خیلی نگرانم
- دونه زدن روی بازو
سلام خسته نباشد . دکتر عزیز پسر من ۳ماه نیمشه حدود دو هفته هست دیدم روی بازوی چپش به دونه ی بزرگ زده .میشه راهنمایی کنید این چیه ؟؟دست میزنم واکنش نشون نمیده ولی زیرش سفته
- موز۱
سلام خسته نباشید من نوزاد هشت ماهه دارم میتونم موز هلو وزرد الو بهش بدم یامیوه های دیگه وزرده تخم مرغ بهش بدم ممنون از شما
- چنگ زدن
سلام دکتر وقتتون بخیر دکتر قبلا هم ازتون در مورد لنف پشت سر نوزاد هفت ماهه سوال کردم (بعد از واکسن چهار ماهگی یه سرماخوردگی گرفت) گفتید خودش برطرف میشه الان یه دونه دیگه پشت گردنشه البته نمیدونم اونم از اول داشته یا من متوجه نشدم دوسه ماهه برطرف نشدن استرس دارم تو رو خدا راهنمایی کنید کاشکی آنلاین هم ویزیت میکردید
- تکان دادن دست و پا
سلام و عرض ارادت خدمت دکتر نوزاد دو ماهه من خیلی دست و پاهاش رو تکون میده و گاهی موقع شیر خوردن هم همینطور گاهی موهای خودشم میکشه. آیا اینا رفتارهایی طبیعیه یا اینکه میتونه نشانی از مشکلی باشه؟ سپاس و خدا قوت

